Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń w ramach projektu Czas na aktywność w gminie Pruchnik realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruchniku Współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruchniku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-560 Pruchnik, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6236116 , fax. 16 6236125
  • Data zamieszczenia: 2013-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruchniku
    Rynek 1 1
    37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie
    tel. 16 6236116, fax. 16 6236125
    REGON: 65154436800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruchnik.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń w ramach projektu Czas na aktywność w gminie Pruchnik realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruchniku Współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 3.1. Kursy zawodowe: 1a) Fryzjer - liczba uczestników - 1 1b) kelner - liczba uczestników - 2 1c) Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych - liczba uczestników - 7 1 d) Stolarz - liczba uczestników - 1 1e) Operator koparko-ładowarki - liczba uczestników - 2 1f) Operator wózków widłowych - liczba uczestników - 2 Miejsce kursów: Gmina Pruchnik - dopuszcza się przeprowadzenie szkolenia poza Gminą Pruchnik. Ilość uczestników: 15 Ilość godzin: od 1a do 1c 96 godzin dydaktycznych (w tym 70 godzin praktycznych i 26 teoretycznych), kurs 1 e 202 godziny dydaktyczne, kurs 1f 70 godzin dydaktycznych Termin realizacji: kursu 1c i 1e do 31.08.2013r. Natomiast kursu 1a, 1b, 1d, 1f, do 30.11.2013r. Program kursów obejmuje przygotowanie uczestników projektu do wykonywania poszczególnych zawodów. -W trakcie wszystkich kursów (pkt.1) wykonawca zapewni uczestnikom ciepły posiłek (obiad: I i II danie + kompot/napój+ deser) + serwis kawowy (kawa, herbata, woda mineralna lub sok, ciastka, paluszki, itp.) Wymóg: Przeprowadzenie badań lekarskich potwierdzających brak przeciwwskazań do udziału w poszczególnych kursach. 3.2. Warsztaty kompetencji społecznych Miejsce szkolenia : Gmina Pruchnik Ilość uczestników: 15 Ilość godzin: 40 godzin lekcyjnych (8 h x 5 dni) Termin realizacji: do 31 sierpnia 2013r. Celem treningu jest poprawa umiejętności komunikacji interpersonalnej, trening asertywności, umiejętności społecznej. Realizacja warsztatów przyczyni się do zmiany postaw społecznych Uczestników projektu, podniesienia poczucia własnej wartości i poprawy asertywności. -W trakcie warsztatów ( pkt.2) wykonawca zapewni uczestnikom ciepły posiłek (obiad: I i II danie + kompot/napój+ deser) + serwis kawowy (kawa, herbata, woda mineralna lub sok, ciastka, paluszki, itp.) 3.3. Poradnictwo i wsparcie indywidualne i grupowe ( warsztaty wyjazdowe) Miejsce szkolenia: na wyjeździe Ilość uczestników - 15 Ilość godzin: 32 godziny lekcyjne (3 dni) Termin realizacji: do 31 sierpnia 2013r. Instrument ten obejmuje: naukę funkcjonowania w grupie, a także odpowiedzialności za grupę. Zajęcia grupowe przygotują do intensywnego i efektywnego poszukiwania pracy, przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych, pisania CV, podania o pracę. Udział w treningu pracy ma na celu przygotowanie uczestników projektu do zwiększenia ich aktywności zawodowej, kształtowanie postaw samodzielności w funkcjonowaniu na rynku pracy. Szczegółowy opis warsztatów wyjazdowych: a) Miejsce realizacji wyjazdu: - w miejscowości górskiej o charakterze turystyczno-wypoczynkowym w pobliżu szlaków turystycznych w odległości od 90 do 120 km od Pruchnika; - w budynku stacjonarnym; - stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 100 m od niego; - pokoje 2,3,4 osobowe oraz z możliwością dostawek, z łazienkami; - łazienki znajdują się w budynku zakwaterowania bez ograniczeń w korzystaniu z ciepłej i zimnej wody; - wyżywienie - wykonawca zapewni uczestnikom pełne wyżywienie tj. śniadanie + obiad ( I i II danie + kompot/napój+ deser + kolacja + serwis kawowy (kawa, herbata, woda mineralna lub sok, ciastka, paluszki, itp.) z tym że, w pierwszym dniu bez śniadania a w trzecim dniu bez kolacji, w terenie prowiant suchy oraz serwis kawowy podczas zajęć grupy; - sale do zajęć grupowych oraz pokoje do zajęć indywidualnych; - sale do zajęć dla dzieci (w czasie niepogody); - dostęp do sprzętu koniecznego do prowadzenia zajęć: nagłośnienie, rzutnik, zestaw DVD, flipchart z papierem i zestawem pisaków, projektor multimedialny; - w Ośrodku lub poza terenem Ośrodka (dojście 15 minut)- plac zabaw dla dzieci /zjeżdżalnie, huśtawki, piaskownica/; - opieka medyczna /pielęgniarka, lekarz na telefon/; b) transport z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca wypoczynku i z miejsca wypoczynku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego /koszt transportu pokrywa Wykonawca/ Środek transportu musi być dostosowany do przewozu wycieczek na dalekich trasach. Autokar, autobus itp. winien być sprawny technicznie, kierowca winien posiadać łączność telefoniczną z organizatorem wypoczynku. c) Wymagania podczas prowadzenia warsztatów wyjazdowych: - ubezpieczenie uczestników warsztatów i ich dzieci/; - opłata klimatyczna; - transport(dowóz, powrót z wycieczki); - zapewnienie kadry pracowników prowadzących zajęcia i sprawujących opiekę nad dziećmi / na 10 dzieci 1 opiekun/ Ilość dzieci do 14 lat -15dzieci - liczba dzieci może ulec zmianie; - zapewnienie wszystkim uczestnikom 2 wyjść w celu podniesienia kompetencji społecznych - nauka zachowań i trening zachowań w miejscach publicznych; - zabezpieczenie opieki medycznej; Zamawiający dopuszcza w każdym ze szkoleń , warsztatów i poradnictwa (w pkt. 3.1, 3.2, 3.3) do zmniejszenia liczby uczestników maksymalnie do 20% w przypadku wystąpienia siły wyższej której nie można było przewidzieć np. choroby, śmierci, podjęcia pracy przez uczestnika itp. W takim przypadku zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie wynagrodzenie należne z tytułu faktycznie wykonanej części zamówienia tj. faktycznej ilości przeszkolonych uczestników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 855300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruchnik.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach