Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie kursu bukieciarz - florysta dla uczestników projektu AKTYWNI ŻYCIOWO, AKTYWNI ZAWODOWO - projekt systemowy PCPR Głogów, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Słowiańska 13
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 834 10 03 , fax. 76 834 10 03
  • Data zamieszczenia: 2013-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie
    ul. Słowiańska 13 13
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 76 834 10 03, fax. 76 834 10 03
    REGON: 39069635000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie kursu bukieciarz - florysta dla uczestników projektu AKTYWNI ŻYCIOWO, AKTYWNI ZAWODOWO - projekt systemowy PCPR Głogów, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie w formie wykładów, zajęć praktycznych oraz egzaminu końcowego kursu bukieciarz - florysta dla beneficjentów projektu AKTYWNI ŻYCIOWO, AKTYWNI ZAWODOWO - projekt systemowy PCPR Głogów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Poddziałanie 7. 1. 2 Rozwój i Upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) który winien odbyć się w ciągu min. 90 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych (praktycznych i teoretycznych - max 10 godz.): -anatomia i fizjologia roślin, -asortyment roślin ozdobnych, -narzędzia i środki techniczne, w tym sposoby utrwalania materiału roślinnego, -podstawowe zasady wykonywania kompozycji, -florystyka ślubna, -florystyka żałobna, -florystyka okolicznościowa, -kompozycje z roślin suchych i preparowanych, -pakowanie prezentów z dodatkiem florystycznym, -obsługa kas fiskalnych i terminala kart płatniczych ( max. 10 godz. w tym ćwiczenia praktyczne), -przepisy bhp i ppoż. 2.Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa projekt umowy. 3.Kurs przeznaczony jest dla grupy 6 osób niepełnosprawnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób (uczestników kursów) do +/- 2 osoby (bez zmiany ceny za jedną osobę). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby godzin lekcyjnych do +/- 10 %. UWAGA: Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników kursów może ulec zmniejszeniu/zwiększeniu. Liczba osób została podana w celu skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację usługi dla liczby uczestników kursu podanej w formularzu oferty. Zmniejszenie lub zwiększenie liczby osób nie spowoduje zmiany ceny za jednego uczestnika kursu. 4.Opis szczegółowych wymagań dotyczących zamówienia: a)Zamawiający wymaga, aby terminy zajęć zostały uzgodnione z Zamawiającym, b)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w programie zajęć po uprzednim uzgodnieniu ich z wybranym Wykonawcą zadania, c)Zamawiający wymaga, aby zajęcia były przeprowadzone na terenie miasta Głogowa, od poniedziałku do soboty, w godzinach między 9.00 - 18.00, przy czym maksymalna liczba godzin zajęć może wynosić 6 godzin w danym dniu w tym przerwy po 15 minut, po każdych 2 godzinach zajęć. d)Zajęcia winny być przeprowadzane w dostosowanych pomieszczeniach, wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, w budynku/lokalu dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, wolnym od barier architektonicznych. e)Wykonawca zobowiązany jest ponadto: -do ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, oraz udokumentowania Zamawiającemu ubezpieczenia, a w razie zaistniałego wypadku poinformowania Zamawiającego o zdarzeniu i sporządzenia dokumentacji powypadkowej -zapewnić badania lekarskie, stwierdzające zdolność do odbycia kursu oraz wydać książeczki zdrowia o ile przepisy odrębne tego wymagają, -zapewnić wykwalifikowanych wykładowców posiadających uprawnienia do prowadzenia zajęć, zapewniające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, -przeprowadzić egzamin końcowy, -wydać uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach, -zapewnić uczestnikom szkolenia bezpłatne materiały szkoleniowe, materiały teoretyczne w formie książkowej lub ksero, -zapewnić uczestnikom catering w formie bufetu kawowego [kawa, herbata, woda mineralna 0,5 l / osobę, 2 rodzaje wyrobów cukierniczych do wyboru na osobę (np. rogaliki, drożdżówki, pizzerki, babeczki - zestaw dowolny)] w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi, f)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: -wiązanki ślubne, żałobne i okolicznościowe z żywego materiału roślinnego (zapewnić min. 3 rodzaje kwiatów plus zieleń cięta, min. 2 wiązanki do wykonania), -zapewnić min. 2 rodzaje dekoracji bożonarodzeniowych z różnych materiałów, -zapewnić jeden pistolet do kleju max dla 2 osób, każda osoba powinna mieć sekator, nożyczki, -wszystkie materiały na których będą pracować uczestnicy powinny być nowe, -wykonane prace uczestnicy zabierają na własność, 5.Zamawiający wymaga opracowania i prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu, tj.: -dzienników zajęć zawierających listę obecności, wymiar godzin, datę i tematy zajęć edukacyjnych dla poszczególnych grup, -list obecności; -rejestru wydanych zaświadczeń i innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, -przekazania Zamawiającemu listy obecności beneficjentów nie później niż do 3-go dnia po zakończeniu kursu. 6.Wykonawca zobowiązuje się do: -oznakowania materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logotypów unijnych i logo Projektu EFS plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego). -dokonania wpisu lub jego aktualizacji w internetowym rejestrze instytucji szkoleniowych (RIS) prowadzonym przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (podstawa prawna art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r.) przed złożeniem oferty na powyższe zamówienie. 7.Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę* oświadczenia w ofercie o zaangażowaniu lub braku zaangażowania w Projekty realizowane w ramach wszystkich projektów NSRO. W przypadku przekroczenia przez Wykonawcę limitu zaangażowania w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO, łącznie 240 godzin miesięcznie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako nieważną i niezgodną z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z dnia 15.12.2011r. - załącznik nr 2 do SIWZ * dotyczy Wykonawców stanowiących personel projektu, które są osobami zaangażowanymi do realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. z 2009r. Nr 205, poz. 1585, z późn. zm.) oraz osoby wykonujące świadczenia w formie wolontariatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.glogow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach