Przetargi.pl
organizacja i przeprowadzenie kursu nauki jazdy kat. B dla 30 osób, w ramach Projektu Zawodowo i profesjonalnie.

Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-830 Lubań, Al. Kombatantów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 455 340 , fax. 756 455 340
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu
    Al. Kombatantów 2
    59-830 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 756 455 340, fax. 756 455 340
    REGON: 23091344900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pceluban.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    organizacja i przeprowadzenie kursu nauki jazdy kat. B dla 30 osób, w ramach Projektu Zawodowo i profesjonalnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu nauki jazdy kat. B dla 30 osób, w ramach Projektu Zawodowo i profesjonalnie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (na jedną lub na dwie części). Cześć I. Organizacja i przeprowadzenie kursu nauki jazdy kat. B dla 15 osób / uczniów z Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu ul. Kopernika 31. Część II. Organizacja i przeprowadzenie kursu nauki jazdy kat. B dla 15 osób / uczniów z Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Adama Mickiewicza w Lubaniu (10 os.) i Zespołu Szkół Elektryczno – Mechanicznych w Lubaniu (5 os.) 2. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy 2.1. Przeprowadzenie kursu nauki jazdy kat. B – wyłącznie dla uczniów. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia grupy uczniów (uczestników szkolenia) z innymi osobami, nieobjętymi przedmiotem zamówienia. 2.2. Przeprowadzenie 30 godzin zajęć teoretycznych (godziny lekcyjne po 45 min.), w tym zajęcia z udzielania pierwszej pomocy. 2.3. Przeprowadzenie 30 godzin zajęć praktycznych (godziny zegarowe po 60 min). 2.4. Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretycznego i przedstawienie otrzymanych wyników Zamawiającemu. 2.5. Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego praktycznego i przedstawienie otrzymanych wyników Zamawiającemu. 2.6. Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne i praktyczne zorganizowane w dniach nauki szkolnej nie kolidowały ze szkolnym planem lekcji uczestników/uczestniczek kursu. 2.7. Zajęcia teoretyczne będą realizowane w trybie ustalonym przez wykonawcę, zgodnie z harmonogramem (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Dziennika zajęć). 2.8. Zajęcia praktyczne będą ustalane indywidualnie z uczestnikiem/uczestniczką kursu. 2.9. Zapewnienie przez Wykonawcę badania lekarskiego dla każdego uczestnika kursu na prawo jazdy kat. B. 2.10. Ubezpieczenie każdego z uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). 2.11. Przygotowanie programu i harmonogramu zajęć, oraz przedłożenie go Zamawiającemu. 2.12. Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego z uczestników. 2.13. Zgłoszenie uczestnika na egzamin państwowy – do WORD. 2.14. Dokonanie opłaty za uczestników na egzamin państwowy (egzamin teoretyczny i praktyczny – całość). 2.15. Zapewnienie sali dydaktycznej (szkoleniowej) dostosowanej dla osób z niepełnosprawnościami. 2.16. Zapewnienie sali komputerowej z możliwością przygotowywania się oraz zaliczenia egzaminu na prawo jazdy kat. B. 2.17. Przedłożenie Zamawiającemu wyników egzaminu wewnętrznego praktycznego i teoretycznego uczestników kursu w formie podpisanego zestawienia. 2.18. Prowadzenie dokumentacji kursu w formie Dziennika zajęć (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Umowy). 3. Warunki udziału wykonawcy 3.1. Posiadanie działalności gospodarczej uprawniającej do prowadzenia ośrodka szkolenia kierowców, zgodnie z ustawą z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292), a także zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2019 r. poz. 341 z późn. zm.), w tym być wpisanym do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców. 3.2. Posiadanie infrastruktury odpowiedniej do zakresu prowadzonego szkolenia, tj: a) zapewnić salę dydaktyczną (szkoleniowa) na terenie miasta Lubań, b) plac manewrowy, c) pojazd przeznaczony do nauki jazdy, który musi być sprawny i musi posiadać ważne badania techniczne. 3.3. Zapewnienie, by przedmiot zamówienia był realizowany wyłącznie przez instruktorów posiadających odpowiednie uprawnienia (w tym wpis do ewidencji instruktorów nauki jazdy) oraz udokumentowaną minimum 3-letnią praktykę w przeprowadzaniu szkoleń dla kandydatów na kierowców. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, by każdy z instruktorów uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia posiadał wymagane uprawnienia oraz spełniał wszystkie wymogi opisane w niniejszym SIWZ. 3.4. Posiadanie w ośrodku szkolenia kierowców zbiory przepisów ruchu drogowego oraz pomoce dydaktyczne, właściwe ze względu na rodzaj prowadzonego szkolenia, w tym dotyczące pierwszej pomocy. 3.5. Instruktor musi być wpisany do ewidencji instruktorów nauki jazdy. 3.6. Instruktor musi posiadać doświadczenie minimum 3 lat. 4. Miejsce przeprowadzenia usługi dla Części I i II: Zajęcia teoretyczne – Lubań Zajęcia praktyczne – nauka jazdy samochodem – między innymi Lubań, okolice Lubania, Jelenia Góra, Bolesławiec Zajęcia praktyczne – nauka jazdy w ruchu miejskim w miejscowości będącej siedzibą ośrodka egzaminacyjnego, w którym Wykonawca ustalił i opłacił egzamin państwowy dla uczestników/czek szkolenia. Zastrzega się, że uczniowie – uczestnicy kursu będą odbierani przez Wykonawcę ze wskazanych przez Zamawiającego miejsc, tj. z: - Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Adama Mickiewicza w Lubaniu, ul. Łokietka 2, 59-800 Lubań - Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu ul. Kopernika 31, 59-800 Lubań - Zespołu Szkół Elektryczno – Mechanicznych w Lubaniu ul. Leśna 8, 59-800 Lubań i odwożeni we wskazane miejsce: szkoła (wymieniona powyżej) lub miejscowość, w której mieszka uczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80411200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, 1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w ust. 1b w zakresie: a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, c) Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, 2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z przesłankami zawartymi w art. 24 ust 1 pkt 12-23 i ust. 5 ustawy Pzp. 3. Oferta Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu zostaje odrzucona. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 4.1. jest niezgodna z ustawą, 4.2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, 4.3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4.4. zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4.5. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4.6. zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu, 4.7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, 4.8. wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą, 4.9. przyjęcie oferty naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób, 4.10. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które wykonawca jest zobowiązany złożyć w trakcie postępowania: A Lp. Wymagany dokument Forma złożenia 1 Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. w oryginale 2 W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu. w oryginale 3 Pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie B Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, złoży bez wezwania Zamawiającego poniższe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy. 4 Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 złoży zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ w oryginale

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach