Przetargi.pl
Organizacja i obsługa logistyczna odłowów głuszców w Szwecji

Nadleśnictwo Ruszów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-950 Ruszów, ul. Leśna 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7714339 , fax. 75 7714468
  • Data zamieszczenia: 2014-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ruszów
    ul. Leśna 2 2
    59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7714339, fax. 75 7714468
    REGON: 93102406600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ruszow.wroclaw.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i obsługa logistyczna odłowów głuszców w Szwecji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa logistyczna działań, mających na celu odłów osobników głuszca z dzikich populacji gatunku na terytorium Królestwa Szwecji. Usługa polega na przygotowaniu, organizacji i obsłudze logistycznej odłowu osobników głuszca z dzikich populacji gatunku na terenie Królestwa Szwecji. 1. W ramach prac przygotowawczych Wykonawca ma obowiązek dokonać co najmniej następujących czynności: 1) zapewnić obsługę merytoryczno-naukową oraz weterynaryjną ze strony Królestwa Szwecji z przedstawicielami Department of Wildlife, Fish, and Environmental Studies (Vilt, fisk och miljö) Faculty of Forest Sciences (Skogsvetenskapliga fakulteten) Swedish University of Agricultural Sciences (SLU), Umea, Sweden; 2) uzgodnić teren i termin odłowu z właścicielami ziemi oraz Sveaskog AB; 3) uzyskać zezwolenia na wywóz do Polski odłowionych osobników głuszca od Swedisch Environmental Protection Agency, wystawione na Zamawiającego; 4) uzyskać inne, nie dające się przewidzieć na etapie ogłoszenia postępowania, a niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia pozwolenia i/lub zgody. Obowiązkiem Wykonawcy jest również dokonanie uwierzytelnionych tłumaczeń na język polski przez tłumacza przysięgłego wszelkich oficjalnie wymaganych dokumentów, związanych z przedmiotem zamówienia, wystawionych w oryginale w języku szwedzkim i/lub angielskim. 2. W ramach organizacji i obsługi logistycznej działania, mającego na celu odłów osobników głuszca z dzikich populacji gatunku na terytorium Królestwa Szwecji, Wykonawca zapewni udział co najmniej dwóch osób ze znajomością terenu odłowów, doświadczeniem w zakresie odłowów głuszców oraz znajomością języka szwedzkiego, zapewni bieżącą obsługę tłumaczenia, zapewni świadczenia pobytowe dla co najmniej trzech przedstawicieli Zamawiającego, zapewni wynajem nie mniej niż jednego samochodu terenowego do zabezpieczenia odłowów, przygotuje niezbędny do odłowów sprzęt, przygotuje nie mniej niż 8 wolier przejściowych, odpowiednich do przetrzymywania odłowionych ptaków w czasie od ich odłowu do transportu. Woliery o wymiarach co najmniej 1,5m x 1,5m, wysokości co najmniej 80 cm, szkielet konstrukcji drewnianej (łaty o wymiarach nie mniejszych niż 25mm x 50mm), boki obudowane nieprzejrzystym, przewiewnym materiałem typu juta, ograniczone od góry siatką polipropylenową o oczku nie większym niż 25mm x 25mm, jeden z boków o konstrukcji umożliwiającej wejście. Woliery muszą być zlokalizowane w takim miejscu, aby maksymalnie ograniczyć do nich dostęp osób z zewnątrz (wyeliminowanie płoszenia i stresowania ptaków, odławianych w kolejnych dniach). Ponadto powinna być zlokalizowana w pobliżu centrum terenu odłowów, a także w takiej odległości od lotniska w miejscowości Arvidsjaur, aby po zakończeniu możliwy był dojazd samochodem do tego lotniska w czasie maksymalnie 1 godziny. Zamawiający przewiduje, że działania mające na celu odłów będą trwać maksymalnie do 10 kolejnych dni kalendarzowych. Usługa przygotowania, organizacji i obsługi logistycznej odłowów zostanie zakończona w chwili dostarczenia odłowionych ptaków w indywidualnych kartonowych opakowaniach transportowych na lotnisko w Arvidsjaur z kompletem niezbędnych dokumentów (w tym bezwzględnie - zgoda na wywóz ptaków ze Szwecji, świadectwo weterynaryjne). Opakowania transportowe w odpowiedniej liczbie zostaną postawione Wykonawcy do dyspozycji w miejscu wykonywania odłowów przed rozpoczęciem odłowów. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieodpłatnego uczestnictwa w czynnościach związanych z przedmiotem zamówienia na każdym jego etapie maksymalnie do trzech swoich przedstawicieli. Wykonawca uwzględni w kalkulacji zapewnienie świadczeń pobytowych dla przedstawicieli Zamawiającego, z wyłączeniem kosztów ich podróży. Wykonawca ponosi wszelkie koszty przygotowania, organizacji i obsługi logistycznej odłowów głuszców, w tym również takie jak ewentualne opłaty administracyjne, celne, podatki, obowiązujące w Królestwie Szwecji, jak również wszelkie koszty usługi, powstałe w Polsce, obejmujące wszystkie swoje działania w trakcie wykonania zamówienia od momentu podpisania umowy do chwili dostarczenia ptaków na lotnisko w Arvidsjaur. 4. Wykonawca nie odpowiada za liczbę ptaków, odłowionych podczas odłowów, w tym również nie odpowiada za sytuację, kiedy odłowy nie doprowadzą do odłowienia żadnego osobnika głuszca. W takim przypadku Wykonawca musi dochować szczególnej staranności i wykonać wszystkie czynności, które mają zmierzać do osiągnięcia efektu, jednak efekt nie zostanie osiągnięty z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy (warunki atmosferyczne podczas odłowu, brak ptaków w rejonie odłowu pomimo stałego ich występowania w poprzednich latach itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 776000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych) 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. Bolesławiec Nr 51 1020 2137 0000 9202 0101 5841 z dopiskiem: Wadium - 8/2710/2014 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej oraz w formie poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w pkt. 3.5, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego (sekretariat), a kopię załączyć do oferty. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, który w określonym terminie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. XI SIWZ lub pełnomocnictw, i w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złoży ich w wyznaczonym terminie, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 14. W przypadku wniesienia wadium w walucie innej niż PLN, przeliczenie wartości wadium na PLN nastąpi wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ruszow/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach