Przetargi.pl
Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych logopedycznych w ramach projektu Jestem zdolny, tylko mnie odkryj! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych

Zespół Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6252457 , fax. 89 6252457
  • Data zamieszczenia: 2012-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy
    ul. Kolejowa 5 5
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6252457, fax. 89 6252457
    REGON: 51033365200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych logopedycznych w ramach projektu Jestem zdolny, tylko mnie odkryj! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych logopedycznych dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Rączkach z zaburzeniami rozwoju mowy w roku szkolnym 2012/2013 w ramach projektu Jestem zdolny, tylko mnie odkryj! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach POKL Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych. 2.Zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach, każda będzie liczyła po 2 uczniów. Łączna liczba godzin obejmujących usługę edukacyjną wyniesie 60. Szczegółowy wykaz grup i godzin przedstawia załącznik nr 7 do SIWZ. 3.Celem zajęć jest zmniejszenie dysfunkcji w zakresie wad wymowy. Leczenie zaburzeń mowy podczas zajęć ma zapobiec min. utrwalaniu się tzw. nieprawidłowych wzorców artykulacyjnych a w konsekwencji obniżeniu poczucia własnej wartości. 4.Projekt ma na celu przede wszystkim wsparcie indywidualnego rozwoju osobistego każdego ucznia poprzez dostosowanie wsparcia do jego indywidualnych potrzeb. 5.Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do opracowania programu i planu pracy zajęć dodatkowych i przedstawienia go do akceptacji koordynatorowi projektu. 6. Wykonawca przygotowując dokumenty, o których mowa w ust. 5 powinien zapoznać się z następującymi dokumentami: 1) wnioskiem o dofinansowanie projektu Jestem zdolny, tylko mnie odkryj!, 2) Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 3) dokumentacją systemową Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, 4) diagnozą i analizą potrzeb uczniów klas I-III szkół podstawowych biorących udział w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu w każdej ze szkól zespół nauczycieli i dostępną w danej szkole. 7. Wykonawca będzie prowadził zajęcia zgodnie z przedstawionym mu harmonogramem. Godzina zajęć specjalistycznych będzie trwała 60 minut. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do dokumentowania zajęć dodatkowych poprzez przygotowywanie i przekazywanie w terminie do 5 dnia każdego miesiąca do akceptacji koordynatorowi projektu: comiesięcznych sprawozdań, kart czasu pracy, list obecności i harmonogramu przeprowadzonych zajęć zgodnie z przedstawionymi wzorami. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników zajęć dodatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania sprawozdania z każdych zajęć raz na pół roku z uwzględnieniem każdego ucznia. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z Koordynatorem projektu i Asystentami koordynatora projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów Projektu, 12.Wykonawca będzie dokonywał ewaluacji pracy dla zajęć pozalekcyjnych oraz dokonywania ewaluacji osiągnięć rozwojowych ucznia (Beneficjentów Ostatecznych) pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, w tym w zakresie rezultatów wskazanych w projekcie, 13.Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność materialną za powierzone mienie tj. materiały i pomoce dydaktyczne udostępnione do prowadzenia zajęć- zajęcia prowadzone przez Wykonawcę winny uwzględniać zastosowanie powyższych pomocy dydaktycznych w jak największym stopniu, o ile charakter danego rodzaju zajęć umożliwia i uzasadnia ich stosowanie, 14.Wykonawca ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych. 15.W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej wykonawca będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu w danej części kwalifikacjach , po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu o zaistniałej sytuacji koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody. 16. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy składających się na przedmiot zamówienia został zawarty we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach