Przetargi.pl
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW: FOTOGRAFICZNEGO I OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA UCZNIÓW TECHNIKUM, na potrzeby projektu „Zawodowo i profesjonalnie” Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-830 Lubań, Al. Kombatantów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 455 340 , fax. 756 455 340
  • Data zamieszczenia: 2021-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu
    Al. Kombatantów 2
    59-830 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 756 455 340, fax. 756 455 340
    REGON: 23091344900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pceluban.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW: FOTOGRAFICZNEGO I OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA UCZNIÓW TECHNIKUM, na potrzeby projektu „Zawodowo i profesjonalnie” Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW: FOTOGRAFICZNEGO I OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA UCZNIÓW TECHNIKUM, na potrzeby projektu „Zawodowo i profesjonalnie”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (na jedną lub dwie części). Część I. KURS FOTOGRAFICZNY DLA 12 UCZNIÓW 1. Organizacja kursu: 1.1 Liczba uczestników szkolenia: 12 uczniów (1 grupa). Uczestnikami kursu będą uczniowie technikum z Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu. 1.2 Liczba godzin szkolenia: 16 godz., w tym śr. 4 dni szkolenia po 4 godziny zegarowe. 1.3 Cele: szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji zawodowych 12 uczniów. Kurs zakończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu dla każdego uczestnika. 1.4 Planowany termin realizacji kursu: grupa (12 uczniów) – w terminie: styczeń 2021 – luty 2021 r. 1.5 Materiały: Zamawiający zapewni na potrzeby ćwiczeń praktycznych następujące pomoce dydaktyczne: 1. aparat fotograficzny marki Nikon D5600 z 3 obiektywami:  obiektyw Nikon NIKKOR AF-P DX,  Obiektyw Nikon AF-P DX NIKKOR,  Obiektyw Nikon AF-S. 2. kamerę cyfrową ORDRO HDR-AC3 UHD 4K z 2 statywami:  statyw naramienny SPIDER RIG,  WF-650H- Statyw video 190cm z głowicą olejową 1.6 Program kursu: realizowany dla 12- osobowej grupy i i powinien uwzględniać aspekty teoretyczne oraz ćwiczenia praktyczne, m.in.: a) zasady prawidłowego naświetlenia zdjęć, zależności pomiędzy czasem, przysłoną i ISO; b) sposoby ustawiania balansu bieli w zależności od panujących warunków oświetleniowych, głębia ostrości i sposoby efektywnego wykorzystywania jej podczas wykonywania zdjęć; c) poznanie zasad kompozycji i kadrowania zdjęć oraz rodzajów planów fotograficznych; d) naukę wykonywania zdjęć czytelnych, prostych i dobrze skomponowanych oraz wykorzystania wieloplanowości, głębi ostrości i światła; e) zapoznanie się z podstawami fotografii reklamowej oraz filmu reklamowego. Program kursu może zostać dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb uczestników. 2. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy 2.1 Przeprowadzenie kursu fotograficznego – wyłącznie dla uczniów (uczestników projektu). Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia grupy uczniów (uczestników szkolenia) z innymi osobami, nieobjętymi przedmiotem zamówienia. 2.2 Przeprowadzenie 16 godzinnego szkolenia i opracowanie harmonogramu zajęć dla każdej grupy, wg opracowanego wzoru. 2.3 Zamawiający wymaga, aby zajęcia były zorganizowane w dni powszednie po zakończonych lekcjach lub w soboty. 2.4 Zajęcia będą realizowane w trybie ustalonym przez wykonawcę, zgodnie z harmonogramem (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Dziennika zajęć). 2.5 Opracowanie programu i harmonogramu zajęć, oraz przedłożenie go Zamawiającemu. 2.6 Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego z uczestników. 2.7 Prowadzenie dokumentacji kursu w formie Dziennika zajęć (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Umowy). 2.8 Wystawienie uczestnikom Certyfikatów ukończenia kursu baristy w języku polskim i angielskim. 2.9 Przedłożenie Zamawiającemu zestawienia zbiorczego osób, które uzyskały Certyfikaty. 2.10 Przeniesienie na Zamawiającego wszelkich praw autorskich do opracowanego programu kursu. Wynagrodzenie Wykonawcy za przeniesienie praw autorskich należy wliczyć w kwotę wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia. 3. Warunki udziału wykonawcy O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który: 3.1. prowadzi działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 ze zmianami). 3.2. prowadzi działalność gospodarczą uprawniającą do przeprowadzania szkoleń i kursów fotograficznych, a po ich zakończeniu do wystawiania certyfikatów w języku polskim i angielskim. 3.3. posiada doświadczenia w zakresie przeprowadzenia min. dwóch kursów fotograficznych trwających po min. 10 h każdy, wskazane w Wykazie wykładowców/instruktorów stanowiącym zał. Nr 1 do formularza ofertowego. 3.4. posiada odpowiednie akcesoria, niezbędne do prowadzenia kursu fotograficznego. 3.5. zapewni, by przedmiot zamówienia był realizowany wyłącznie przez osoby posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie zawodowe do przeprowadzenia kursu fotograficznego (w tym ukończone kursy, szkolenia, wykonywanie pracy zawodowej w tym zakresie, itd.). 3.6. przeprowadzi kurs fotograficzny w bezpiecznych i higienicznych warunkach, z zastosowaniem właściwego reżimu sanitarnego w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązuje się przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. 4. Miejsce przeprowadzenia usługi: Sala dydaktyczna w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu, ul. Mikołaja Kopernika 31, 59-800 Lubań. Część II. KURS OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA 50 UCZNIÓW 1. Organizacja kursu: 1.1. Liczba uczestników szkolenia: organizacja i przeprowadzenie kursu operatora wózka widłowego dotyczy 50 osób / uczniów: z Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu (25 os.), Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Adama Mickiewicza w Lubaniu (15 os.) i Zespołu Szkół Elektryczno – Mechanicznych w Lubaniu (10 os.). 1.2. Liczba godzin szkolenia: 50 godz./ 1 osoba, w tym: 40 godz. zajęć teoretycznych, 10 godz. zajęć praktycznych; kurs dla 50 osób; Zajęcia teoretyczne w grupach 10-osobowych; Zajęcia praktyczne w grupach max. 5 osób. 1.3. Cele: szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji zawodowych 50 uczniów. Kurs zakończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu dla każdego uczestnika, potwierdzającego ukończenie szkolenia. 1.4. Planowany termin realizacji kursu: • 20 osób – w terminie styczeń 2021 r.– marzec 2021 r. • 30 osób – w terminie luty 2021 r. – maj 2021 r. 1.5 Program kursu: podzielony na dwie części: teoretyczna i praktyczną. Podczas części teoretycznej uczestnicy dowiedzą się wszystkiego na temat budowy wózków widłowych, zasad ich prawidłowego funkcjonowania, zasad BHP, obowiązujących wszystkich pracowników mających styczność z wózkami widłowymi a także szczegółowych instrukcji i przepisów prawa dotyczących obsługi tych pojazdów. Część praktyczna poświęcona jest nauce płynnej jazdy i obsłudze wózków widłowych w naturalnym środowisku. W tej części kursu przyszli operatorzy uczą się posługiwać prawidłowo widłami - podnosząc i transportując przedmioty oraz wymieniać butlę gazową. 2. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy 2.1. Przeprowadzenie kursu operatora wózka widłowego – wyłącznie dla uczniów (uczestników projektu). Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia grupy uczniów (uczestników szkolenia) z innymi osobami, nieobjętymi przedmiotem zamówienia. 2.2. Przeprowadzenie 50 godzin kursu operatora wózka widłowego wraz z bezpieczna wymianą butli gazowej, w tym: a) 40 godzin zajęć teoretycznych (godziny lekcyjne po 45 min.), w tym zajęcia z udzielania pierwszej pomocy, b) 10 godzin zajęć praktycznej nauki jazdy wózkiem widłowym (godziny zegarowe po 60 min). 2.3. Przygotowanie programu i harmonogramu zajęć, oraz przedłożenie go Zamawiającemu. 2.4. Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego z uczestników. 2.5. Zapewnienie sali dydaktycznej (szkoleniowej) dostosowanej dla osób z niepełnosprawnościami. 2.6. Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne i praktyczne zorganizowane w dniach nauki szkolnej nie kolidowały ze szkolnym planem lekcji uczestników/uczestniczek kursu. 2.7. Zamawiający wymaga, aby zajęcia były zorganizowane w dni powszednie po zakończonych lekcjach lub w soboty 2.8. Zajęcia teoretyczne będą realizowane w trybie ustalonym przez Wykonawcę, zgodnie z harmonogramem (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Dziennika zajęć). 2.9. Zajęcia praktyczne będą ustalane indywidualnie z uczestnikiem/uczestniczką kursu. 2.10. Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretycznego i przedstawienie otrzymanych wyników Zamawiającemu. 2.11. Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego praktycznego i przedstawienie otrzymanych wyników Zamawiającemu. 2.12. Przedłożenie Zamawiającemu wyników egzaminu wewnętrznego praktycznego i teoretycznego w formie kopii wydanych uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu kursu. 2.13. Zapewnienie przez Wykonawcę badań lekarskich wraz z zaświadczeniem o zdolności do pracy dla każdego uczestnika kursu operatora wózka widłowego. 2.14. Zapewnienie przez Wykonawcę badania psychotechnicznego dla każdego uczestnika kursu operatora wózka widłowego. 2.15. Ubezpieczenie każdego z uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). 2.16. Zgłoszenie uczestnika na egzamin państwowy (teoretyczny i praktyczny) przed komisją UDT oraz dokonanie wszelkich formalności związanych z egzaminem. 2.17. Dokonanie opłaty za uczestników na egzamin państwowy UDT (egzamin teoretyczny i praktyczny – całość). 2.18. Przedłożenie Zamawiającemu zestawienia zbiorczego, wyników egzaminu państwowego potwierdzających uzyskanie państwowych uprawnień UDT na wózki widłowe przez uczestników. 2.19. Zapewnienie uzyskania przez uczestników kursu, którzy pozytywnie zdali egzamin w UDT, uprawnień w języku polskim. 2.20. Prowadzenie dokumentacji kursu w formie Dziennika zajęć (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Umowy). 2 Warunki udziału wykonawcy 3.1 Prowadzenie działalności gospodarczej w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 ze zmianami). 3.2 Posiadanie działalności gospodarczej uprawniającej do prowadzenia kursu operatora wózka widłowego 3.3 Posiadanie infrastruktury odpowiedniej do zakresu prowadzonego szkolenia, tj: a) zapewnienie sali dydaktycznej (szkoleniowej) wyposażonej w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację szkolenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, zlokalizowanej na terenie miasta Lubań, b) zapewnienie placu manewrowego spełniającego wymogi szkoleniowo-egzaminacyjne, zlokalizowanego na terenie miasta Lubań, c) pojazdu przeznaczonego do nauki jazdy i obsługi wózków widłowych, który musi spełniać wymagania dozoru technicznego i wymagania bhp oraz bezpiecznej pracy i musi posiadać ważne badania techniczne, d) przeprowadzenie kursu operatora wózka widłowego w bezpiecznych i higienicznych warunkach, z zastosowaniem właściwego reżimu sanitarnego w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, 3.4 Zapewnienie, by przedmiot zamówienia był realizowany wyłącznie przez wykładowców/instruktorów posiadających wiedzę teoretyczną z zakresu szkolenia oraz prowadzących zajęcia praktyczne, posiadających kwalifikacje potwierdzone prze UDT zaświadczeniem kwalifikacyjnym w grupie, kategorii i zakresie- rodzaju urządzenia odpowiedniego dla zakresu szkolenia. 3.5 Zapewnienie, że wykładowca/instruktor posiada doświadczenie w zakresie przeprowadzenia minimum 2 kursów na operatora wózków widłowych oraz udokumentowaną minimum 2-letnią praktyką w przeprowadzaniu szkoleń dla kandydatów na operatorów wózków widłowych, wskazaną w Wykazie wykładowców/instruktorów stanowiącym zał. Nr 1 do formularza ofertowego. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, by każdy z instruktorów uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia posiadał wymagane uprawnienia oraz spełniał wszystkie wymogi opisane w niniejszym SIWZ. 3.7 Posiadanie w miejscu szkolenia niezbędnych pomocy dydaktycznych, właściwych ze względu na rodzaj prowadzonego szkolenia, w tym dotyczące pierwszej pomocy. 4. Miejsce przeprowadzenia usługi: Zajęcia teoretyczne – Lubań Zajęcia praktyczne – Lubań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach