Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruchniku ogłasza przetarg
- Adres: 37-560 Pruchnik, Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 16 6236116 , fax. 16 6236125
- Data zamieszczenia: 2015-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruchniku
Rynek 1 1
37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie
tel. 16 6236116, fax. 16 6236125
REGON: 65154436800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruchnik.bip.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń w ramach projektu Czas na aktywność w gminie Pruchnik realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruchniku Współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia Zakres zamówienia obejmuje: 3.1. Kursy zawodowe: 1a) Kucharz - kelner- barman - liczba uczestników - 2 1b) Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych - liczba uczestników - 1 1c) Operator koparko-ładowarki - liczba uczestników - 2 Miejsce kursów: Gmina Pruchnik - dopuszcza się przeprowadzenie szkolenia poza Gminą Pruchnik. Ilość uczestników: 5 Ilość godzin: kursy od 1a do 1b- 100 godzin dydaktycznych (w tym 20 godzin teoretycznych i 80 godzin praktycznych), kurs 1c (202 godziny dydaktyczne) Termin realizacji: do 31 marca 2015 r. Program kursów obejmuje przygotowanie uczestników projektu do wykonywania poszczególnych zawodów. -W trakcie wszystkich kursów (pkt.1) wykonawca zapewni uczestnikom ciepły posiłek (obiad: I i II danie + kompot/napój+ deser) + serwis kawowy (kawa, herbata, woda mineralna lub sok, ciastka, paluszki, itp.) Wymóg: Przeprowadzenie badań lekarskich potwierdzających brak przeciwwskazań do udziału w poszczególnych kursach (badania sanitarno-epidemiologiczne (Sanepid)). 3.2. Warsztaty kompetencji społecznych Miejsce szkolenia : Gmina Pruchnik Ilość uczestników: 5 Ilość godzin: 40 godzin lekcyjnych (8 h x 5 dni) Termin realizacji: do 29 maja 2015 r. Celem treningu jest poprawa umiejętności komunikacji interpersonalnej, trening asertywności, umiejętności społecznej. Realizacja warsztatów przyczyni się do zmiany postaw społecznych Uczestników projektu, podniesienia poczucia własnej wartości i poprawy asertywności. -W trakcie warsztatów ( pkt.2) wykonawca zapewni uczestnikom ciepły posiłek (obiad: I i II danie + kompot/napój+ deser) + serwis kawowy (kawa, herbata, woda mineralna lub sok, ciastka, paluszki, itp.) 3.3. Poradnictwo i wsparcie indywidualne i grupowe ( warsztaty wyjazdowe) Miejsce szkolenia: na wyjeździe Ilość uczestników - 5 Ilość godzin: 32 godziny lekcyjne (3 dni) Termin realizacji: do 29 maja 2015r. Instrument ten obejmuje: naukę funkcjonowania w grupie, a także odpowiedzialności za grupę. Zajęcia grupowe przygotują do intensywnego i efektywnego poszukiwania pracy, przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych, pisania CV, podania o pracę. Udział w treningu pracy ma na celu przygotowanie uczestników projektu do zwiększenia ich aktywności zawodowej, kształtowanie postaw samodzielności w funkcjonowaniu na rynku pracy. Szczegółowy opis warsztatów wyjazdowych: a) Miejsce realizacji wyjazdu: w miejscowości górskiej o charakterze turystyczno-wypoczynkowym w pobliżu szlaków turystycznych w odległości od 80 do 120 km od Pruchnika; w budynku stacjonarnym; stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 100 m od niego; pokoje 2,3,4 osobowe oraz z możliwością dostawek, z łazienkami; łazienki znajdują się w budynku zakwaterowania bez ograniczeń w korzystaniu z ciepłej i zimnej wody; wyżywienie - wykonawca zapewni uczestnikom pełne wyżywienie tj. śniadanie + obiad ( I i II danie + kompot/napój+ deser + kolacja + serwis kawowy (kawa, herbata, woda mineralna lub sok, ciastka, paluszki, itp.) z tym że, w pierwszym dniu bez śniadania a w trzecim dniu bez kolacji, w terenie prowiant suchy oraz serwis kawowy podczas zajęć grupy; sale do zajęć grupowych oraz pokoje do zajęć indywidualnych sale do zajęć dla dzieci (w czasie niepogody); dostęp do sprzętu koniecznego do prowadzenia zajęć: nagłośnienie, rzutnik, zestaw DVD, flipchart z papierem i zestawem pisaków, projektor multimedialny; w Ośrodku lub poza terenem Ośrodka (dojście 15 minut)- plac zabaw dla dzieci zjeżdżalnie, huśtawki, piaskownica; opieka medyczna pielęgniarka, lekarz na telefon; b) transport z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca wypoczynku i z miejsca wypoczynku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego /koszt transportu pokrywa Wykonawca/ Środek transportu musi być dostosowany do przewozu wycieczek na dalekich trasach. Autokar, autobus itp. winien być sprawny technicznie, kierowca winien posiadać łączność telefoniczną z organizatorem wypoczynku. c) Wymagania podczas prowadzenia warsztatów wyjazdowych: ubezpieczenie uczestników warsztatów i ich dzieci/; opłata klimatyczna; transport(dowóz, powrót z wycieczki); zapewnienie kadry pracowników prowadzących zajęcia i sprawujących opiekę nad dziećmi / na 10 dzieci 1 opiekun/ Ilość dzieci do 14 lat - 8 dzieci - liczba dzieci może ulec zmianie; zapewnienie wszystkim uczestnikom 2 wyjść w celu podniesienia kompetencji społecznych - nauka zachowań i trening zachowań w miejscach publicznych; zabezpieczenie opieki medycznej; Zamawiający dopuszcza w każdym ze szkoleń , warsztatów i poradnictwa (w pkt. 3.1, 3.2, 3.3) do zmniejszenia liczby uczestników maksymalnie do 20% w przypadku wystąpienia siły wyższej której nie można było przewidzieć np. choroby, śmierci, podjęcia pracy przez uczestnika itp. W takim przypadku zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie wynagrodzenie należne z tytułu faktycznie wykonanej części zamówienia tj. faktycznej ilości przeszkolonych uczestników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruchnik.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa szkoleniowa w zakresie: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie MAG. Spawacz spoin czołowych blach w metodzie MAG
Dodano: 2016-07-27 - Szkolenie autoryzowanego montera instalacji fotowoltaicznych
Dodano: 2016-07-05 - Usługa szkoleniowa w zakresie: Operator koparko - ładowarek i koparek jednonaczyniowych III kl.
Dodano: 2016-06-24 - Usługa szkoleniowa w zakresie: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych, użytkowych programów komputerowych oraz kasy fiskalnej
Dodano: 2016-06-16 - Usługa szkoleniowa w zakresie: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych, użytkowych programów komputerowych oraz kasy fiskalnej
Dodano: 2016-06-07 - Przeprowadzenie szkolenia zawodowego Operator suwnic hakowych sterowanych z poziomu roboczego kategorii II S
Dodano: 2016-05-25 - Usługa szkoleniowa w zakresie: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG. Spawacz spoin czołowych blach oraz czołowych rur w metodzie TIG (stale nierdzewne)
Dodano: 2016-05-19 - Usługa szkoleniowa w zakresie: Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych
Dodano: 2016-05-13 - Usługa szkolenia Operator koparkoładowarek kl. III wszystkie typy i koparek jednonaczyniowych kl. III o poj. do 0,8m3
Dodano: 2016-04-28 - Usługa szkolenia Operator koparkoładowarek kl. III wszystkie typy i koparek jednonaczyniowych kl. III o poj. do 0,8m3
Dodano: 2016-04-18