Przetargi.pl
Organizacja i obsługa szóstego seminarium realizowanego w ramach projektu Obszary o szczególnym znaczeniu przyrodniczym czynnikiem rozwoju Polski Wschodniej

Gmina Drohiczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 17-312 Drohiczyn, ul. Kraszewskiego 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6557135 , fax. 085 655 70 80
  • Data zamieszczenia: 2013-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drohiczyn
    ul. Kraszewskiego 5 5
    17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie
    tel. 085 6557135, fax. 085 655 70 80
    REGON: 05065905900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i obsługa szóstego seminarium realizowanego w ramach projektu Obszary o szczególnym znaczeniu przyrodniczym czynnikiem rozwoju Polski Wschodniej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa szóstego seminarium realizowanego w ramach projektu pod nazwą Obszary o szczególnym znaczeniu przyrodniczym czynnikiem rozwoju Polski Wschodniej, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi Priorytetowej I: Nowoczesna Gospodarka Działanie I.4 Promocja i Współpraca na podstawie umowy o dofinansowanie nr POPW.01.04.04-00-027/11-00. 2.Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje organizację i obsługę jednego trzydniowego seminarium w Drohiczynie bądź okolicy w promieniu do 10 km od Drohiczyna w terminie 15-17 lipca 2013 roku, czas trwania: od godz. 10.00 pierwszego dnia do godz. 15.00 dnia ostatniego. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: a.Zapewnienie sali konferencyjnej oraz pomieszczeń pomocniczych dla grupy 40 osób - sala w miejscowości Drohiczyn powiat siemiatycki, woj. podlaskie bądź w okolicy do 10 km od Drohiczyna; obiekt przystosowany do udziału w spotkaniu osób niepełnosprawnych, sala wykładowa z odpowiednią liczbą stołów i krzeseł, zgodnie ze wskazaną liczbą uczestników, ustawienie krzeseł kinowe oraz stół prezydialny, sala musi być odpowiednio oznakowana przez Wykonawcę, w sposób ustalony z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia, w pobliżu sali wykładowej Wykonawca zapewni łatwo dostępną oraz oznakowaną szatnię, a także toalety dla uczestników; pomieszczenie na potrzeby organizacji przerw kawowych w formie bufetu, musi być dostosowane do liczby uczestników, Zamawiający dopuszcza by przerwy kawowe oraz lunch zostały zorganizowane przy sali wykładowej lub w sali specjalnie do tego celu przygotowanej lub w restauracji, o ile będzie ona zlokalizowana w tym samym budynku, bądź w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w którym odbywać się będzie seminarium, Wykonawca zapewni, aby sala wykładowa była przeznaczona wyłącznie na potrzeby uczestników seminarium; Zamawiający przed rozpoczęciem seminarium, może dokonać przeglądu pomieszczeń, w których odbywać się będzie seminarium pod kątem zgodności z wymogami Zamawiającego oraz ustaleniami podjętymi wspólnie z Wykonawcą w trakcie przygotowań do seminarium; Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za organizację seminarium, ze strony Wykonawcy, z którą Zamawiający będzie utrzymywał stały kontakt. b.Zapewnienie nagłośnienia i sprzętu technicznego wraz z obsługą - Wykonawca zapewni rzutnik multimedialny oraz ekran do wyświetlania prezentacji (rozmiar ekranu i rodzaj rzutnika powinny być dostosowane do wielkości sali, tak by niezależnie od miejsca siedzenia uczestnik mógł swobodnie korzystać z materiałów prezentowanych na ekranie), flipchart z kompletami kolorowych pisaków i zapasem papieru, nagłośnienie wraz z mikrofonem. Wykonawca zapewni komplet dwuosobowych kajaków i rowerów w ilości dostosowanej do liczby uczestników spotkania oraz ratowników w zakresie pierwszej pomocy (aktualna karta pływacka) przy spływie kajakowym. Wykonawca będzie odpowiedzialny za montaż i demontaż wyposażenia oraz za jego obsługę i zapewnienie poprawnego działania podczas seminarium; Zamawiający przed rozpoczęciem seminarium, może dokonać przeglądu poprawności działania poszczególnych urządzeń. c.Obsługa seminarium - do zadań Wykonawcy należeć będzie zapewnienie obsługi: co najmniej 1 osoby do obsługi recepcji i 1 osoby ds. technicznych; obsługa organizacyjna seminarium przez cały czas jej trwania, prowadzenie listy obecności uczestników z odpowiednim oznakowaniem zawierającej w stosunku do każdego uczestnika: imię i nazwisko, nazwę firmy/instytucji, zajmowane stanowisko, podpis; oryginalna wersja listy obecności zostanie przekazana Zamawiającemu po seminarium; zapewnienie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, takiego oznakowania obiektu i pomieszczenia, w którym odbywać się będzie seminarium, aby zapewnić sprawne poruszanie się po nim uczestników seminarium i obsługi, oraz spełnić wymogi wizualizacji; stała kontrola przebiegu seminarium, w tym m.in.: obsługi technicznej, sprzętu, czystości pomieszczeń, terminowości i jakości posiłków (w tym jakości serwisu). d.Zapewnienie cateringu - do zadań Wykonawcy należeć będzie zapewnienie cateringu wraz z obsługą (przygotowanie, serwis, sprzątanie), dostosowanego do liczby 40 osób uczestniczących w seminarium: I dzień: - przerwa kawowa - obiad - przerwa kawowa (w terenie) - uroczysta kolacja, II dzień: - śniadanie - przerwa kawowa - obiad ( w terenie) - posiłek na czas spływu kajakowego - kolacja (grill w terenie) III dzień: - śniadanie - przerwa kawowa - obiad. Zapewnienie wody mineralnej gazowanej i niegazowanej, soków owocowych oraz szklanek. W ramach obiadu Wykonawca zapewni, co najmniej: zakąski zimne, zupę, dania główne (2 rodzaje), sałatki (minimum trzy rodzaje), deser, świeżo parzoną kawę, herbatę, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, soki owocowe. W ramach uroczystej kolacji Wykonawca zapewni co najmniej: na zimno - 2 dania mięsne, 2 dania bezmięsne, 2 sałatki; na ciepło: 1 danie mięsne, dodatki (np. ziemniaki, ryż, makaron, grillowane warzywa), 3 rodzaje ciast deserowych, owoce, soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana, kawa herbata, wino białe i czerwone (dwie lampki na osobę). W ramach grilla Wykonawca zapewni co najmniej: na zimno - 2 dania mięsne, 2 dania bezmięsne, 2 sałatki; na ciepło: różne dania mięsne na grill, dodatki (np. grillowane warzywa), 2 rodzaje przystawek, 2 rodzaje ciast deserowych, owoce, soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana, kawa herbata, piwo (0,5 l/na osobę). W ramach przerwy kawowej wykonawca zapewni: kawę, herbatę, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, soki owocowe, wyroby cukiernicze (minimum dwa rodzaje), owoce. Godziny organizacji przerwy kawowej i obiadu zostaną ustalone przez Zamawiającego nie później niż na 5 dni przed terminem seminarium. Drugiego dnia seminarium Wykonawca zapewni dla uczestników spływu po 1 l wody niegazowanej i minimum po 2 kanapki/ na osobę - dostarczone każdej osobie do kajaka. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania nieznacznych przesunięć przerw, w przypadku gdy będzie tego wymagał przebieg seminarium. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu co najmniej 2 propozycje menu nie później niż na 5 dni przed terminem seminarium. Wykonawca zapewni drugiego dnia obsługę grilla i ogniska. e.Zapewnienie dwóch ekspertów sfery naukowej - prelegentów - Wykonawca zapewni udział merytoryczny dwóch prelegentów - osób posiadających tytuł naukowy, którzy przedstawią min. 2 godzinny wykład w pierwszymi drugim dniu seminarium oraz min. 4 godzinny wykład w trzecim dniu seminarium w zakresie tematu: Bug - rajem dla turysty. Dziedzictwo przyrodnicze i możliwości turystyczne. Wykonawca zapewni, aby prelegenci posiadali niezbędną wiedzę merytoryczną i przygotowali prezentacje w formie elektronicznej wyświetlaną podczas seminarium na ekranie oraz w formie papierowej - w ilości dostosowanej do liczby uczestników spotkania. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym przebieg merytoryczny wykładu prelegentów. f.Organizacja warsztatów praktycznych - Wykonawca zorganizuje pierwszego dnia rajd rowerowy po ścieżkach na trasie Tonkiele - Drohiczyn, drugiego dnia zorganizuje spływ kajakowy na odcinku Drohiczyn - Granne. Wykonawca zapewni bezpieczny przebieg warsztatów. Podczas spływu Wykonawca zapewni obsługę ratowniczą wg przepisów WOPR. g.Zapewnienie noclegów i parkingu - Wykonawca zapewni nocleg dla uczestników trzydniowego seminarium, które odbędzie się w Drohiczynie bądź okolicy w promieniu 10 km od Drohiczyna w obiekcie, w którym odbywać się będzie seminarium. Wykonawca zobowiązany będzie do rezerwacji noclegów w pokojach dwuosobowych i trzyosobowych. Pokoje muszą być wyposażone w łazienkę. Wykonawca zapewni monitorowany parking dla uczestników seminarium. h.Zapewnienie dowozu uczestników - Wykonawca zapewni dowóz uczestników pierwszego dnia: z obiektu, w którym odbywać się będzie seminarium do Tonkiel i z Drohiczyna do ww. obiektu. Drugiego dnia z obiektu, w którym odbywać się będzie seminarium na miejsce rozpoczęcia spływu kajakowego i z miejsca zakończenia spływu do ww. obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799510005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drohiczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach