Przetargi.pl
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW: BARISTY, FOTOGRAFICZNEGO I OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA UCZNIÓW TECHNIKUM, na potrzeby projektu „Zawodowo i profesjonalnie”:

Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-830 Lubań, Al. Kombatantów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 455 340 , fax. 756 455 340
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu
    Al. Kombatantów 2
    59-830 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 756 455 340, fax. 756 455 340
    REGON: 23091344900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pceluban.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW: BARISTY, FOTOGRAFICZNEGO I OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA UCZNIÓW TECHNIKUM, na potrzeby projektu „Zawodowo i profesjonalnie”:
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW: BARISTY, FOTOGRAFICZNEGO I OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA UCZNIÓW TECHNIKUM, na potrzeby projektu „Zawodowo i profesjonalnie”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (na jedną lub więcej części). Część I. KURS BARISTY DLA 36 UCZNIÓW 1. Organizacja kursu: 1.1 Liczba uczestników szkolenia: 3 grupy po 12 uczniów (razem 36 uczniów). Uczestnikami kursu będą uczniowie technikum z Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu. 1.2 Liczba godzin szkolenia: 12 godz./grupa (3 dni szkolenia po 4 godziny zegarowe) x 3 grupy - razem 36 godzin. 1.3 Cele: szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji zawodowych 36 uczniów. Kurs zakończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu dla każdego uczestnika. 1.4 Planowany termin realizacji kursu: • 1 grupa (12 uczniów) – w terminie: grudzień 2020 • 2 grupa (12 uczniów) – w terminie: styczeń 2021 • 3 grupa (12 uczniów) – w terminie: luty 2021 1.5 Materiały: a) Zamawiający zapewni na potrzeby kursu pomoc dydaktyczną- dwugrupowy ekspres do kawy wraz z następującymi akcesoriami: Lp. Nazwa akcesoriów Liczba 1 Młynek do kawy 1 szt. 2 Stacja tempingowa 2 szt. 3 Temper Dynamometryczny 1 szt. 4 Temper zwykły z matą pojedynczą 1 szt. 5 Odbijak do fusów w obudowie 1 szt. 6 Szczotka do czyszczenia grupy w ekspresie 1 szt. 7 Dzbanek do spieniania mleka 3 szt. 8 Dzbanek do śmietanki – zestaw 5 szt. 1 zestaw 9 Szczypce do cukru 3 szt. 10 Cukiernica 3 szt. 11 Dyspenser bufetowy 1 szt. 12 Dyspenser kuchenny- zestaw 3 szt. 1 zestaw 13 Termometr do mleka 1 szt. 14 Czajnik elektryczny 1 szt. 15 Filiżanki do espresso- komplet 6 szt. 8 kompletów 16 Spodek pod filiżankę do espresso- komplet 6 szt. 8 kompletów 17 Szklanica na wodę do espresso 48 szt. 18 Łyżeczka do espresso-komplet 12 szt. 4 komplety 19 Szklanka do latte latino-komplet 6 szt. 8 kompletów 20 Łyżeczka do latte macchiato- komplet 6 szt. 15 kompletów 21 Szczotki do szklanek 3 szt. 22 Szklanka do irish coffee 50 szt. b) Wykonawca zapewni na potrzeby kursu baristy elementy niezbędne do realizacji programu szkolenia, w tym: kawę arabica 100%, mleko 3,2%, bitą śmietanę, syropy smakowe min. 8 szt., czekoladę, elementy dekoracyjne. 1.6 Program kursu: realizowany dla jednej 12- osobowej grupy trwa średnio 3 dni po 4 godziny i powinien obejmować m.in.: a) Teorię wiadomości o kawie tj. historia, gatunki, cechy organoleptyczne, uprawa, zbór, obróbka, palenie, selekcja, dystrybucja, cechy prawidłowego espresso, charakterystykę kaw mlecznych i koktajli kawowych, poznanie różnic 18 rodzajów cukrów i jego substytutów (prezentacje multimedialne, filmy, prezentacje próbek i rekwizytów) - 40% zajęć; b) Zajęcia praktyczne/ćwiczenia/egzamin - 60% zajęć, w tym: rozpoznawanie gatunków kaw, parzenie espresso, parzenie kaw mlecznych, przygotowywanie napojów mieszanych i deserów kawowych. Program kursu może zostać dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb uczestników. 2. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy 2.1. Przeprowadzenie kursu baristy – wyłącznie dla uczniów (uczestników projektu). Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia grupy uczniów (uczestników szkolenia) z innymi osobami, nieobjętymi przedmiotem zamówienia. 2.2. Przeprowadzenie 12 godzinnego szkolenia i przygotowanie harmonogramu zajęć dla każdej grupy, wg opracowanego wzoru. 2.3. Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne i praktyczne zorganizowane w dniach nauki szkolnej nie kolidowały ze szkolnym planem lekcji uczestników/uczestniczek kursu. 2.4. Zamawiający wymaga, aby zajęcia były zorganizowane w dni powszednie po zakończonych lekcjach lub w soboty. 2.5. Zajęcia będą realizowane w trybie ustalonym przez wykonawcę, zgodnie z harmonogramem (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Dziennika zajęć). 2.6. Opracowanie programu kursu i harmonogramu zajęć, oraz przedłożenie go Zamawiającemu. 2.7. Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego z uczestników. 2.8. Prowadzenie dokumentacji kursu w formie Dziennika zajęć (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Umowy). 2.9. Wystawienie uczestnikom Certyfikatów ukończenia kursu baristy w języku polskim i angielskim. 2.10. Przedłożenie Zamawiającemu zestawienia zbiorczego osób, które uzyskały Certyfikaty. 2.11. Przeniesienie na Zamawiającego wszelkich praw autorskich do opracowanego programu kursu. Wynagrodzenie Wykonawcy za przeniesienie praw autorskich należy wliczyć w kwotę wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia. 3. Warunki udziału wykonawcy O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który: 3.1. prowadzi działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 ze zmianami). 3.2. prowadzi działalność gospodarczą uprawniającą do przeprowadzania szkoleń i kursów baristycznych, a po ich zakończeniu do wystawiania certyfikatów w języku polskim i angielskim 3.3. jest zdolny lub dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.4. posiada doświadczenia w zakresie przeprowadzenia min. dwóch kursów baristy trwających po min. 10 h każdy, wskazane w Wykazie wykładowców/instruktorów stanowiącym zał. Nr 1 do formularza ofertowego. 3.5. posiada odpowiednie akcesoria, produkty, elementy niezbędnych do prowadzenia kursu baristy. 3.6. zapewni, by przedmiot zamówienia był realizowany wyłącznie przez osoby posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie zawodowe do przeprowadzenia kursu baristy (w tym ukończone kursy, szkolenia, wykonywanie pracy zawodowej w tym zakresie, itd.). 3.7. przeprowadzi kurs baristy w bezpiecznych i higienicznych warunkach, z zastosowaniem właściwego reżimu sanitarnego w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązuje się przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. 4. Miejsce przeprowadzenia usługi: Sala dydaktyczna w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu, ul. Mikołaja Kopernika 31, 59-800 Lubań. Część II. KURS FOTOGRAFICZNY DLA 12 UCZNIÓW 1. Organizacja kursu: 1.1 Liczba uczestników szkolenia: 12 uczniów (1 grupa). Uczestnikami kursu będą uczniowie technikum z Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu. 1.2 Liczba godzin szkolenia: 16 godz., w tym śr. 4 dni szkolenia po 4 godziny zegarowe. 1.3 Cele: szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji zawodowych 12 uczniów. Kurs zakończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu dla każdego uczestnika. 1.4 Planowany termin realizacji kursu: grupa (12 uczniów) – w terminie: grudzień 2020 – styczeń 2021 r. 1.5 Materiały: Zamawiający zapewni na potrzeby ćwiczeń praktycznych następujące pomoce dydaktyczne: 1. aparat fotograficzny marki Nikon D5600 z 3 obiektywami:  obiektyw Nikon NIKKOR AF-P DX,  Obiektyw Nikon AF-P DX NIKKOR,  Obiektyw Nikon AF-S. 2. kamerę cyfrową ORDRO HDR-AC3 UHD 4K z 2 statywami:  statyw naramienny SPIDER RIG,  WF-650H- Statyw video 190cm z głowicą olejową 1.6 Program kursu: realizowany dla 12- osobowej grupy i i powinien uwzględniać aspekty teoretyczne oraz ćwiczenia praktyczne, m.in.: a) zasady prawidłowego naświetlenia zdjęć, zależności pomiędzy czasem, przysłoną i ISO; b) sposoby ustawiania balansu bieli w zależności od panujących warunków oświetleniowych, głębia ostrości i sposoby efektywnego wykorzystywania jej podczas wykonywania zdjęć; c) poznanie zasad kompozycji i kadrowania zdjęć oraz rodzajów planów fotograficznych; d) naukę wykonywania zdjęć czytelnych, prostych i dobrze skomponowanych oraz wykorzystania wieloplanowości, głębi ostrości i światła; e) zapoznanie się z podstawami fotografii reklamowej oraz filmu reklamowego. Program kursu może zostać dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb uczestników. 2. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy 2.1 Przeprowadzenie kursu fotograficznego – wyłącznie dla uczniów (uczestników projektu). Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia grupy uczniów (uczestników szkolenia) z innymi osobami, nieobjętymi przedmiotem zamówienia. 2.2 Przeprowadzenie 16 godzinnego szkolenia i opracowanie harmonogramu zajęć dla każdej grupy, wg opracowanego wzoru. 2.3 Zamawiający wymaga, aby zajęcia były zorganizowane w dni powszednie po zakończonych lekcjach lub w soboty. 2.4 Zajęcia będą realizowane w trybie ustalonym przez wykonawcę, zgodnie z harmonogramem (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Dziennika zajęć). 2.5 Opracowanie programu i harmonogramu zajęć, oraz przedłożenie go Zamawiającemu. 2.6 Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego z uczestników. 2.7 Prowadzenie dokumentacji kursu w formie Dziennika zajęć (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Umowy). 2.8 Wystawienie uczestnikom Certyfikatów ukończenia kursu baristy w języku polskim i angielskim. 2.9 Przedłożenie Zamawiającemu zestawienia zbiorczego osób, które uzyskały Certyfikaty. 2.10 Przeniesienie na Zamawiającego wszelkich praw autorskich do opracowanego programu kursu. Wynagrodzenie Wykonawcy za przeniesienie praw autorskich należy wliczyć w kwotę wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia. 3. Warunki udziału wykonawcy O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który: 3.1. prowadzi działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 ze zmianami). 3.2. prowadzi działalność gospodarczą uprawniającą do przeprowadzania szkoleń i kursów fotograficznych, a po ich zakończeniu do wystawiania certyfikatów w języku polskim i angielskim. 3.3. posiada doświadczenia w zakresie przeprowadzenia min. dwóch kursów fotograficznych trwających po min. 10 h każdy, wskazane w Wykazie wykładowców/instruktorów stanowiącym zał. Nr 1 do formularza ofertowego. 3.4. posiada odpowiednie akcesoria, niezbędne do prowadzenia kursu fotograficznego. 3.5. zapewni, by przedmiot zamówienia był realizowany wyłącznie przez osoby posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie zawodowe do przeprowadzenia kursu fotograficznego (w tym ukończone kursy, szkolenia, wykonywanie pracy zawodowej w tym zakresie, itd.). 3.6. przeprowadzi kurs fotograficzny w bezpiecznych i higienicznych warunkach, z zastosowaniem właściwego reżimu sanitarnego w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązuje się przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. 4. Miejsce przeprowadzenia usługi: Sala dydaktyczna w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu, ul. Mikołaja Kopernika 31, 59-800 Lubań. Część III. KURS OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA 50 UCZNIÓW 1. Organizacja kursu: 1.1. Liczba uczestników szkolenia: organizacja i przeprowadzenie kursu operatora wózka widłowego dotyczy 50 osób / uczniów: z Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu (25 os.), Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Adama Mickiewicza w Lubaniu (15 os.) i Zespołu Szkół Elektryczno – Mechanicznych w Lubaniu (10 os.). 1.2. Liczba godzin szkolenia: 60 godz./grupa, w tym: 40 godz. to zajęcia teoretyczne, 20 godz. zajęcia praktyczne (2 grupy x po 60 godz./grupa, tj. 120 godz. kursu). 1.3. Cele: szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji zawodowych 50 uczniów. Kurs zakończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu dla każdego uczestnika. 1.4. Planowany termin realizacji kursu: • 1 grupa (20 uczniów) – w terminie grudzień 2020 r.- luty 2021 r. • 2 grupa (30 uczniów) – w terminie styczeń 2021r. – kwiecień 2021 r. 1.5. Program kursu: podzielony na dwie części: teoretyczna i praktyczną. Podczas części teoretycznej uczestnicy dowiedzą się wszystkiego na temat budowy wózków widłowych, zasad ich prawidłowego funkcjonowania, zasad BHP, obowiązujących wszystkich pracowników mających styczność z wózkami widłowymi a także szczegółowych instrukcji i przepisów prawa dotyczących obsługi tych pojazdów. Część praktyczna poświęcona jest nauce płynnej jazdy i obsłudze wózków widłowych w naturalnym środowisku. W tej części kursu przyszli operatorzy uczą się posługiwać prawidłowo widłami - podnosząc i transportując przedmioty oraz wymieniać butlę gazową. 2. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy 2.1. Przeprowadzenie kursu operatora wózka widłowego – wyłącznie dla uczniów (uczestników projektu). Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia grupy uczniów (uczestników szkolenia) z innymi osobami, nieobjętymi przedmiotem zamówienia. 2.2. Przeprowadzenie 60 godzin kursu operatora wózka widłowego wraz z bezpieczna wymianą butli gazowej, w tym: a) 40 godzin zajęć teoretycznych (godziny lekcyjne po 45 min.), w tym zajęcia z udzielania pierwszej pomocy, b) 20 godzin zajęć praktycznej nauki jazdy wózkiem widłowym (godziny zegarowe po 60 min). 2.3. Przygotowanie programu i harmonogramu zajęć, oraz przedłożenie go Zamawiającemu. 2.4. Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego z uczestników. 2.5. Zapewnienie sali dydaktycznej (szkoleniowej) dostosowanej dla osób z niepełnosprawnościami. 2.6. Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne i praktyczne zorganizowane w dniach nauki szkolnej nie kolidowały ze szkolnym planem lekcji uczestników/uczestniczek kursu. 2.7. Zamawiający wymaga, aby zajęcia były zorganizowane w dni powszednie po zakończonych lekcjach lub w soboty 2.8. Zajęcia teoretyczne będą realizowane w trybie ustalonym przez Wykonawcę, zgodnie z harmonogramem (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Dziennika zajęć). 2.9. Zajęcia praktyczne będą ustalane indywidualnie z uczestnikiem/uczestniczką kursu. 2.10. Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretycznego i przedstawienie otrzymanych wyników Zamawiającemu. 2.11. Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego praktycznego i przedstawienie otrzymanych wyników Zamawiającemu. 2.12. Przedłożenie Zamawiającemu wyników egzaminu wewnętrznego praktycznego i teoretycznego w formie kopii wydanych uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu kursu. 2.13. Zapewnienie przez Wykonawcę badań lekarskich wraz z zaświadczeniem o zdolności do pracy dla każdego uczestnika kursu operatora wózka widłowego. 2.14. Zapewnienie przez Wykonawcę badania psychotechnicznego dla każdego uczestnika kursu operatora wózka widłowego. 2.15. Ubezpieczenie każdego z uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). 2.16. Zgłoszenie uczestnika na egzamin państwowy (teoretyczny i praktyczny) przed komisją UDT oraz dokonanie wszelkich formalności związanych z egzaminem. 2.17. Dokonanie opłaty za uczestników na egzamin państwowy UDT (egzamin teoretyczny i praktyczny – całość). 2.18. Przedłożenie Zamawiającemu zestawienia zbiorczego, wyników egzaminu państwowego potwierdzających uzyskanie państwowych uprawnień UDT na wózki widłowe przez uczestników. 2.19. Zapewnienie uzyskania przez uczestników kursu, którzy pozytywnie zdali egzamin w UDT, uprawnień w języku polskim. 2.20. Prowadzenie dokumentacji kursu w formie Dziennika zajęć (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Umowy). 2 Warunki udziału wykonawcy 3.1 Prowadzenie działalności gospodarczej w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 ze zmianami). 3.2 Posiadanie działalności gospodarczej uprawniającej do prowadzenia kursu operatora wózka widłowego 3.3 Posiadanie infrastruktury odpowiedniej do zakresu prowadzonego szkolenia, tj: a) zapewnienie sali dydaktycznej (szkoleniowej) wyposażonej w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację szkolenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, zlokalizowanej na terenie miasta Lubań, b) zapewnienie placu manewrowego spełniającego wymogi szkoleniowo-egzaminacyjne, zlokalizowanego na terenie miasta Lubań, c) pojazdu przeznaczonego do nauki jazdy i obsługi wózków widłowych, który musi spełniać wymagania dozoru technicznego i wymagania bhp oraz bezpiecznej pracy i musi posiadać ważne badania techniczne, d) przeprowadzenie kursu operatora wózka widłowego w bezpiecznych i higienicznych warunkach, z zastosowaniem właściwego reżimu sanitarnego w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, 3.4 Zapewnienie, by przedmiot zamówienia był realizowany wyłącznie przez wykładowców/instruktorów posiadających wiedzę teoretyczną z zakresu szkolenia oraz prowadzących zajęcia praktyczne, posiadających kwalifikacje potwierdzone prze UDT zaświadczeniem kwalifikacyjnym w grupie, kategorii i zakresie- rodzaju urządzenia odpowiedniego dla zakresu szkolenia. 3.5 Zapewnienie, że wykładowca/instruktor posiada doświadczenie w zakresie przeprowadzenia minimum 2 kursów na operatora wózków widłowych oraz udokumentowaną minimum 2-letnią praktyką w przeprowadzaniu szkoleń dla kandydatów na operatorów wózków widłowych, wskazaną w Wykazie wykładowców/instruktorów stanowiącym zał. Nr 1 do formularza ofertowego. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, by każdy z instruktorów uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia posiadał wymagane uprawnienia oraz spełniał wszystkie wymogi opisane w niniejszym SIWZ. 3.7 Posiadanie w miejscu szkolenia niezbędnych pomocy dydaktycznych, właściwych ze względu na rodzaj prowadzonego szkolenia, w tym dotyczące pierwszej pomocy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, 1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w ust. 1b w zakresie: a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, c) Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, 2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z przesłankami zawartymi w art. 24 ust 1 pkt 12-23 i ust. 5 ustawy Pzp. 3. Oferta Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu zostaje odrzucona. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 4.1. jest niezgodna z ustawą, 4.2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, 4.3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4.4. zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4.5. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4.6. zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu, 4.7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, 4.8. wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą, 4.9. przyjęcie oferty naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób, 4.10. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które wykonawca jest zobowiązany złożyć w trakcie postępowania: A Lp. Wymagany dokument Forma złożenia 1 Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. w oryginale 2 W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu. w oryginale 3 Pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie B Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, złoży bez wezwania Zamawiającego poniższe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy. 4 Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 złoży zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ w oryginale

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach