Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie kursów dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrytem w ramach projektu pt: Razem i Aktywnie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-215 Obryte, Obryte 185
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 74 11 105 , fax. 29 74 11 105
  • Data zamieszczenia: 2013-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    Obryte 185 185
    07-215 Obryte, woj. mazowieckie
    tel. 29 74 11 105, fax. 29 74 11 105
    REGON: 55070451900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obryte.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie kursów dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrytem w ramach projektu pt: Razem i Aktywnie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi i czołowymi metodą MAG (135) Ilość osób 1 osoba Ilość godzin dydaktycznych (1 godzina= 45min) Łączna liczba godzin szkolenia: 302 godz. (godzina kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut) Dojazd do miejsca realizacji kursu Cena dojazdu beneficjenta do miejsca realizacji kursu powinna być wkalkulowana w cenę ofertową Termin zajęć VII- 2013r. do XI -2013 r. Program powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi 1. Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego. 2. Urządzenia spawalnicze. 3. Bezpieczeństwo i higiena pracy. 4. Bezpieczna praca na hali produkcyjnej. 5. Materiały dodatkowe do spawania. 6. Spawanie w praktyce. 7. Oznaczenie i wymiarowanie spoin. 8. Metody przygotowania złączy do spawania. 9. Kwalifikowanie spawaczy. 10. Zajęcia praktyczne. Spawanie blach i rur spoinami czołowymi 1. Wprowadzenie do zagadnień wytwarzania stali. 2. Złącza spawane blach i rur. 3. Spawalność stali. 4. Skurcz, naprężenie i odkształcenia. 5. Niezgodności spawalnicze. 6. Przegląd procesów spawania. 7. Bezpieczna praca na montażu. 8. Kontrola i badania. 9. Zapewnienie jakości w spawalnictwie. 10. Zajęcia praktyczne. Zaświadczenia/certyfikaty Na potwierdzenie zdobytych kwalifikacji uczestnik otrzymuje świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza (certyfikat) oraz wpis do książki wydanej przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Wykonawca wyda uczestnikowi, który ukończy szkolenie zaświadczenie informujące o uczestnictwie w szkoleniu współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oznakowanych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowywania projektów w ramach POKL 2007-2013. Treść zaświadczenia zostanie uzgodniona z Zamawiającym, Materiały szkoleniowe Każdy uczestnik kursu musi mieć zapewnione przez Wykonawcę wszystkie niezbędne materiały i narzędzia do odbycia kursu (wszystkie materiały dla beneficjentów musza zawierać logotypy) oraz musi otrzymać na własność: program kursu i harmonogram zajęć, materiały szkoleniowe zgodne z tematyką kursu (jeden komplet dla Zamawiającego na potrzeby dokumentacji projektowej) oraz materiały biurowe (teczka papierowa formatu A4, zeszyt i długopis) Warunki szkolenia Wykonawca zapewnia salę do szkoleń. Wykonawca prowadzi dokumentację z zajęć w tym : dziennika zajęć, listy obecności uczestnika szkolenia, listy potwierdzającej korzystanie uczestnika szkolenia z posiłków, listy potwierdzającej odbiór materiałów dydaktycznych i piśmienniczych, list potwierdzającej odbiór zaświadczeń o ukończeniu i uczestnictwie w szkoleniu, Wykonawca prowadzi zajęcia zgodnie z przepisami bhp w tym zakresie, Wykonawca zapewni uczestnikom kursu odzież ochronną, jeżeli konieczność taka wynika z obowiązujących przepisów bhp. Usługa gastronomiczna Wykonawca musi zapewnić podczas zajęć teoretycznych i praktycznych na kursie barek kawowy oraz obiad jednodaniowy dla każdego uczestnika kursu zawodowego. Ubezpieczenie Wykonawca ubezpieczy uczestnika na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). Operator koparko-ładowarki Ilość osób 2 osoby Ilość godzin dydaktycznych (1 godzina=45min) Łączna liczba godzin szkolenia: 176 godz. dla jednego uczestnika szkolenia (godzina kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut) Dojazd do miejsca realizacji kursu Cena dojazdu beneficjentów do miejsca realizacji kursu powinna być wkalkulowana w cenę ofertową Program powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe Program szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia: 1) użytkowanie eksploatacyjne, 2) dokumentacja techniczna, 3) bezpieczeństwo i higiena pracy, 4) podstawy elektrotechniki, 5) silniki spalinowe, 6) elementy hydrauliki, 7) budowa koparko-ładowarki, 8) technologia robót, 9) zajęcia praktyczne. Warunki szkolenia Wykonawca zapewnia salę do szkoleń. Wykonawca prowadzi dokumentację z zajęć w tym : dziennika zajęć, listy obecności uczestnika szkolenia, listy potwierdzającej korzystanie uczestnika szkolenia z posiłków, listy potwierdzającej odbiór materiałów dydaktycznych i piśmienniczych, listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń o ukończeniu i uczestnictwie w szkoleniu, Wykonawca prowadzi zajęcia zgodnie z przepisami bhp w tym zakresie. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu odzież ochronną, jeżeli konieczność taka wynika z obowiązujących przepisów bhp. Materiały szkoleniowe Każdy uczestnik kursu musi mieć zapewnione przez Wykonawcę wszystkie niezbędne materiały i narzędzia do odbycia kursu (wszystkie materiały dla beneficjentów muszą zawierać logotypy) oraz musi otrzymać na własność: program kursu i harmonogram zajęć, materiały szkoleniowe zgodne z tematyką kursu (jeden komplet dla Zamawiającego na potrzeby dokumentacji projektowej) oraz materiały biurowe (teczka papierowa formatu A4, zeszyt i długopis) Usługa gastronomiczna Wykonawca musi zapewnić podczas zajęć teoretycznych i praktycznych na kursie barek kawowy oraz obiad jednodaniowy dla każdego uczestnika kursu zawodowego. Ubezpieczenie Wykonawca ubezpieczy uczestnika na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). UWAGA do zamówienia. Do ceny ofertowej należy wkalkulować koszt wykonania dla każdego uczestnika BADAŃ LEKARZA MEDYCYNY PRACY oraz innych badań niezbędnych do przeprowadzenia kursu. Wykonawca będzie prowadził bieżącą dokumentację kursu, tj. imienną listę obecności, dziennik zajęć, imienną listę odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów, ankiety ewaluacyjne do każdego zadania (zał. Nr 7). Kurs powinien zakończyć się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu (dotyczy kursów z wymiarem min. 30 godzin lekcyjnych),zaświadczenia opatrzone informacją o współfinansowaniu oraz logo UE, EFS, PO KL. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kserokopii zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem i listy potwierdzającej odbiór w/w zaświadczeń lub certyfikatów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zdjęcia - fotografie z przeprowadzonego kursu w ilości minimum 20 zdjęć na płycie CD/DVD. Wykonawca zrealizuje kurs w oparciu o program szkolenia spełniający zasady i warunki podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych, a także spełniający określone dla tych zawodów standardy kwalifikacji i szkolenia. Do realizacji kursu Wykonawca musi zapewnić uczestnikom wszelkie niezbędne i odpowiednie materiały szkoleniowe (np. prezentacje, sprzęt, pomoce dydaktyczne). Materiały szkoleniowe muszą być adekwatne do treści kursu i opatrzone informacją o współfinansowaniu, flagą UE oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z aktualnym Planem Komunikacji POKL 2007-2013 oraz Wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach PO KL). Materiały powinny być przekazane każdemu uczestnikowi za pokwitowaniem na początku szkolenia, bądź na bieżąco zgodnie z tematyką realizowanych zajęć. Ponadto 1 egzemplarz całości materiałów szkoleniowych Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu. Wykonawca ponosi wszelkie koszy związane z opłatą za egzaminy oraz inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia .W/w koszty proszę wkalkulować w cenę oferowaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obryte.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach