Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie kursów: obsługa wózków jezdniowych, pracownik magazynowy z obsługą wózka jezdniowego i komputera, obsługa żurawi - HDS dla uczniów szkół i placówek kształcenia zawodowego z obszaru województwa pomorskiego - uczestników projektu systemowego pn.: Pomorskie - dobry kurs na edukację. Szkolnictwo zawodowe w regionie a wyzwania rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Województwo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3261555 , fax. 58 3261556
  • Data zamieszczenia: 2014-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Pomorskie
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3261555, fax. 58 3261556
    REGON: 19167483600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie kursów: obsługa wózków jezdniowych, pracownik magazynowy z obsługą wózka jezdniowego i komputera, obsługa żurawi - HDS dla uczniów szkół i placówek kształcenia zawodowego z obszaru województwa pomorskiego - uczestników projektu systemowego pn.: Pomorskie - dobry kurs na edukację. Szkolnictwo zawodowe w regionie a wyzwania rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów: 1) obsługa wózków jezdniowych, 2) pracownik magazynowy z obsługą wózka jezdniowego i komputera, 3) obsługa żurawi - HDS, Przy czym kurs: a) dla części 1-15 - przeprowadzony na podstawie programu szkolenia w zakresie obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych zatwierdzonego przez Urząd Dozoru Technicznego b) dla części 16 - przeprowadzony na podstawie programu szkolenia w zakresie obsługi żurawi HDS zatwierdzonego przez Urząd Dozoru Technicznego, 2. Zamówienie zostało podzielone na szesnaście (16) części. Każda z części dotyczy jednej miejscowości, w której odbędą się kursy oraz rodzaju kursu. Opis każdej części zamówienia określono w rozdziale II. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia sali, w której będą odbywały się zajęcia teoretyczne i praktyczne w ramach kursu. Sala, w której będą odbywały się zajęcia w ramach kursu musi spełniać poniższe warunki: 1) sala musi spełniać wymogi BHP, sanitarne i przeciwpożarowe określone przepisami prawa; 2) Wykonawca zapewnia dostęp do WC i urządzeń sanitarnych w bliskiej odległości od sali; 3) dostępność sali minimum na 15 minut przed i po zajęciach w ramach kursu; 4) sala powinna być w zlokalizowana w budynku łatwo dostępnym dla osób dojeżdżających na kurs środkami komunikacji publicznej; 5) sala powinna być pozbawiona barier architektonicznych; 6) Wykonawca zapewnia oświetlenie naturalne i sztuczne, odpowiednią temperaturę w zależności od pory roku, wymianę powietrza, zabezpieczenie przed wilgocią, niekorzystnymi warunkami cieplnymi i nasłonecznieniem. 4. Wykonawca ponosi koszty związane z organizacją i zapewnieniem przerw kawowych dla uczestników kursu tj.: zapewnia dla każdego uczestnika kursu napoje: herbata, kawa, sok owocowy. 5. Każdy uczestnik kursu powinien posiadać własne stanowisko do zajęć teoretycznych oraz dostęp do odpowiedniego sprzętu celem zdobycia umiejętności praktycznej obsługi sprzętu. 6. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do: 1) podania dokładnego adresu miejsca, w którym przeprowadzi kurs 2) przedstawienia wykazu wykwalifikowanych instruktorów i wykładowców, którzy będą prowadzili kurs 3) dla części 1-15 - przedstawienia dokumentu potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę programu szkolenia w zakresie obsługi wózków jezdniowych zatwierdzonego przez Urząd Dozoru Technicznego, 4) dla części 16 - przedstawienia dokumentu potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę programu szkolenia w zakresie obsługi żurawi HDS zatwierdzonego przez Urząd Dozoru Technicznego. 7. Zamawiający wyłącznie w przypadku zajęć praktycznych dopuszcza organizację szkolenia w odległości - do 50 kilometrów od granic administracyjnych miejscowości wskazanej przez Zamawiającego (w załączniku nr 1 do SIWZ). W takim przypadku Wykonawca zapewni kursantom dowóz na zajęcia praktyczne na koszt Wykonawcy. Zajęcia teoretyczne mają odbyć się w miejscowości podanej w załączniku nr 1 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i sfinansować badania lekarskie umożliwiające przystąpienie uczniów do kursów oraz ponieść koszty związane z ubezpieczeniem od NNW uczestników wszystkich kursów będących przedmiotem zamówienia, przy czym minimalna kwota ubezpieczenia jednego uczestnika kursu winna wynosić co najmniej 5 000 zł. 9. Termin realizacji zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 24 października 2014 r. w tym, Wykonawca zobowiązany jest: 9.1 przedstawić harmonogram kursu (zawierający: datę zajęć, ilość godzin, tematykę) w terminie do 10 dni od daty zawarcia umowy dla następujących kursów: a) kurs obsługa wózków jezdniowych powinien obejmować minimum 39 godzin (1 godzina liczona jest jako 45 minut), z czego minimum 10 godzin należy przeznaczyć na praktyczną naukę jazdy wózkami jezdniowym, (dotyczy części nr 1-9 zamówienia), b)kurs pracownik magazynowy z obsługą wózka jezdniowego i komputera powinien obejmować 90 godzin (1 godzina liczona jest jako 45 minut), przy czym liczba godzin zajęć teoretycznych wynosi 50, a liczba godzin zajęć praktycznych wynosi 40, z czego minimum 10 godzin należy przeznaczyć na praktyczną naukę jazdy wózkami jezdniowymi, (dotyczy części nr 10-15 zamówienia), c) kurs obsługa żurawi - HDS powinien obejmować 40 godzin (1 godzina liczona jest jako 45 minut), przy czym liczba godzin zajęć teoretycznych wynosi 28, a liczba godzin zajęć praktycznych wynosi 12, (dotyczy części nr 16 zamówienia), 9.2 przed rozpoczęciem prowadzenia kursu przedstawić Zamawiającemu dokument poświadczający poniesienie kosztu ubezpieczenia od NNW uczestników wszystkich kursów i kosztu badań lekarskich. 9.3 przeprowadzić kursy oraz stosowne egzaminy, z zastrzeżeniem, że dany kurs może rozpocząć się po przekazaniu Zamawiającemu harmonogramu kursu oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2, 9.4 zorganizować i przeprowadzić egzaminy w każdej miejscowości, w której odbył się kurs oraz wydać uczestnikom stosowne zaświadczenia/świadectwa kwalifikacyjne: a) organizacja i przeprowadzenie egzaminu kwalifikacyjnego przed komisją kwalifikacyjną powołaną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. 79, poz. 849), b) wydanie uczestnikom kursów zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu na druku MEN, certyfikatu w języku angielskim oraz, po zdaniu egzaminu, zaświadczenie kwalifikacyjne Urzędu Dozoru Technicznego. Zaświadczenie o ukończeniu kursu powinno być zgodne ze wzorem określonym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz.U. z 2012 r. poz. 186 oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, będącymi załącznikiem do Planu Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (dokumenty dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl w zakładce zasady promocji programu). Wzór zaświadczenia powinien zostać wysłany do akceptacji przez Zamawiającego w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy. 9.5 wnieść opłatę za egzamin kwalifikacyjny wyłącznie w przypadku, gdy uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu, 9.6 przygotować dokumentację potwierdzającą realizację kursów - kompletna dokumentacja z przeprowadzonego kursu powinna zawierać: a) dziennik zajęć sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, b) listy obecności uczestników kursu (z własnoręcznym podpisem ucznia, z każdego dnia zajęć), na zajęciach teoretycznych i praktycznych, c) kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i certyfikatów w języku angielskim, d) dokument poświadczający wniesienie opłaty za przystąpienie do egzaminu kwalifikacyjnego, e) kopie świadectw kwalifikacyjnych uczestników kursu, 10. Zajęcia w ramach kursów powinny odbywać się w soboty lub w dni powszednie w godzinach wolnych od zajęć lekcyjnych, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia zajęć w niedzielę. 11. Terminy zajęć Wykonawca ustali we współpracy z uczestnikami kursu. 12. Wykonawca zrealizuje kursy mając na uwadze następujące wymogi: a) kursy powinny zostać przeprowadzone przez wykwalifikowanych wykładowców i instruktorów, b) zajęcia teoretyczne będą przeprowadzone jednocześnie dla całej grupy, rozumianej jako liczba osób podana w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia, c) zajęcia praktyczne obejmują pokaz czynności wykonywany przez instruktora - osobę prowadzącą zajęcia oraz ćwiczenia praktyczne wykonywane przez uczestników kursu pod opieką osoby prowadzącej - instruktora kursu, d) zajęcia praktyczne dotyczące obsługi wózka jezdniowego/żurawia HDS można prowadzić w grupach maksymalnie 3-osobowych pod opieką co najmniej jednego instruktora. Czas szkolenia dla grupy 3-osobowej można liczyć jednocześnie dla wszystkich 3 uczestników, pod warunkiem że osoby aktualnie nie jeżdżące wózkiem/nie obsługujące żurawia obserwują wykonywane manewry odnotowując popełnione przez innych kursantów błędy, e) każdy uczestnik kursu powinien otrzymać materiały organizacyjne (harmonogram zajęć w ramach kursu wraz z krótką charakterystyką zajęć) oraz materiały szkoleniowe w formie podręcznika lub skryptu, które staną się własnością uczestnika kursu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w nieniejszym postępowaniu nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach