Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG (135) w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Jagiellońska 10
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6487009 , fax. 016 6487009
  • Data zamieszczenia: 2014-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Jagiellońska 10 10
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 016 6487009, fax. 016 6487009
    REGON: 65090328500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przeworsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG (135) w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej dla której organem prowadzącym jest Powiat Przeworski w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Kurs jest kierowany dla uczniów Zespołu Szkół w Kańczudze, ul. Konopnickiej 6, 37-220 Kańczuga. 4. Szczegółowe wymagania zamawiającego wobec wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 4.1 Wykonawca powinien zadbać aby uczestnicy mieli świadomość, że uczestniczą w projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej. Informacje o źródle finansowania projektu oraz logotypy Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki powinny zostać umieszczone: a)w miejscach przeprowadzania zajęć, b)na dokumentacji szkoleniowej, c)na materiałach szkoleniowych, promocyjnych, informacyjnych i edukacyjnych, d)w harmonogramie zajęć, e)na zaświadczeniach ukończenia kursu lub innych dokumentach potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji wystawianych przez Wykonawcę. 4.2W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia kursu jest zobowiązany do: 1)opracowania harmonogramu zajęć w ramach kursu w uzgodnieniu ze szkolnym asystentem koordynatora projektu oraz programu kursu. Dostarczenia opracowanego harmonogramu zajęć i programu najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do zajęć szkolnych uczestników projektu. 2)ustalania wszelkich zmian harmonogramu zajęć ze szkolnym asystentem koordynatorem projektu. 3)przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy informowania o tym fakcie najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności, 4)realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem kursu 5)zapewnia warunków zgodnych z przepisami BHP i P POŻ 6)zapewnienie egzaminu przed komisją do tego uprawnioną i wydanie książeczek spawacza, 7)wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu, 8)bieżącego informowania szkolnego asystenta koordynatora o każdej nieobecności uczestnika na kursie 9)zawiadomienia szkolnego asystenta koordynatora na trzy dni wcześniej o terminie i godzinie egzaminu, 10)zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich wystąpienia. 11)prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu, tj.: a)program kursu oraz dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin zajęć, tematy zajęć, b)imienną listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, c)protokołu z egzaminu, d)rejestru wydanych zaświadczeń, e)potwierdzenia odbioru materiałów, 12)utrzymania udostępnionych bezpłatnie pomieszczeń w należytej czystości, zastanym stanie technicznym i wyposażeniu. 13)przekazania po zakończeniu kursu szkolnemu asystentowi koordynatora protokół odbioru zaświadczeń, kserokopie zaświadczeń oraz ww. dokumentacje z przebiegu kursu o których mowa w pkt.10, 14)przeprowadzenia po zakończeniu kursu anonimowych ankiet ogólnych oceniających kurs oraz osoby prowadzące kurs. 5.Kurs powinien zakończyć się egzaminem sprawdzającym nabytą przez uczestników wiedzą oraz wydaniem stosownych dokumentów świadczących o ukończeniu kursu np. zaświadczenia, świadectwa, certyfikaty opatrzone flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki oraz logiem WUP Rzeszów wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów, zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami) 6.Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem kursu imienny wykaz osób objętych kursem. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu na zajęciach. 8. Warunki przeprowadzenia kursu. 8.1 Miejsce przeprowadzenia kursu: 1) Zajęcia teoretyczne będą realizowane w salach dydaktycznych Zespołu Szkół w Kańczudze, ul. Konopnickiej 6, 37-220 Kańczuga. Zamawiający zapewnia nieodpłatnie miejsce do przeprowadzenia zajęć teoretycznych. 2) Do przeprowadzenia zajęć praktycznych wykonawca zapewnia na swój koszt: miejsce, sprzęt oraz materiały. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w Kańczudze lub w miejscowości do 40 km od Kańczugi. 8.2. Liczba osób biorących udział w kursie: 20 osób - (2 grupy po 10 osób) 8.3. Liczba godzin: 145 godzin (ok.25 godzin zajęć teoretycznych i ok.120 godzin praktycznych) Liczba godzin zajęć dziennie (w dniach od poniedziałku do piątku) na osobę nie może być większa niż 4 godziny lekcyjne, a w dni wolne od nauki szkolnej nie może być większa niż 8 godzin lekcyjnych. Długość przerw będzie ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. 8.4. Cel kursu Szkolenie teoretyczne i praktyczne ma na celu zdobycie przez uczestników kursu umiejętności spawania metodą MAG (135) spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi oraz uzyskanie kwalifikacji/uprawnień w odpowiednim zakresie wg wymagań normy PN-EN 287-1. Szkolenie powinno odbywać się zgodnie z aktualnymi wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub innego uprawnionego podmiotu. 8.5. Kurs ma być przeprowadzony według programu uzgodnionego z Instytutem Spawalnictwa w Gliwicach lub z innym uprawnionym podmiotem. Program oraz szczegółowy harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych wykonawca przedłoży najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. 8.6. Wykonawca zapewni: - wszystkie potrzebne materiały do ćwiczeń praktycznych używanych w metodzie MAG - odzież ochronną (fartuchy spawalnicze, okulary, czapki, rękawice itp.) - pokrycie kosztów badań lekarskich dla uczestników kursu - materiały biurowe (skrypty itp.) - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursu - egzamin przed komisją do tego uprawnioną i wydaniem książeczki spawacza - wydanie zaświadczeń uczestnikom o ukończeniu kursu - dla każdego uczestnika kursu oddzielne stanowisko do szkolenia praktycznego - catering w postaci kawa, herbata ciastka w każdym dniu szkolenia oraz obiad w dniach gdy szkolenie trwa dłużej niż 4 godziny lekcyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wnoszenie wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprzeworsk.pl. oraz www.psnz.powiatprzeworsk.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach