Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 73-150 Łobez, ul. Bema 27
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 39768-41 , fax. 91 39768-41
- Data zamieszczenia: 2013-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Bema 27 27
73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 39768-41, fax. 91 39768-41
REGON: 81242964800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.lobez.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie 3 warsztatów dla uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności z terenu powiatu łobeskiego w okresie od lipca do sierpnia 2013 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 3 warsztatów na terenie powiatu łobeskiego dla uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w okresie od lipca do sierpnia 2013 r. Zamówienie realizowane będzie w formie warsztatów tematycznych, z których każdy stanowi odrębną część. Część 1: Edukacja finansowa dla osób o niskich dochodach, część 2: Komunikacja i umiejętności społeczne, część 3: Aktywizacja społeczna osoby niepełnosprawnej ZADANIE Nr 1: NAZWA: Warsztaty Edukacja finansowa dla osób o niskich dochodach 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu edukacji finansowej dla 10 beneficjentów projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Termin realizacji zamówienia: lipiec 2013 r. 3.Miejsce realizacji: Łobez, ul. Bema 27. 4.Wymiar czasowy: 5 spotkań po 6 godzin zegarowych, łącznie 30 godzin zegarowych z uwzględnieniem przerw kawowych. 5.Wykonawca zapewni niezbędne materiały do przeprowadzenia zajęć warsztatowych, 6.Wykonawca zapewni sprzęt (projektor, laptop, itp.) do przeprowadzenia zajęć, jeśli będzie niezbędny. 7.Dokumentacja dotycząca warsztatów: harmonogram zajęć przedłożony zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem warsztatów, listy obecności, zaświadczenia/dyplomy, ankieta oceniająca warsztaty, sprawozdanie z realizacji warsztatów. 8.Wszelka dokumentacja powinna być oznakowana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 9.Wykonawca wykona zadanie na jak najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących przepisów. 10.Wypłata wynagrodzenia nastąpi po zakończeniu usługi, przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury/rachunku. 11.Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego może w każdej chwili skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi. 12.Ewentualne zmiany wprowadzane na etapie wykonania zadania muszą być uzgodnione z Zamawiającym w formie pisemnej (aneksu). cena szacunkowa: 6000 zł. ZADANIE Nr 2: NAZWA: Warsztaty Aktywizacja społeczna osoby niepełnosprawnej 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu aktywizacji społecznej osoby niepełnosprawnej dla niepełnosprawnych beneficjentów projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ich opiekunów. Łączna liczba uczestników warsztatów: 15 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieznacznego zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. 2.Termin realizacji zamówienia: lipiec 2013 r. 3.Miejsce realizacji: Łobez, ul. Bema 27. 4.Wymiar czasowy: 5 spotkań po 6 godzin zegarowych, łącznie 30 godzin zegarowych z uwzględnieniem przerw kawowych. 5.Wykonawca zapewni niezbędne materiały do przeprowadzenia zajęć warsztatowych. 6.Wykonawca zapewni sprzęt ( projektor, laptop, itp.) do przeprowadzenia zajęć, jeśli będzie niezbędny. 7.Dokumentacja dotycząca warsztatów: harmonogram zajęć przedłożony zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem warsztatów, listy obecności, zaświadczenia/dyplomy, ankieta oceniająca warsztaty, sprawozdanie z realizacji warsztatów. 8.Wszelka dokumentacja powinna być oznakowana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 9.Wykonawca wykona zadanie na jak najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących przepisów. 10.Wypłata wynagrodzenia nastąpi po zakończeniu usługi, przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury/rachunku. 11.Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego może w każdej chwili skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi. 12.Ewentualne zmiany wprowadzane na etapie wykonania zadania muszą być uzgodnione z Zamawiającym w formie pisemnej (aneksu). cena szacunkowa: 7000 zł. ZADANIE Nr 3: NAZWA: Warsztaty Komunikacja i umiejętności społeczne 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu komunikacji i umiejętności społecznych dla 10 beneficjentów projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Termin realizacji zamówienia: sierpień 2013 r. 3.Miejsce realizacji: Łobez, ul. Bema 27. 4.Wymiar czasowy: 5 spotkań po 6 godzin zegarowych, łącznie 30 godzin zegarowych z uwzględnieniem przerw kawowych. 5.Wykonawca zapewni niezbędne materiały do przeprowadzenia zajęć warsztatowych, 6.Wykonawca zapewni sprzęt (projektor, laptop, itp.) do przeprowadzenia zajęć, jeśli będzie niezbędny. 7.Dokumentacja dotycząca warsztatów: harmonogram zajęć przedłożony zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem warsztatów, listy obecności, zaświadczenia/dyplomy, ankieta oceniająca warsztaty, sprawozdanie z realizacji warsztatów. 8.Wszelka dokumentacja powinna być oznakowana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 9.Wykonawca wykona zadanie na jak najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących przepisów. 10.Wypłata wynagrodzenia nastąpi po zakończeniu usługi, przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury lub rachunku. 11.Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego może w każdej chwili skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi. 12.Ewentualne zmiany wprowadzane na etapie wykonania zadania muszą być uzgodnione z Zamawiającym w formie pisemnej aneksu. Cena szacunkowa: 6000 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: rezygnuje się z wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pcpr.lobez.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja międzynarodowej konferencji okulistycznej dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2016-07-12 - Organizacja staży zagranicznych dla 30 uczniów i 5 opiekunów w ramach realizowanego przez Zespół Szkół Technicznych w Szczecinku, projektu nr: 2015-1-PL01-KA102-0143755, Staże zagraniczne szansą na rozwój kompetencji w branży samochodowej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER).
Dodano: 2016-02-12 - Praktyka zawodowa morska dla uczniów klas II i III Technikum Morskiego i Politechnicznego w Zachodniopomorskim Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej
Dodano: 2016-01-14 - Przeprowadzenie zajęć dla uczniów w projekcie pn.: Możliwości na miarę umiejętności. Gminny program edukacyjny dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum gminy Gryfice
Dodano: 2015-09-02 - Przeprowadzenie zajęć dla uczniów w projekcie pn.: Możliwości na miarę umiejętności. Gminny program edukacyjny dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum gminy Gryfice
Dodano: 2015-08-20 - Przeprowadzenie zajęć dla uczniów w projekcie pn. Możliwości na miarę umiejętności. Gminny program edukacyjny dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum gminy Gryfice
Dodano: 2015-04-17 - Opracowanie kart pracy do e-Doświadczeń dla klasy I, II i III w ramach projektu Włącz myślenie - innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego
Dodano: 2015-04-10 - Opracowanie kart pracy do e-Doświadczeń dla klasy I, II i III w ramach projektu Włącz myślenie - innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego
Dodano: 2015-03-25 - Wykonanie usług z zakresu edukacji ekologicznej dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w Ośrodku Edukacji Ekologicznej w Lipiu, gm. Rąbino
Dodano: 2015-03-04 - Wykonania usług polegających na przeprowadzaniu zajęć dydaktycznych dla VI i VII Edycji Kursu z zakresu zasad żywienia człowieka i dietetyki dla osób spoza społeczności akademickiej, 2 Kursów jednodniowych, 2 warsztatów dla studentów
Dodano: 2015-02-03