Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach dla uczestników/ uczestniczek PROJEKTU KOMPAS

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2455104 , fax. 032 2455104
  • Data zamieszczenia: 2012-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Katowicka 35 35
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 032 2455104, fax. 032 2455104
    REGON: 00345206200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.swietochlowice.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach dla uczestników/ uczestniczek PROJEKTU KOMPAS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. W kursie przewiduje się udział 65 uczestników/ uczestniczek projektu. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie kursu dla liczby osób wskazanej w niniejszym ustępie, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby skierowanych osób na kurs. 4. Wykonawca zapewni uczestnikom / uczestniczkom badania orzekające o możliwości prowadzenia pojazdu przewidzianego dla prawa jazdy kat. B, zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Zdrowia. Warunkiem uczestnictwa osoby skierowanej przez Zamawiającego w kursie będzie wydanie przez uprawnionego lekarza orzeczenia stwierdzającego brak przeciwwskazań do kierowania pojazdami. W przypadku orzeczenia przeciwwskazań do prowadzenia pojazdu - liczba uczestników/ uczestniczek zostanie odpowiednio pomniejszona a Wykonawcy będzie zapłacony tylko koszt za realnie poniesione wydatki na rzecz danego uczestnika/ uczestniczki związane z przeprowadzeniem badań na podstawie przedłożonych rachunków/ faktur. 5. Wykonawca winien być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych na podstawie art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm ). 6. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : a) 30 godzin zegarowych zajęć teoretycznych odbywających się : - przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w rozdzieleniu na blok przedpołudniowy w godzinach od 10:00 do 13:00 oraz blok popołudniowy od 17:00 do 20:00, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem ustalonym z Zamawiającym, w terminie do 3 dni po podpisaniu umowy(konieczność dostosowania godzin szkolenia do możliwości uczestnictwa), - w salach Wykonawcy na terenie znajdującym się w takiej odległości od siedziby Zamawiającego, by możliwe było dotarcie do nich i powrót środkami komunikacji publicznej w przeciągu do 120 minut, - wyposażenia dydaktycznego odpowiadającemu obowiązkowemu stanowi prawnemu i poziomowi techniki oraz do udostępnienia uczestnikom/ uczestniczkom wszelkich materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia kursu, - zapewnienie dostępu do komputerów z materiałami kursowymi oraz z programem z przykładowymi testami ( ok. 5 godz./osobę) dla osób mających problemy z przyswojeniem wiedzy, - pomieszczenia będą dostosowane do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażone. Wykorzystywany sprzęt musi spełniać wymogi w zakresie BHP i P.poż, - zapewnione pomieszczenia wyposażone będą w odpowiednią do liczby uczestników/ uczestniczek liczbę stolików i miejsc siedzących, właściwie oświetlone, przewietrzane, - wykonawca zapewnia : sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu, w tym stanowiska komputerowe, w ilości jedno stanowisko dla maksimum 3 uczestników/ uczestniczek kursu, b) 50 godzin zegarowych zajęć praktycznych odbywających się : - na placu manewrowym Wykonawcy znajdującym się w takiej odległości od siedziby Zamawiającego, by możliwe było dotarcie do niego i powrót środkami komunikacji publicznej w przeciągu do 120 minut, oraz jazdy po mieście, w tym na trasach egzaminacyjnych, - w czasie indywidualnie uzgodnionym z uczestnikiem/ uczestniczką, - jeżeli do placu manewrowego i z powrotem uczestnik/ uczestniczka będzie dojeżdżać samochodem kursowym, odległość od siedziby Zamawiającego może przekraczać określoną odległość, - Wykonawca musi posiadać lub mieć możliwość dysponowania odpowiednią ilością pojazdów - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i instruktorów, aby w terminie określonym jako termin realizacji zamówienia przeszkolić skierowane przez Zamawiającego osoby, c) skierowanie i sfinansowanie niezbędnych badań lekarskich, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia, d) prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia, w tym w szczególności : - listę obecności na zajęciach praktycznych i teoretycznych uczestników/ uczestniczek, ( w tym konieczność informowania Zamawiającego o każdej nieobecności na zajęciach w terminie do 2 dni od daty nieobecności), - dzienniki zawierające tematy przeprowadzonych zajęć oraz wymiar godzinowy zajęć, - listę ubezpieczonych uczestników/ uczestniczek, - szczegółowy wykaz zawierający kwoty przypadające na poszczególnych uczestników/ uczestniczki, - listę zaświadczeń uprawniających do egzaminu teoretycznego w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego, - listę odbioru zaświadczeń uprawniających do egzaminu praktycznego w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego, - rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, - imienną listę osób, które uczestniczyły w kursie wraz z dołączoną opinią dla każdego uczestnika/ uczestniczki odnośnie nabytych umiejętności i kwalifikacji, e) ubezpieczenie uczestników/ uczestniczek kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków, f) oznakowanie sali, w której odbywają się zajęcia, dokumentacji oraz materiałów przekazywanych uczestnikom/ uczestniczkom, związanych z realizacją kursu logotypami Unii Europejskiej (otrzymanymi od Zamawiającego - w postaci plakatów oraz logotypów w wersji elektronicznej w celu umieszczania ich na dokumentacji), g) opłacenie każdemu uczestnikowi/ uczestniczce, która ukończy kurs z wynikiem pozytywnym, jednego egzaminu teoretycznego i jednego praktycznego w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego, h) wydanie każdemu uczestnikowi/ uczestniczce, która ukończyła kurs z wynikiem pozytywnym zaświadczenia o ukończeniu kursu wraz z informacją o jego współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, i) po zakończeniu kursu przeprowadzenie z uczestnikami/ uczestniczkami ankiety służącej ocenie kursu a także sporządzenie sprawozdania końcowego z realizacji kursu i przekazanie go Zamawiającemu w terminie do jednego miesiąca od daty zakończenia kursu - w formie papierowej i elektronicznej, j) archiwizowanie całości dokumentacji do 31.12.2020 r.( lub zgodnie ze zmianą przepisów w tym względzie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.swietochlowice.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach