Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie spotkań eksperckich oraz spotkania ogólnopolskiego z przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu indywidualnego POIŚ.05.04.00-00-187/09 Sieć Natura 2000-drogą do rozwoju współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5792107 , fax. 22 5792112
  • Data zamieszczenia: 2012-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
    ul. Wawelska 52/54 52/54
    00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5792107, fax. 22 5792112
    REGON: 14162841000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdos.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie spotkań eksperckich oraz spotkania ogólnopolskiego z przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu indywidualnego POIŚ.05.04.00-00-187/09 Sieć Natura 2000-drogą do rozwoju współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Umowy jest realizacja usługi polegającej na przygotowaniu, obsłudze logistycznej i organizacyjnej oraz przeprowadzeniu nie mniej niż 16 spotkań eksperckich (dalej: SE) i jednego spotkania ogólnopolskiego (dalej: SO) dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (dalej: JST) na temat Europejskiej Sieci Ekologicznej Natura 2000. Zakres zadań Wykonawcy obejmuje: Działanie 1 - organizacja i przeprowadzenie nie mniej niż 16 spotkań eksperckich (dalej: SE). Zadania Wykonawcy w ramach realizacji SE obejmują następujące zadania: 1) przygotowanie harmonogramu z terminami wszystkich SE; 2) przygotowanie wykazu miejscowości, w których będą organizowane spotkania wraz z uzasadnieniem i informacją na temat dojazdu; 3) przeprowadzenie procesu rekrutacji uczestników SE; 4) przygotowanie, obsługa logistyczna i organizacyjna SE; 5) przygotowanie i dystrybucja materiałów szkoleniowych i poszkoleniowych; 6) prowadzenie monitoringu i sprawozdawczości z prowadzonych działań. Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 7 dni od podpisania Umowy przedstawić następujące dokumenty do akceptacji Zamawiającego: 1) harmonogram z terminami SE; 2) wykaz miejscowości, w których zorganizowane będą SE wraz z uzasadnieniem i informacją na temat dojazdu; 3) ankietę ewaluacyjną, pre- i post-testy i zaświadczenie udziału w SE. Wszystkie wymienione dokumenty będą podlegać akceptacji Zamawiającego. Działanie 2 - organizacja i przeprowadzenie jednego spotkania ogólnopolskiego z przedstawicielami JST (dalej: SO). Zadania Wykonawcy w ramach realizacji SO obejmują następujące zadania: 1) przedstawienie propozycji terminu SO; 2) wskazanie miejscowości, w której będzie organizowane SO wraz z uzasadnieniem i informacją na temat dojazdu; 3) przeprowadzenie procesu rekrutacji uczestników SO; 4) przygotowanie, obsługa logistyczna i organizacyjna SO; 5) przygotowanie i dystrybucja materiałów szkoleniowych i poszkoleniowych; 6) prowadzenie monitoringu i sprawozdawczości z prowadzonych działań. Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 7 dni od podpisania Umowy przedstawić następujące dokumenty do akceptacji Zamawiającego: 1) wskazanie miejscowości, w której zorganizowane będzie SO wraz z uzasadnieniem i informacją na temat dojazdu; 2) ankietę ewaluacyjną. Wszystkie wymienione dokumenty będą podlegać akceptacji Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 5 do SIWZ, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799510005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gdos.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach