Przetargi.pl
„Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu pn.: Budowa zintegrowanego szkolnictwa zawodowego na terenie Strefy Centralnej, poprzez wzmocnienie specjalizacji regionalnych na obszarze powiatu drawskiego” – Kurs dla kandydatów na pilotów wycieczek krajowych i zagranicznych

Powiat Drawski ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, Plac Elizy Orzeszkowej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943630780 , fax. 943630788
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Drawski
    Plac Elizy Orzeszkowej 3
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943630780, fax. 943630788
    REGON: 330920765
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdrawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu pn.: Budowa zintegrowanego szkolnictwa zawodowego na terenie Strefy Centralnej, poprzez wzmocnienie specjalizacji regionalnych na obszarze powiatu drawskiego” – Kurs dla kandydatów na pilotów wycieczek krajowych i zagranicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu dla kandydatów na pilotów wycieczek krajowych i zagranicznych. Grupa docelowa składa się z 42 osób z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Czaplinku. Szkolenie odbywać się będzie w grupach szkoleniowych: Grupa I - 14 os.; Grupa II - 14 os.; Grupa III – 14 os. Wskazana liczna osób uczestniczących w szkoleniu jest liczą maksymalną. Czas trwania 1) Czas trwania szkolenia dla uczniów: minimalna liczba godzin zajęć wynosi 90 godzin szkoleniowych przypadających na każdego każdą grupę (1 godzina szkoleniowa stanowi 45 minut zegarowych). Szkolenie będzie składać się z części teoretycznej (58 godzin szkoleniowych) i praktycznej (32 godziny szkoleniowe – 4 dni). 2) Zajęcia powinny odbywać się między godzina 10:00 a godzina 18:00, nie więcej niż 8 godzin dziennie, a czas na przerwy należy doliczyć do założonej liczny godzin dydaktycznych szkolenia. 3) Zajęcia prowadzone będą w formie aktywnych warsztatów z uwzględnieniem elementów wykładu w nawiązaniu do praktycznych zadań wykonywanych przez szkolonych uczniów, co pozwoli na zdobycie konkretnych umiejętności. Wymogi dotyczące programu i organizacji szkolenia 1. Wykonawca przeprowadzi szkolenie na podstawie opracowanego przez siebie programu zatwierdzonego przez Zamawiającego. 2. Zagadnienia poruszane w programie (program musi być taki sam dla każdej z grup szkoleniowych): a. Część teoretyczna: zagadnienia prawne, zagadnienia psychologiczne, metodyka przygotowania do pracy, technika obsługi grup turystycznych, specyfika pracy pilota wycieczek w różnych krajach. b. Część praktyczna: pierwsza pomoc medyczna – jeden dzień szkoleniowy z wykorzystaniem fantoma, sprzętu medycznego i środków opatrunkowych; szkolenie wyjazdowe – zajęcia trzydniowe (z dwoma noclegami i wyżywieniem) – zajęcia w porcie lotniczym, na terminalu promów pasażerskich, procedury odpraw, logistyka, zdobycie umiejętności świadomego i atrakcyjnego operowania głosem, zajęcia praktyczne. 3. Szkolenie należy zorganizować: część teoretyczną oraz jeden dzień ze szkolenia praktycznego (z zakresu pierwszej pomocy) w Czaplinku, w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych. Pozostała część praktyczna musi być zorganizowana poza siedzibą Zamawiającego oraz szkoły, na terenie Polski, w miejscu zapewnionym przez Wykonawcę, oddalonym od Czaplinka o maksymalnie 300 kilometrów. 4. Wykonawca musi zapewnić uczniom wyżywienie (dotyczy 3 dni szkoleń praktycznych) składające się ze śniadania oraz obiadokolacji. Śniadanie podawane w formie bufetu szwedzkiego lub serwowane, obiadokolacja składająca się z dwóch dań oraz surówki. Należy uwzględnić zróżnicowane menu, w tym kuchnię regionalną. Do wszystkich posiłków napoje zimne lub ciepłe do wyboru. 5. Wykonawca musi zapewnić uczniom (dotyczy 3 dni szkoleń praktycznych) zakwaterowanie w pokojach dwu-osobowych, z odrębnymi 1-osobowymi łóżkami wraz z pościelą o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych w kategorii dwugwiazdkowej, posiadające między innymi telewizję oraz łazienkę wyposażoną w umywalkę, toaletę, wannę lub prysznic. 6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował przewoźnikiem posiadającym dokumenty dostępne dla Zamawiającego na każde wezwanie: a. odpisem decyzji administracyjnej upoważniającej do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób, wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U z 2007 r. Nr 125 poz. 874 ze zm.), tj. licencji (zezwolenie, uprawnienia, koncesja) na wykonywanie transportu drogowego osób, b. ważny dowód rejestracyjny, c. potwierdzeniem zawarcia umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł (ważność polisy obejmować musi okres realizacji przedmiotu zamówienia), d. oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane ustawowe uprawnienia. 7. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne narzędzia, sprzęty, artykuły i inne materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. 8. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca przeprowadzi egzamin potwierdzający uzyskanie kwalifikacji zawodowych pilota wycieczek. Potwierdzenie uczestnictwa Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wydawania uczestnikom szkolenia zaświadczenia ukończenia szkolenia z zgodnego z drukiem MEN (rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 poz. 622). Okres realizacji Grupa I 14 os. w I –II kwartale 2018 r., Grupa II 14 os. w II-III kwartale 2018 r., Grupa III 14 os . w I-II kwartale 2019 r. Miejsce realizacji szkolenia Część teoretyczną oraz jeden dzień ze szkolenia praktycznego (z zakresu pierwszej pomocy) w Czaplinku, w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych. Pozostała część praktyczna w miejscu zapewnionym przez Wykonawcę, oddalonym od Czaplinka o maksymalnie 300 kilometrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach