Przetargi.pl
Organizacja i prowadzenie kursu księgowości wspomaganej techniką komputerową, kursu kadry i płace, kursu obsługi programu AutoCAD, kursu komputerowego z zakresu tworzenia stron internetowych z elementami programów graficznych, kursu komputerowego z zakresu obsługi programów Microsoft Office, kursu obsługi kasy fiskalnej, kursu fryzjerstwa, kursu kosmetyki z elementami wizażu, kursu stylizacji paznokci, kursu masażu I stopnia w ramach projektu systemowego Wsparcie na starcie

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 756 40 26 , fax. 25 756 40 26
  • Data zamieszczenia: 2012-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Konstytucji 3 Maja 16 16
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 756 40 26, fax. 25 756 40 26
    REGON: 71158697500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-minskmaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i prowadzenie kursu księgowości wspomaganej techniką komputerową, kursu kadry i płace, kursu obsługi programu AutoCAD, kursu komputerowego z zakresu tworzenia stron internetowych z elementami programów graficznych, kursu komputerowego z zakresu obsługi programów Microsoft Office, kursu obsługi kasy fiskalnej, kursu fryzjerstwa, kursu kosmetyki z elementami wizażu, kursu stylizacji paznokci, kursu masażu I stopnia w ramach projektu systemowego Wsparcie na starcie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 10 odrębnych części (zadania opisano w każdej części): Zadanie nr 1 Kurs Księgowość wspomagana techniką komputerową (120 godzin przy czym 1 godz.= 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 6 osób, Zadanie nr 2 Kurs Kadry i płace (90 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 5 osób, Zadanie nr 3 Kurs obsługi programu Auto-CAD (60 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 2 osób, Zadnie nr 4 Kurs komputerowy z zakresu tworzenia stron internetowych z elementami programów graficznych (60 godzin- przy czym 1 godz.= 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 2 osób, Zadanie nr 5 Kurs komputerowy z zakresu obsługi programów Microsoft Office (40 godzin- przy czym 1 godz.= 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 20 osób, Zadanie nr 6 Kurs Obsługa kasy fiskalnej (30 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 15 osób, Zadanie nr 7 Kurs fryzjerstwa (120 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 4 osób, Zadanie nr 8 Kurs Kosmetyka z elementami wizażu (60 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 8 osób, Zadanie nr 9 Kurs Stylizacji paznokci (40 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 6 osób, Zadanie nr 10 Kurs Masażu I stopnia (80 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 1 osoby.B. B.Uczestnikami/uczestniczkami projektu Wsparcie na starcie w stosunku, do których zaplanowano ww. działania są osoby niepełnosprawne ruchowo i/lub intelektualnie, usamodzielniający się wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych, osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat), zamieszkujące w powiecie mińskim. Odbiorcami usługi są osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo jak i osoby zatrudnione. C. Wykonawca ubezpiecza uczestników/uczestniczki kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu oraz w drodze na kurs i z kursu. D. Zamawiający wymaga zapewnienia uczestnikom/uczestniczkom kursu każdego dnia zajęć serwisu kawowego w postaci: a) napojów gorących (min. 2 herbaty, 1 kawa), b) suszu konferencyjnego (ciasteczka, paluszki itp.), c) 1 litr napojów chłodzących, serwowanych w naczyniach jednorazowego użytku. E. Miejscem wykonywania usług będzie miasto Mińsk Mazowiecki lub inne miasto w województwie mazowieckim posiadające bezpośrednie połączenie międzymiastowe (PKP, PKS) relacji Mińsk Mazowiecki - miejsce wykonania usługi. Dojazd do miejsca kursu nie może przekraczać 2 godzin zegarowych ww. środkami transportu w jedną stronę. F. W trakcie kursu uczestnicy/uczestniczki otrzymują bezpłatnie od Wykonawcy materiały szkoleniowe (skrypt i długopis). G. Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą Kurs musi być zrealizowany wg. programu stanowiącego załącznik do oferty (wg. załącznika nr 11 do SIWZ) i musi zawierać wszelkie elementy wymienione w § 75 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. Nr 177 poz. 1193 z późn. zm) tj.: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia, e) plan nauczania, określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, f) opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) przewidziane sprawdziany i egzaminy. H. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników/uczestniczek kursu/kursów będących przedmiotem zamówienia do innych grup realizujących tożsame kursy prowadzone przez Wykonawcę. I. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w rozdziale X.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-minskmaz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach