Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie 14-dniowego turnusu rekreacyjno-ogólnousprawniającego z elementami aktywizacyjnymi dla 33 osób niepełnosprawnych i 7 opiekunów stanowiących ich otoczenie,

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-500 Opatów, ul. Sienkiewicza 17
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8684409 , fax. 15 8684409
  • Data zamieszczenia: 2011-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opatowie
    ul. Sienkiewicza 17 17
    27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8684409, fax. 15 8684409
    REGON: 29109216600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.pcpr.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie 14-dniowego turnusu rekreacyjno-ogólnousprawniającego z elementami aktywizacyjnymi dla 33 osób niepełnosprawnych i 7 opiekunów stanowiących ich otoczenie,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu 14-dniowego turnusu rekreacyjno-ogólnousprawniającego z elementami aktywizacyjnymi. 2. Turnus zorganizowany w ośrodku na terenie Polski, wskazany termin to 10. 11 - 23. 11. 2011 roku, w którym weźmie udział 33 osoby niepełnosprawne oraz 7 opiekunów stanowiących ich otoczenie. Uczestnicy to osoby w wieku 18 - 64 lat. Uczestnikami turnusu będą osoby niepełnosprawne m.in. przewlekle psychicznie chorzy i niepełnosprawni intelektualnie oraz osoby niepełnosprawne ze schorzeniami: choroba psychiczna upośledzenie umysłowe, układu krążenia, dysfunkcja narządu słuchu, dysfunkcja narządu wzroku, dysfunkcja narządu ruchu, choroby neurologiczne (epilepsja), choroby układu moczowego, dyskopatia, 3. Minimalny zakres przedmiotowy turnusu: -Organizacja i przeprowadzenie zajęć ogólnousprawniających: basen wraz z obsługą zapewniającą bezpieczeństwo osobom z dysfunkcją narządu ruchu, fitness, masaż, sauna, 2-3 zabiegów rehabilitacyjnych dziennie dla jednego uczestnika wg zaleceń lekarza ośrodka. -Organizacja i przeprowadzenie warsztatów asertywności - 6 h/grupę, (1h to 45 min, przerwy dostosować do potrzeb uczestników, średnio 15 minut) -Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego w stopniu podstawowym 15 h/grupę, w celu podniesienia lub nabycia nowych kwalifikacji zawodowych, (1h to 45 min, przerwy dostosować do potrzeb uczestników, średnio 15 minut) -Organizacja i przeprowadzenie warsztatów z treningu kompetencji i umiejętności społecznych 6 h/grupę, -Organizacja i przeprowadzenie warsztatów z aktywizacji zawodowej 6 h/grupę, (1h to 45 min, przerwy dostosować do potrzeb uczestników, średnio 15 minut) -Zapewnienie uczestnikom pobytu lokalnych atrakcji kulturalno - oświatowych, programów integracji społecznej (ogniska z pieczeniem kiełbasek, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki przy muzyce, pogadanki prozdrowotne, wieczorki tematyczne wraz z poczęstunkiem. -Organizacja i przeprowadzenie wszystkim uczestnikom turnusu korzystanie z lokalnych atrakcji poza ośrodkiem w formie zorganizowanych wycieczek po okolicach z licencjonowanym przewodnikiem i zapewnieniem wyżywienia w formie suchego prowiantu na czas ich trwania. -Zapewnienie opiekuna na czas trwania turnusu, który sprawowałby nadzór nad grupą osób niepełnosprawnych, organizatora - animatora czasu wolnego. -Ww program poszczególnych zajęć jest programem ramowym. Szczegółowy rozszerzony program wraz harmonogramem realizacji należy ująć w ofercie. Program powinien być tak skonstruowany aby zapewnić jak najwyższą jakość zajęć i usług. -Wszystkie proponowane formy wsparcia w tym szkolenia, zajęcia relaksacyjne, ogólnousprawniające, rehabilitacyjne i inne będą prowadzone przez osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenia w prowadzeniu zajęć i usług objętych przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpopatow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach