Przetargi.pl
Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych kąpieliska na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku.

Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. Szczecińska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 844 75 33 , fax. 598 437 417
  • Data zamieszczenia: 2018-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku
    ul. Szczecińska 99
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 844 75 33, fax. 598 437 417
    REGON: 33022300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosirslupsk.naszbip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych kąpieliska na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych kąpieliska na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem kąpielisko na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku o łącznej długości 35 metrów linii brzegowe zgodnie z załączoną mapą do SIWZ w godzinach od 10:00 do 18:00 od poniedziałku do niedzieli i w dni świąteczne. 3.3.Przy organizacji kąpieliska oraz warunków bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się lub uprawiających sport lub rekreację na obszarach wodnych w Parku Trendla Wykonawca zobowiązany będzie do: 1dokonanie, we współpracy z policją w trakcie realizacji umowy z Zamawiającym analizy zagrożeń, w tym identyfikacji miejsc, w których występuje zagrożenie dla bezpieczeństwa osób wykorzystujących obszar wodny do pływania, kąpania się, uprawniania sportu lub rekreacji, 2)oznakowania i zabezpieczenia terenu, obiektu i urządzeń przeznaczonych do pływania, kapania się, uprawiania sportu lub rekreacji na obszarach wodnych, 3)prowadzenia działań profilaktycznych i edukacyjnych dotyczących bezpieczeństwa na obszarach wodnych polegających w szczególności na: a)oznakowaniu miejsc niebezpiecznych, b) objęciu nadzorem, we współpracy z policją miejsc niebezpiecznych, w tym miejsc zwyczajowo wykorzystywanych do kąpieli, c) uświadomieniu zagrożeń związanych z wykorzystywaniem obszarów wodnych, w szczególności prowadzeniu akcji edukacyjnej wśród dzieci i młodzieży szklonej, 4) informowanie i ostrzeganie o warunkach pogodowych oraz innych czynnikach mogących powodować utrudnienia lub zagrożenia dla zdrowia lub życia osób, 5) zapewnienie warunków do organizowania pomocy oraz ratowania osób, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia, 6) umieszczenie w ogólnie dostępnym miejscu na terenie kąpieliska Parku Trendla: a) regulaminu (informacje) – sztuk 1 dotyczących zasad korzystania z kąpieliska, ograniczeń w korzystaniu z kąpieliska, sposobu powiadamiana o wypadkach wraz z numerami alarmowymi, b) tablicy informacyjnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 01.132.2016 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie ewidencji kąpielisk oraz sposobu oznakowania kąpielisk i miejsc wykorzystywanych do kąpieli (Dzu. U. z 20.12.2016 r.,poz. 2082). 7) informowania Zamawiającego emailem pksir@sosir.slupsk.pl każdorazowo przed otwarciem kąpieliska i w trakcie dnia przy drastycznie zmieniających się warunkach pogodowych o temperaturze wody, temperaturze powietrza i prędkości wiatru, kolorze flagi oraz przyczynie wywieszenia czerwonej flagi w trakcie trwania umowy, 8) zapewnienie wykwalifikowanej kadry ratowniczej do realizacji przedmiotu zamówienia w ilości dwóch ratowników, 9) zapewnienie poprzez ratowników stałą kontrolę kąpieliska, 10) zabezpieczenie ratowników w odpowiedni jednolity i estetyczny ubiór, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami, 11) zapewnienie niezbędnego sprzętu ratowniczego, pomocniczego oraz medycznego do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizujące i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 roku, poz. 261): 11) utrzymywanie sprzętu ratunkowego i medycznego w należytym stanie umożliwiającym jego stałe użytkowanie, a w przypadku jego awarii lub zużycia – uzupełnić brakujący sprzęt, tak by zachowywać wymagane przepisami minimum sprzętowe, 12) zabezpieczenie kąpieliska w urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze (wzrokowe i słuchowe), 13) wyraźnie oznaczyć granice kąpieliska, w ramach których oznacza się strefy dla umiejących pływać oraz dla osób nieumiejących pływać, 14) ustawić maszt wyposażony w komplet flag informacyjnych będących na wyposażeniu Wykonawcy, 15) zapewnienie informacji o dopuszczalności lub zakazie kąpieli w kąpielisku, 16) oczyścić powierzchnie dna obszaru przeznaczonego do pływania lub kąpieli z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny wypadek. 3.4. W ramach usług niniejszej umowy zapewniających bezpieczeństwo, Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów zgodnych z: 1)ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U z 2016 r., poz. 656), 2) ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. prawo wodne (tj. Dz. U z 2017 poz. 1566), 3) ustawą z dnia 08 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. 2017 r., poz. 2195), 4) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. 2012 poz. 108), 5) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27.02.2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 9.03.2012 r. poz. 261), 6) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag ( Dz. U. 2012 r. poz. 286 ze zm.) 3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 3.6. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3.7. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71317200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)posiada decyzję ministra właściwego do spraw wewnętrznych wyrażającą zgodę na wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie na podstawie art. 22 a Ustawy do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia sporządzone wg Załącznika Nr 4 do SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 2.uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników. 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 4.. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty, o których mowa w rozdziale III. 3) niniejszego ogłoszenia oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale III. 4) niniejszego ogłoszenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4) niniejszego ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach