Przetargi.pl
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE kursów, szkoleń i warsztatów w ramach projektu „ Strefa zawodowców” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 6 ogłasza przetarg

  • Adres: 97200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Strefowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 723 77 19 , fax. 0-44 723 64 57
  • Data zamieszczenia: 2019-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 6
    ul. Strefowa 3
    97200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 0-44 723 77 19, fax. 0-44 723 64 57
    REGON: 78563300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp6.tom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE kursów, szkoleń i warsztatów w ramach projektu „ Strefa zawodowców” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów, szkoleń i warsztatów w ramach projektu „ Strefa zawodowców” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 2. Zamówienie składa się z 6 odrębnych zadań: Zadanie nr 1 – kursy AutoCAD 3D z zakresu: znajomości środowiska pracy (obsługa programu, interfejs, komunikacja z programem, zarządzanie plikami), wyświetlania rysunku, ustawienia rysunku, rozumienia współrzędnych i podstawowych narzędzi rysunkowych, tworzenia i modyfikowania geometrii, zarządzania cechami obiektów, technik konstrukcyjnych, wprowadzenia do wymiarowania, kreskowania: rodzaje i typy kreskowania, wprowadzenia do wydruku (przygotowanie, skalowanie, style). 1) 4 kursy po 40 godz. dla 36 uczniów, ogólna liczba godzin 160 . 2) Program szkolenia do uzgodnienia z zamawiającym. 3) Kursy prowadzone przez autoryzowaną firmę szkoleniową, referencje z min. 5 organizowanych kursów . 4) Kurs AutoCAD 3D dla 36 uczniów: 2 kursy – luty - marzec 2019 r. – 5 dni po 8 godz. x 2 = 80 godz. dla 18 uczniów (10/8), 2 kursy- styczeń - marzec 2020 r. - 5 dni po 8 godz. x 2 = 80 godz. dla 18 uczniów (10/8 ) . 5) Firma szkoleniowa zapewnia: materiały szkoleniowe, 6) Kursy przeprowadzone będą w pracowniach szkolnych. 7) Szczegółowy harmonogram zajęć po uzgodnieniu z zamawiającym przed rozpoczęciem kursu . 8) Autoryzowany certyfikat ukończenia kursu dla każdego z uczestników w języku polskim i angielskim. 9) Zajęcia planowane są w ferie, weekendy i dni wolne od zajęć dydaktycznych. Zadanie 2 - Kursy Adobe Photoshop składające się z dwóch części: I część zakres podstawowy obejmuje : podstawy grafiki komputerowej, obsługę interfejsu Adobe Photoshop, skalowanie i kadrowanie, pracę na warstwach, selekcję i maskowanie, podstawy fotomontażu i korekcji zdjęć, pracę z tekstem i uzyskiwanie efektów specjalnych. II część zakres zaawansowany obejmuje : funkcję warstw, przenikanie warstw, zastosowanie filtrów, efektów świetlnych, zaawansowanych funkcji warstw dopasowania, tworzenie pędzli oraz wzorów, używanie i edycję smart objects, wprowadzanie elementów 3D, wprowadzanie : elementów świetlnych, efektów dymu oraz mgły, zawansowanych technik fotomontażu, elementów grafiki wektorowej, łączenie grafiki z obrazem fotograficznym, tworzenie fotografii HDR, panoram oraz przygotowanie grafiki pod strony www. 1) 6 kursów po 16 godz. x 2 tury dla 52 uczniów łącznie 192 godz. 2) Program kursu do uzgodnienia z zamawiającym. 3) Kursy prowadzone przez wykwalifikowanego grafika komputerowego z doświadczeniem szkoleniowym, referencje z min. 5 organizowanych kursów . 4) Kursy dla 52 uczniów: I tura kursów dwuczęściowych – luty – czerwiec 2019 r. 3 kursy dwuczęściowe po 2 x 16 godz. (32 godz.) każdy x 3 = 96 godz. dla 26 uczniów ( 10/8/8), II tura kursów dwuczęściowych - listopad 2019 -maj 2020 r. 3 kursy dwuczęściowe po 2 x 16 godz.(32 godz.) każdy x 3 = 96 godz. dla 26 uczniów (10/8/8). 5) Firma szkoleniowa zapewnia: materiały szkoleniowe. 6) Kursy przeprowadzone będą w pracowniach szkolnych. 7) Szczegółowy harmonogram zajęć po uzgodnieniu z zamawiającym przed rozpoczęciem kursu . 8) Certyfikat ukończenia kursu dla każdego z uczniów. 9) Zajęcia planowane są w ferie i weekendy i dni wolne od zajęć dydaktycznych. Zadanie 3 - Szkolenia z aplikowania folii – z zakresu: teorii, narzędzi i rodzajów folii, oklejania samochodów i witryn wystawowych folią oraz umiejętności posługiwania się profesjonalnymi materiałami i narzędziami, praktycznej aplikacji folii. 1) 4 szkolenia po 10 godz. – łącznie 40 godzin. Każde szkolenie dla 5 uczniów . Program szkolenia do uzgodnienia z zamawiającym 2) Szkolenie prowadzone przez wykwalifikowanych aplikatorów folii z wieloletnim doświadczeniem. 3) Szkolenie dla 20 uczniów : 2 szkolenia – marzec – czerwiec 2019 r. dla 10 uczniów (5/5) i 2 szkolenia – marzec – czerwiec 2020 r. dla 10 uczniów (5/5). 4) Szkolenia przeprowadzone będą w siedzibie firmy szkoleniowej. 5) Firma szkoleniowa zapewnia: materiały szkoleniowe, specjalistyczny sprzęt, folię. 6) Zajęcia planowane są w dni wolne od nauki. 7) Szczegółowy harmonogram zajęć po uzgodnieniu z zamawiającym. 8) Zaświadczenie ukończenia szkolenia dla każdego z uczniów. Zadanie 4 - Warsztaty filmowania z wykorzystaniem drona w zakresie: doboru odpowiedniego drona do swoich potrzeb (dron z wbudowaną kamerą, dron na GoPro, dron na lustrzankę, dron na większe kamery), doboru obiektywów, aparatów i akcesoriów do filmowania, kadrowania obrazu z drona, wykorzystania możliwości montażu filmowego, korekcji obrazu, odszumiania, kolorowania i wyostrzania, przestrzegania zasad BHP lotów i uzyskiwania odpowiednich pozwoleń. 1) Warsztaty dla 16 uczniów – marzec – kwiecień 2020 r. - 30 godzin w tym 24 godziny w salach szkolnych, a 6 godz. w plenerze. 2) Program warsztatów do uzgodnienia z zamawiającym. 3) Warsztaty prowadzone przez wykwalifikowanego specjalistę realizacji obrazu i filmowania. 4) Firma szkoleniowa zapewnia: materiały szkoleniowe i profesjonalny sprzęt do wykonania warsztatów. 5) Szczegółowy harmonogram zajęć po uzgodnieniu z zamawiającym. 6) Zaświadczenie ukończenia szkolenia dla każdego z uczestników. 7) Zajęcia planowane są w weekendy i dni wolne od zajęć dydaktycznych. 8) Warsztaty przeprowadzone będą w pracowniach szkolnych. Zadanie 5 - Szkolenia fryzjerskie „Nowe Trendy” z zakresu nowych technik strzyżenia, koloryzacji, upięć i nowoczesnej pielęgnacji włosów. 1) 2 szkolenia po 4 cykle tematyczne po 3 dni każdy ( 6 godz. dziennie) – łącznie 144 godzin. Każda szkolenie obejmuje grupę 10 uczniów, razem 20 uczniów. 2) Program szkolenia do uzgodnienia z zamawiającym. 3) Szkolenie warsztatowe „Nowe Trendy” prowadzone przez wykwalifikowanego mistrza fryzjerstwa, z doświadczeniem szkoleniowym. referencje z min. 5 prowadzonych szkoleń. 4) Szkolenie „Nowe Trendy” dla 20 fryzjerów: 1 szkolenie – styczeń – maj 2019 r. (4 cykle x 3dni x 6 godz.= 72 godz.) dla 10 osób, II szkolenie - listopad 2019 – kwiecień 2020 r. ( 4 cykle x 3 dni x 6 godz.= 72 godz.) dla 10 osób. 5) Firma szkoleniowa zapewnia: materiały szkoleniowe, profesjonalne preparaty fryzjerskie i przybory fryzjerskie) 6) Szkolenia przeprowadzone będą w pracowniach szkolnych. 7) Szczegółowy harmonogram zajęć po uzgodnieniu z zamawiającym przed rozpoczęciem każdego cyklu szkoleń. 8) Zaświadczenie ukończenia szkolenia dla każdego z uczestników. 9) Zajęcia planowane są w weekendy, ferie i dni wolne od zajęć dydaktycznych. Zadanie 6 - Kursy wizażu z zakresu: makijażu (ślubny, wieczorowy, codzienny, sceniczny), wiedzy na temat właściwego doboru preparatów do makijażu w zależności od typu urody i cery, umiejętności korekty kształtu twarzy, doboru kolorów, doboru makijażu do fryzury oraz całości stylizacji modela. 1) 2 kursy po 5 dni po 6 godz. dla 20 uczniów ogółem 60 godz. 2) Program kursu do uzgodnienia z zamawiającym. 3) Kursy prowadzone przez dyplomowanego mistrza wizażu i wizerunku z doświadczeniem szkoleniowym, referencje z min. 5 organizowanych kursów . 4) Kurs dla 20 uczniów: 1 kurs – luty – marzec 2019 r. (5 dni po 6 godz.) 30 godz. dla 10 uczniów, 2 kurs styczeń - luty 2020 r.(5 dni po 6 godz.) 30 godz. dla 10 uczniów – ogólna liczba godzin 60 . 5) Firma szkoleniowa zapewnia: materiały szkoleniowe, profesjonalne kosmetyki i przybory kosmetyczne. 6) Kursy przeprowadzone będą w pracowniach szkolnych. 7) Szczegółowy harmonogram zajęć po uzgodnieniu z zamawiającym przed rozpoczęciem kursu . 8) Certyfikat ukończenia kursu dla każdego z uczestników . 9) Zajęcia planowane są w ferie i dni wolne od zajęć dydaktycznych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla dowolnej liczby Zadań. Zamawiający dokona oceny ofert, wykonawców i wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdego zadania odrębnie. 4. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia wspólne dla wszystkich zadań: 1) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania programu kursu i przekazania go Dyrektorowi w ZSP nr 6 przed rozpoczęciem zajęć. 2) Zadnie nr 1 , 2, 4, 5 i 6 będą realizowane w pracowniach Zamawiającego, z wykorzystaniem wyposażenia jakim dysponuje Zamawiający, koszt wynajmu sal ponosi Zamawiający. Jest to wkład własny niepieniężny Powiatu Tomaszowskiego. 3) Zadania nr 3 będzie realizowane w salach i na sprzęcie Wykonawcy, wówczas koszt wynajmu ponosi Wykonawca. Szkolenia mogą być prowadzone w grupach otwartych ustalanych przez Wykonawcę, według zaakceptowanych przez Zamawiającego szczegółowych harmonogramów. 4) Wszystkie kursy powinny rozpocząć się testem wstępnym i zakończyć testem końcowym. Opracowanie i przeprowadzenie testów pozostaje po stronie Wykonawcy i w tym zakresie Wykonawca pokrywa koszty ich przeprowadzenia. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia szczegółowego harmonogramów kursu z uwzględnieniem planowanych terminów określonych dla każdego zadania. Harmonogram musi być dostosowany do wymagań Zamawiającego dotyczących terminów i godzin. 6) Jedną godzinę kursu należy traktować jako 45 minut lekcji i 15 minut przerwy. 7) Wykonawca zapewni uczestnikom niezbędne dla potrzeb realizacji kursu materiały szkoleniowe, piśmiennicze w ilości pozwalającej na swobodne ćwiczenia oraz odpowiedni sposób organizacji zajęć przez cały okres trwania kursu. 8) Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny być prowadzone przez uprawnionych wykładowców/instruktorów posiadających udokumentowane doświadczenie dydaktyczne/praktyczne związane z przedmiotem zamówienia. 9) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji kursu. 10) Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania logotypów Unii Europejskiej oraz informacji o współfinansowaniu projektu ze środków UE - oznakowania projektu zgodnego z obowiązującymi wytycznymi, na wszystkich dokumentach związanych z kursem, m.in. na materiałach szkoleniowych, zaświadczeniach i świadectwach ukończenia kursu. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym kursem oraz obserwacji zajęć w czasie trwania kursu. 12) Dla każdego z zadań, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazania do 3 dni od dnia zakończenia każdego kursu zamawiającemu właściwie oznakowanej dokumentacji zgodnie z umową. 13) Wykonawca ma obowiązek przekazać każdemu uczestnikowi kursu oryginałów zaświadczeń/certyfikatów, poświadczających jego ukończenie, a Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów wraz z potwierdzeniem ich przekazania. a) Dokument potwierdzający ukończenie kursu wydawany jest na druku zgodnym z wytycznymi MEN lub, jeśli to niemożliwe, na druku potwierdzającym nabyte umiejętności, kwalifikacji, uprawnienia. b) Co do zasady wydawany dokument musi zawierać; • Numer z rejestru (jeżeli dotyczy); • Dane uczestnika • Nazwę instytucji szkolącej • Formę i nazwę kursu • Okres trwania kursu w tym liczbę godzin • Miejsce i datę wydania • Tematykę i wymiar godzin zajęć • Podpis osoby upoważnionej, Wykonawcy 14) Potwierdzeniem wykonania zamówienia i dostarczenia wymaganej dokumentacji jest wypełniony Protokół odbioru wykonania usługi szkoleniowej – załącznik nr 1 do umowy zawartej z Wykonawcą. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 uPzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: – zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków dla zamówienia w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach