Przetargi.pl
Organizacja i prowadzenie kursu opiekuna/ki osoby niepełnosprawnej, kursu opiekuna/ki dziecięcego/ej w ramach projektu systemowego Wsparcie na starcie.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 756 40 26 , fax. 25 756 40 26
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Konstytucji 3 Maja 16 16
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 756 40 26, fax. 25 756 40 26
    REGON: 71158697500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-minskmaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i prowadzenie kursu opiekuna/ki osoby niepełnosprawnej, kursu opiekuna/ki dziecięcego/ej w ramach projektu systemowego Wsparcie na starcie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 2 odrębnych części (zadań): Zadanie nr 1 Kurs Asystent/tka osoby niepełnosprawnej (60 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 2 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien odbywać się w systemie weekendowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu nie miały do tej pory styczności z pracą w tym charakterze a wiążą z nią swój dalszy rozwój zawodowy. Minimalny zakres tematyczny kursu: Pojęcie oraz klasyfikacja niepełnosprawności Pojęcie i zakres rehabilitacji Rehabilitacja osób upośledzonych umysłowo Rehabilitacja osób z zaburzeniami psychicznymi Rehabilitacja osób niewidomych i słabo widzących Rehabilitacja osób głuchych i słabo słyszących Rehabilitacja osób z dysfunkcją narządu ruchu Aspekty prawne Edukacja osób niepełnosprawnych Praca osób niepełnosprawnych Rola instytucji publicznych oraz organizacji pozarządowych w procesie rehabilitacji osób niepełnosprawnych Rola asystenta w procesie rehabilitacji osoby niepełnosprawnej Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą w zał nr 11. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z późn. zm.). Kurs kończy się egzaminem (Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu) oraz wydaniem zaświadczeń o ukończeniu. Zadanie nr 2 Kurs Opiekun/ka dziecięcy/a (60 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 3 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien odbywać się w systemie dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu nie miały do tej pory styczności z pracą w tym charakterze a wiążą z nią swój dalszy rozwój zawodowy. Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą w zał nr 11. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z późn. zm.). Minimalny zakres tematyczny kursu: podstawy psychologii rozwojowej wieku dziecięcego podstawy anatomii i fizjologii dziecka pielęgnacja dziecka zdrowego i chorego pierwsza pomoc żywienie dziecka elementy pedagogiki gry i zabawy Kurs kończy się egzaminem (Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu) oraz wydaniem zaświadczeń o ukończeniu. B. Uczestnikami/uczestniczkami projektu Wsparcie na starcie w stosunku, do których zaplanowano ww. działania są osoby niepełnosprawne ruchowo i/lub intelektualnie, usamodzielniający się wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych, osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat), zamieszkujące w powiecie mińskim. Odbiorcami usługi są osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo jak i osoby zatrudnione. C. Wykonawca ubezpiecza uczestników/uczestniczki kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu oraz w drodze na kurs i z kursu. D. Zamawiający wymaga zapewnienia uczestnikom/uczestniczkom kursu każdego dnia zajęć serwisu kawowego w postaci: a)napojów gorących (min. 2 herbaty, 1 kawa), b)suszu konferencyjnego (ciasteczka, paluszki itp.), c)1 litr napojów chłodzących, serwowanych w naczyniach jednorazowego użytku. E. Miejscem wykonywania usług będzie miasto Mińsk Mazowiecki. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania miejsca szkolenia/sali szkoleniowej. F. W trakcie kursu uczestnicy/uczestniczki otrzymują bezpłatnie od Wykonawcy materiały szkoleniowe (skrypt i długopis). G. Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą Kurs musi być zrealizowany wg. programu stanowiącego załącznik do oferty (wg. załącznika nr 11 do SIWZ) i musi zawierać wszelkie elementy wymienione w § 75 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. Nr 177 poz. 1193 z późn. zm) tj.: a)nazwę i zakres szkolenia, b)czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d)cele szkolenia, e)plan nauczania, określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, f)opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h)przewidziane sprawdziany i egzaminy. H. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników/uczestniczek kursu/kursów będących przedmiotem zamówienia do innych grup realizujących tożsame kursy prowadzone przez Wykonawcę. I. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w rozdziale XI.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-minskmaz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach