Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie 14-dniowego turnusu rekreacyjno-ogólnousprawniającego z elementami aktywizacyjnymi dla 35 osób niepełnosprawnych i 15 opiekunów stanowiących ich otoczenie,

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-500 Opatów, ul. Sienkiewicza 17
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8684409 , fax. 15 8684409
  • Data zamieszczenia: 2011-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opatowie
    ul. Sienkiewicza 17 17
    27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8684409, fax. 15 8684409
    REGON: 29109216600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie 14-dniowego turnusu rekreacyjno-ogólnousprawniającego z elementami aktywizacyjnymi dla 35 osób niepełnosprawnych i 15 opiekunów stanowiących ich otoczenie,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 14-dniowego turnusu rekreacyjno-ogólnousprawniającego z elementami aktywizacyjnymi dla 35 osób niepełnosprawnych i 15 opiekunów stanowiących ich otoczenie, Turnus zorganizowany w ośrodku na terenie Polski, na przełomie września i października, wskazany termin to 26. 09 - 09. 10 2011 roku, Uczestnicy to osoby w wieku 18 - 65 lat. Uczestnikami turnusu będą osoby niepełnosprawne ze schorzeniami: układu krążenia, dyskopatia, dysfunkcja narządu ruchu, choroby układu moczowego, dysfunkcja narządu słuchu, schorzenia układu oddechowego, dysfunkcja narządu wzroku, cukrzyca, choroba skóry, choroba psychiczna, choroby neurologiczne (epilepsja), charakteropatia alkoholowa, upośledzenie umysłowe, Minimalny zakres przedmiotowy turnusu: 1. Organizacja i przeprowadzenie zajęć ogólnousprawniających: basen wraz z obsługą zapewniającą bezpieczeństwo osobom z dysfunkcją narządu ruchu, fitness, masaż, sauna, 2-3 zabiegów rehabilitacyjnych dziennie dla jednego uczestnika wg zaleceń lekarza ośrodka. 2. Organizacja i przeprowadzenie warsztatów asertywności - 6 h/grupę, (1h to 45 min, przerwy dostosować do potrzeb uczestników, średnio 15 minut) 3. Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego w stopniu podstawowym 15 h/grupę, w celu podniesienia lub nabycia nowych kwalifikacji zawodowych, (1h to 45 min, przerwy dostosować do potrzeb uczestników, średnio 15 minut) 4. Organizacja i przeprowadzenie warsztatów z treningu kompetencji i umiejętności społecznych 6 h/grupę, 5. Organizacja i przeprowadzenie warsztatów z aktywizacji zawodowej 6 h/grupę, (1h to 45 min, przerwy dostosować do potrzeb uczestników, średnio 15 minut) 6. Zapewnienie uczestnikom pobytu lokalnych atrakcji kulturalno - oświatowych, programów integracji społecznej (ogniska z pieczeniem kiełbasek, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki przy muzyce, pogadanki prozdrowotne, wieczorki tematyczne wraz z poczęstunkiem. 7. Organizacja i przeprowadzenie wszystkim uczestnikom turnusu korzystanie z lokalnych atrakcji poza ośrodkiem w formie zorganizowanych wycieczek po okolicach z licencjonowanym przewodnikiem i zapewnieniem wyżywienia w formie suchego prowiantu na czas ich trwania. 8. Zapewnienie opiekuna na czas trwania turnusu, który sprawowałby nadzór nad grupą osób niepełnosprawnych, organizatora - animatora czasu wolnego. Szczegóły zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opatow.pcpr.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach