Przetargi.pl
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ

Starostwo Powiatowe w Lęborku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8632810 , fax. 059 8632850
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lęborku
    ul. Czołgistów 5 5
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8632810, fax. 059 8632850
    REGON: 84115175650000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu: zawiązywania partnerstw (2 dni), pisania projektów (3 dni), zarządzanie projektami (3 dni), rozliczania projektów (2 dni), komunikacji interpersonalnej (2 dni), negocjacji (3 dni) i zamówień publicznych (2 dni) w ramach projektu Płaszczyzna porozumienia - etap II w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. Liczba uczestników - w każdym ze szkoleń (zawiązywania partnerstw, pisania projektów, zarządzanie projektami, rozliczania projektów) będzie brało udział co najmniej 15 uczestników, a 1 h lekcyjna = 45 minut zajęć i 15 minut przerwy. a. Zakres szkolenia z zawiązywania partnerstw - 2 dni szkolenia (w każdym dniu po 7 h, w tym przerwa na lunch), program szkolenia obejmuje co najmniej następujące zagadnienia: dlaczego partnerstwo? budowanie partnerstwa, cele partnerstwa, typy i formy partnerstwa, zarządzanie partnerstwem, rozwiązywanie konfliktów w partnerstwie, zasady współpracy partnerstwa, aspekty prawne partnerstwa, cechy dobrego partnera, partnerstwo międzysektorowe, budowa trwałych relacji z darczyńcami i sponsorami, najczęściej popełniane błędy w budowaniu i funkcjonowaniu partnerstw, b. Zakres szkolenia z pisania projektów - 3 dni szkolenia (w każdym dniu po 7 h, w tym przerwa na lunch), program szkolenia obejmuje co najmniej następujące zagadnienia: od pomysłu do projektu, jak napisać dobry projekt, planowanie projektu, cross-financing i koszty pośrednie, merytoryczne elementy budowy projektu, finansowe elementy budowy projektu, elastyczność kosztów, budżet projektu, przepływy pieniężne w projekcie, kwalifikowalność wydatków wskaźniki projektu, najczęściej popełniane błędy przy pisaniu projektów c. Zakres szkolenia z zarządzanie projektami - 3 dni szkolenia (w każdym dniu po 7 h, w tym przerwa na lunch), program szkolenia obejmuje co najmniej następujące zagadnienia: analiza i wprowadzanie zmian, harmonogram projektu, zarządzanie czasem, zatrudnienie pracowników i zarządzanie zespołem projektowym, procedury w projekcie, współpraca z partnerami, monitoring i ewaluacja jako system sprawdzający prawidłową realizację projektu sposoby reagowania na problemy wynikające podczas realizacji projektu jak przygotować się do kontroli projektu kreatywne generowanie rozwiązań w zarządzaniu zamknięcie projektu, najczęściej popełniane błędy w zarządzaniu projektami, d. Zakres szkolenia z rozliczania projektów - 2 dni szkolenia (w każdym dniu po 7 h, w tym przerwa na lunch), program szkolenia obejmuje co najmniej następujące zagadnienia: sporządzanie wniosku o płatność, umowy z personelem projektu, sprawozdanie z realizację projektu, opisywanie faktur i rachunków, wymagania związane z księgowością, dokumentacja promocji projektu, archiwizacja dokumentacji projektowej, ewidencja beneficjentów ostatecznych projektu i ochrona danych osobowych, koszty pośrednie rozliczane ryczałtem i rozliczane na podstawie rzeczywiście poniesionych wydatków - wady i zalety obu sposobów, monitorowanie, a potwierdzenie osiągnięcia wskaźników, sposoby wyróżniania zapisów księgowych, najczęściej popełniane błędy w rozliczaniu projektów e. Zakres szkolenia z komunikacji interpersonalnej - 2 dni szkolenia (w każdym dniu po 7 h, w tym przerwa na lunch), program szkolenia obejmuje co najmniej następujące zagadnienia: podstawy technik komunikacji, język perswazji, komunikacja werbalna i niewerbalna, szuka autoprezentacji, przepływ informacji, aktywne słuchanie, bariery komunikacyjne, informacja zwrotna, efektywna komunikacja w pracy zespołu, umiejętność odmawiania, umiejętność zadawania trafnych pytań, asertywność w kontaktach zawodowych i prywatnych, f. Zakres szkolenia z negocjacji - 3 dni szkolenia (w każdym dniu po 7 h, w tym przerwa na lunch), program szkolenia obejmuje co najmniej następujące zagadnienia: warunki niezbędne do negocjacji, cele negocjacji, metody i techniki negocjacji, skład zespołu negocjacyjnego, konflikt i jego fazy, sposoby rozwiązywania konfliktów, taktyki negocjacyjne, rozpoznanie intencji partnera, skuteczne negocjacje, skuteczne negocjacje: czas, miejsce, warunki, efektywny i skuteczny negocjator, zakończenie negocjacji, g. Zakres szkolenia z zamówień publicznych - 2 dni szkolenia (w każdym dniu po 7h. w tym przerwa na lunch), program szkolenia obejmuje co najmniej następujące zagadnienia: aktualny stan prawny, w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (ogłoszenie o zamówieniu, SIWZ i jej zmiana), o ofert (otwarcie ofert, wykluczenie czy odrzucenie ofert, zasady uzupełniania dokumentów i oświadczeń, nieistotne omyłki w treści oferty etc.), o stosowania ustawy - unormowanie prawne i stosowanie w praktyce, relacje Zamawiający - Wykonawca, zlecanie zamówień w częściach, wartość zamówienia- zasady szacowania zamówień udzielanych w częściach, umowach ramowych, opis przedmiotu zamówienia a Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV) - zasady i sposób wykorzystywania słownika, zasady zamieszczania ogłoszeń oraz sposób ich zmiany ogłoszeń; zmiana treści ogłoszenia a terminy składania ofert, specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: zasady opracowania , zawartość, udostępnianie, sposób zmiany i modyfikacji SIWZ, procedury protestacyjno - odwoławcze, jawność postępowania w zamówieniach publicznych. 3. Zajęcia należy przeprowadzić w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach między 7.30 a 15.30. 4. Przedmiot umowy realizowany jest w ramach projektu Płaszczyzna porozumienia - etap II Na realizację przedmiotu zamówienia Powiat Lęborski udostępni pomieszczenia niezbędne do wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka. Harmonogram zajęć należy ustalić koordynatorem projektu Płaszczyzna porozumienia - etap II 5. Wykonawca może korzystać ze sprzętu Referatu Programów Pomocowych - laptop, rzutnik multimedialny, ekran do rzutnika. 6. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi tj. Umów, korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez zamieszczanie na zaświadczeniach, certyfikatach oraz materiałach dydaktycznych, podręcznikach, pomocach naukowych itp. logo PO KL i logo EFS zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl. 7. Wykonawca wyposaży uczestników w materiały dydaktyczne (szkoleniowe) oraz piśmienne nie podlegające zwrotowi, które będą wykorzystywane podczas szkolenia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wydania odpowiednich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających odbycie szkolenia zawierających oznaczenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji szkolenia przed jego rozpoczęciem na stronie www.inwestycjewkadry.pl Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego): 1. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 5. Szkolenia należy przeprowadzić w wybrane przez zamawiającego dni powszednie od poniedziałku do piątku Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców szkoleń. 6. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka. Wykonawca może korzystać nieodpłatnie ze sprzętu Zamawiającego - laptop, rzutnik multimedialny, ekran do rzutnika, flipchart. 7. Wykonawca wyposaży uczestników w materiały dydaktyczne (szkoleniowe) oraz piśmiennicze nie podlegające zwrotowi, które będą wykorzystywane podczas szkolenia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia zgodnie z programem szkolenia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wydania odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub dyplomów potwierdzających odbycie szkolenia w ostatnim dniu zajęć. 10. Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe. 11. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez m.in. zamieszczanie na zaświadczeniach, certyfikatach, dyplomach oraz materiałach dydaktycznych, podręcznikach, pomocach naukowych, itp., odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu. 12. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji szkolenia przed jego rozpoczęciem na stronie www.inwestycjewkadry.pl 13. Zamawiający zapewni uczestnikom szkoleń w przerwach między zajęciami drobny poczęstunek (kawę, herbatę, ciastka), jak również obiad. 14. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń ankiet ewaluacyjnych na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia - rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet. Zamawiający przekaże Wykonawcy ankiety ewaluacyjne opracowane w ramach odrębnego zadania - Ewaluacja - nie dotyczącego przedmiotu zamówienia. 15. Po zakończeniu każdego szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczyć Zamawiającemu dokumentację dot. szkoleń, m.in. faktury VAT, listy obecności, ankiety ewaluacyjne, kserokopie zaświadczeń, certyfikatów lub dyplomów potwierdzających ukończenie szkolenia, imienny wykaz osób, które nie ukończyły szkolenia, komplet materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), w które Wykonawca wyposażył uczestników oraz potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych, certyfikatów, dyplomów lub zaświadczeń. 16. Zamawiający zastrzega sobie Zamawiający (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) zastrzega sobie oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 17. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji Wykonawcy związanej z realizacją przedmiotu umowy do dnia 31.12.2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji tychże dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww warunki Wykonawca spełnił. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1-3 winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, warunek określony w pkt 4 winni spełniać wszyscy Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) formularz ofertowy (załącznik nr 1), b) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2) f) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp (załącznik nr 3) g) wykaz wykonanych przez Wykonawcę co najmniej 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, o tematyce zbliżonej do przedmiotu zamówienia, z określeniem nazwy szkolenia, liczby przeszkolonych osób, nazwy zamawiającego, terminu realizacji szkolenia, a także jego wartości. Do wykazu należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że wszystkie wyszczególnione usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 4). h) wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia (załącznik nr 5). i) szczegółowy program szkolenia (załącznik nr 6), j) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu lub nie posiadaniu certyfikatu jakości usług oraz ich liczbie. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3). Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie kadry dydaktycznej (prowadzącej szkolenie)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach