Przetargi.pl
Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych oraz warsztatów socjoterapeutycznych w ramach projektu Moje odkrycia gwarancją mojego sukcesu

Zespół Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6252457 , fax. 89 6252457
  • Data zamieszczenia: 2012-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy
    ul. Kolejowa 5 5
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6252457, fax. 89 6252457
    REGON: 51033365200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych oraz warsztatów socjoterapeutycznych w ramach projektu Moje odkrycia gwarancją mojego sukcesu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych oraz warsztatów socjoterapeutycznych w ramach projektu Moje odkrycia gwarancją mojego sukcesu w dwóch szkołach podstawowych i dwóch gimnazjach Gminy Nidzica w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014. 2.Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć dodatkowych i przedstawienia go do akceptacji koordynatorowi projektu biorąc pod uwagę postanowienia niniejszej SIWZ oraz wniosek o dofinansowanie projektu Moje odkrycia gwarancją mojego sukcesu. 3.Wykonawca będzie prowadził zajęcia zgodnie z przedstawionym mu harmonogramem. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do dokumentowania zajęć dodatkowych poprzez przygotowanie i przekazywanie w terminie do 5 dnia każdego miesiąca do akceptacji koordynatorowi projektu: comiesięcznych sprawozdań, kart czasu pracy i list obecności zgodnie z przedstawionymi wzorami. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników zajęć dodatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6.Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowywania i przeprowadzania różnych dodatkowych działań w ramach projektu np. etiudy, spotkania międzyszkolne- zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu i sporządzania dokumentacji z tych działań. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia raz na rok testów kompetencji wśród uczniów biorących udział w projekcie. 8.Wykonawca zobowiązany będzie do wspomagania promocji i ewaluacji projektu- informowania o współfinansowaniu projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z Koordynatorem projektu i specjalistą ds. dydaktyki i rekrutacji w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu. 9. Wykonawca we współpracy z koordynatorem projektu będzie dokonywał ewaluacji pracy dla zajęć pozalekcyjnych oraz dokonywania ewaluacji osiągnięć rozwojowych ucznia (Beneficjentów Ostatecznych) pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, w tym zakresie rezultatów wskazanych w projekcie. 10. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność materialną za powierzone mienie tj. materiały i pomoce dydaktyczne udostępnione do prowadzenia zajęć- zajęcia prowadzone przez Wykonawcę winny uwzględniać zastosowanie powyższych pomocy dydaktycznych w jak największym stopniu. 11. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych. 12. W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej wykonawca będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu w danej części kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnym poinformowaniu o zaistniałej sytuacji koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody. 13. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy składających się na przedmiot zamówienia został zawarty we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 14.Przedmiot zamówienia obejmuje 40 części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach