Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie kursów informatycznych w ramach projektu pn. Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1. Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-211 Kielce, ul. Wrzosowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 200 12 00 , fax. 41 200 12 10
  • Data zamieszczenia: 2020-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
    ul. Wrzosowa 44
    25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 200 12 00, fax. 41 200 12 10
    REGON: 29100937200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie kursów informatycznych w ramach projektu pn. Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1. Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów informatycznych w ramach projektu pn. „Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podzielono na II CZĘŚCI, z których każda stanowi osobne zadanie: CZĘŚĆ I: kursy i szkolenia dla uczniów: - kurs – obsługa programu ZWCAD, - kurs – tworzenie grafiki komputerowej, - kurs – Adobe PhotoShop, - kurs – projektowanie stron WWW, - kurs – ECDL. CZĘŚĆ II: kursy dla nauczycieli: - kurs programowania PHP, - kurs – grafika wektorowa, grafika rastrowa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami technicznymi określono w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Kursy będą odbywać się sukcesywnie. Po każdym zakończonym kursie i otrzymaniu dokumentu potwierdzającego nabyte umiejętności przez uczestnika kursu, będzie on przystępował do kolejnego kursu. Kolejność kursów jest dowolna. 4. Zajęcia będą realizowane w trybie popołudniowym, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach między 15:00 a 18:00 lub weekendowym (oprócz niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy) w godzinach między 8:00 a 16:00, zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć i po wcześniejszej akceptacji ze strony Zamawiającego. 5. Zajęcia mają mieć charakter kursu mającego na celu podniesienie umiejętności beneficjentów, wykorzystując aktywne metody nauczania, które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w poszukiwaniu pracy. 6. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji każdej z Części: - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu; - zapewnienie wykładowców (min. 1 wykładowca dla CZĘŚCI I i min. 1 wykładowca dla CZĘŚCI II) do przeprowadzenia kursów, posiadających kwalifikacje w zakresie zgodnie z tematyką kursów oraz doświadczenie zawodowe; - zapewnienie każdemu uczestnikowi koniecznych materiałów dydaktycznych, zgodnych z tematyką zajęć (podręcznik/materiał opracowany przez Wykonawcę, zeszyt/notatnik, długopis/ołówek). Materiały dydaktyczne, które otrzyma uczestnik muszą być nowe, nieużywane, adekwatne do treści prowadzonych zajęć, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. Materiały wykorzystywane podczas realizacji zajęć powinny być przekazywane uczestnikom na początku zajęć, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Oznakowanie na dokumentacji szkoleniowej ma być zgodne z wytycznymi Zamawiającego (Zamawiający przekaże Wykonawcy wzory oznaczeń w wersji elektronicznej). Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał pokwitowań Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi; - systematyczne monitorowanie postępów uczestników kursu oraz indywidualizacji kształcenia w stosunku do osób mających trudności w procesie nauczania; - pisemne informowanie Zamawiającego o trudnościach i powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników; - zapewnienie możliwości uzupełnienia materiału w trybie indywidualnym, w przypadku usprawiedliwionej nieobecności uczestnika (choroba); - w razie niezrealizowania zajęć z powodów niezależnych od Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ich we wspólnie ustalonym terminie, nie później niż do 10 dni od planowanej daty zajęć, które się nie odbyły. 7. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: - umożliwienia Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli i monitoringu realizowanych szkoleń zawodowych podnoszących kompetencje w miejscu ich odbywania; - przeprowadzenia zajęć dydaktycznych zgodnie z harmonogramem (daty i godziny prowadzonych zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką kursu), przedłożonym przez Wykonawcę na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem kursu. Wszelkie zmiany harmonogramu muszą być każdorazowo uzasadnione i uzgodnione z Zamawiającym; - niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mailem informacji o opuszczaniu szkolenia zawodowego przez uczestnika; - ochrony danych osobowych uczestników oraz wszelkich informacji na podstawie których, w sposób choćby pośredni, możliwe jest określenie tożsamości tych osób – zgodnie z przepisami ustawy RODO oraz umożliwienie dokonania kontroli przez Instytucję Zarządzającą, Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty; - przekazania dokumentacji zdjęciowej potwierdzającej spełnienie obowiązku oznakowania materiałów oraz sal szkoleniowych (min. 5 zdjęć z każdego kursu z każdej CZĘŚCI); - zadbanie o zabezpieczenie zgody na publikację wizerunku osób biorących udział w kursach. 8. Każdy kurs w danej Części powinien zakończyć się wewnętrznym egzaminem oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1632). 9. Po zakończonym kursie z danej tematyki w CZĘŚĆI I i II Wykonawca przedłoży „Protokół odbioru usługi”, który po podpisaniu przez Zamawiającego, stanowić będzie potwierdzenie zrealizowanej usługi i na tej podstawie Wykonawca wystawi fakturę. 10. Zapłata za wykonanie usługi będzie realizowana sukcesywnie po każdym kursie w formie przelewu na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 11. Wystawienie faktury nie może nastąpić wcześniej niż podpisanie „Protokołu odbioru usługi”. 12. Zapłata obejmie faktyczną ilość osób, które ukończą kurs z danej tematyki w danej CZĘŚCI i przystąpią do egzaminu wewnętrznego. 13. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: - dziennik zajęć edukacyjnych, prowadzony na udostępnionym przez Zamawiającego wzorze, zawierający nazwę i termin kursu, listę obecności, wpisywany na bieżąco wymiar godzin, zakres tematyczny każdych przeprowadzonych zajęć, informacje o odbytych kontrolach oraz wyniku z egzaminów; - listy obecności uczestników kursu potwierdzających swój udział na każdych zajęciach własnoręcznym podpisem, prowadzonej na udostępnionym przez Zamawiającego wzorze; - wykaz wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu (zaświadczenia etc.) poświadczone własnoręcznym podpisem uczestnika i datą otrzymania; - listy odbioru materiałów szkoleniowych. 14. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zakończenia kursu: - list obecności uczestników kursu; - imiennej listy osób, które ukończyły kurs; - listy odbioru materiałów dydaktycznych, poświadczone własnoręcznym podpisem uczestnika; - rejestru wydanych dokumentów poświadczających ukończenie kursu (zaświadczenia, etc.) poświadczone własnoręcznym podpisem uczestnika i opatrzone datą; - kserokopii dokumentów poświadczających ukończenie kursu (zaświadczeń etc.); - oryginału protokołu z egzaminu wewnętrznego po każdym kursie; - dziennika zajęć lub kserokopii dziennika zajęć. 15. Kserokopie przekazywanych dokumentów muszą być potwierdzone przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem” na każdej stronie. 16. Wykonawca nie będzie mógł powierzyć wykonania przedmiotu umowy osobie trzeciej bez zgody Zamawiającego. 17. Wyżej wymieniona dokumentacja winna być opatrzona nazwą projektu, odpowiednimi znakami i logotypami oraz informacją o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej. Wzór papieru z nazwą projektu zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 18. Zamawiający zapewni salę oraz odpowiednią ilość sprzętu komputerowego wraz z odpowiednim oprogramowaniem, niezbędnym do realizacji tematyki kursów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80533200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w następujących wysokościach: dla CZĘŚĆI I: 9 100,00 zł brutto, słownie: dziewięć tysięcy sto złotych 00/100 dla CZĘŚĆI II: 714,00 zł brutto, słownie: siedemset czternaście złotych 00/100 przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego Nr 62 1560 0013 2037 3600 2000 0015 w Getin Noble Bank S.A. z dopiskiem: „Wadium w przetargu nieograniczonym na organizację i przeprowadzenie kursów informatycznych w ramach projektu pn. „Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego – CZĘŚĆ ….” (wpisać nr CZĘŚCI) Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, które przed upływem terminu składania ofert zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 4. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, zaleca się załączyć do oferty. Uwaga: Zamawiający informuje, iż zgodnie z ustawą z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1115 z późn. zm.) wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego, w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego czy też innego banku. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Starostwie Powiatowym w Kielcach Wydział Budżetu i Finansów, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, III piętro, pokój 363 przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię dokumentu, zaleca się dołączyć do oferty. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją w wymaganej wysokości, - termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą), - bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie w żadnej Części. Ocena spełniania nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z oferta, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną