Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2960600 , fax. 32 296 06 05
- Data zamieszczenia: 2011-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
al. Zwycięstwa 20 20
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 2960600, fax. 32 296 06 05
REGON: 27625548200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja Gry miejskiej w Sosnowcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja gry miejskiej, wraz z opracowaniem scenariusza imprezy, oraz jej reklama na terenie miasta Sosnowca. Gra miejska jest rodzajem gry terenowej wykorzystującej przestrzeń miejską jako obszar gry. Gra miejska jest stosunkowo nową formą rozrywki i edukacji, która łączy w sobie cechy imprezy masowej oraz happeningu ulicznego. Głównym celem tego projektu jest wyeksponowanie atutów Sosnowca. W ramach realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem Wykonawca: 1. Opracuje scenariusz gry miejskiej na ternie miasta Sosnowca na który składa się: a) opracowanie autorskiej koncepcji kreatywnej i logistycznej Imprezy przygotowanej specjalnie dla Zamawiającego oraz przygotowanie jej szczegółowego scenariusza. b) w ramach koncepcji imprezy wykonawca zapewni co najmniej sześć eventów (1 poświęcony Władysławowi Szpilmanowi) i dwie wycieczki po Sosnowcu c) próba zaangażowania miejskich instytucji kultury, sportu i stowarzyszeń ( np. Sosnowieckie Centrum Sztuki Zamek Sielecki, Miejski Klub im. Jana Kiepury, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Klub Maczki, Miejski Dom Kultury Kazimierz, Biblioteka Miejska, Muzeum w Sosnowcu, Kluby Zagłębia Sosnowiec) d) scenariusz imprezy opracowany w taki sposób aby imprezy odbywające się podczas gry miejskiej angażowały grupy mieszkańców miasta i regionu w różnym wieku 2. Opracowanie szczegółów organizacji gry miejskiej: a) przygotowanie propozycji pozyskania patronów medialnych i rozmowy z nimi, przy wsparciu Zamawiającego jako partnera, który umożliwi niekomercyjny charakter współpracy b) przygotowanie propozycji patronów honorowych i rozmowy z nimi, przy wsparciu Zamawiającego jako partnera. c) przygotowanie ofert dla Sponsorów nagród w Imprezie i rozmowy z nimi, przy wsparciu Zamawiającego jako partnera. d) opracowanie systemu wyłonienia zwycięzcy Imprezy oraz przygotowanie treści regulaminu Imprezy. e) kompleksowe działania reklamowe, media relations i public relations. Przygotowanie wszystkich tekstów promocyjnych do wykorzystania. Przygotowanie tekstów dla mediów i ich dystrybucja elektroniczna do wspólnie z Zamawiającym stworzonej bazy, udzielanie informacji mediom. Stworzenie profili Imprezy w popularnych portalach społecznościowych na dwa tygodnie przez rozpoczęciem imprezy i bieżąca ich aktualizacja przez cały czas Imprezy. Przygotowanie strony www Imprezy przy użyciu domeny zakupionej przez Zamawiającego i uruchomienie jej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem imprezy. f) przygotowanie projektów graficznych na plakaty zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Miasta Sosnowca i dystrybucja plakatów Imprezy w środkach komunikacji masowej oraz jednostkach zależnych lub/i współpracujących z Zamawiającym (szkoły wszystkich szczebli, ośrodki kultury, biblioteki itp.) g) przygotowanie projektów graficznych na: billboardy, banery, city lighty i inne formy reklamy zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Miasta Sosnowca h) przygotowanie projektu graficznego Karty Uczestnika i druk 2.000 sztuk Kart Uczestnika (format A2, składany na 8, pełen kolor, obustronny zadruk). Przygotowanie wersji elektronicznej Karty w wersji pliku PDF. i) przygotowanie projektu graficznego certyfikatów dla uczestników Imprezy oraz dyplomów dla zwycięzców Imprezy. j) przekazania Zamawiającemu praw do wykorzystywania autorskich koncepcji i rozwiązań Wykonawcy zastosowanych w Imprezie bez konieczności uzyskiwania zgody Wykonawcy. 3. Realizacja gry miejskiej: a) realizacja wszystkich wydarzeń w ramach Imprezy opisanych szczegółowo w scenariuszu imprezy przez dwa kolejne weekendy września (sobota i niedziela) b) koordynacja Imprezy, aktywna współpraca z zaangażowanymi partnerami Imprezy w zakresie organizowanych w ramach Imprezy wydarzeń przez cały czas trwania umowy. c) obecność przedstawicieli Wykonawcy na wszystkich wydarzeniach Imprezy przewidzianych w scenariuszu imprezy, prowadzenie przez nich działań informacyjnych i koordynujących na wszystkich wydarzeniach Imprezy. d) aktywna polityka informacyjna, przesyłanie informacji mediom, bieżące moderowanie w portalach społecznościowych oraz strony internetowej imprezy. e) sprawdzenie poprawności wszystkich przyniesionych/nadesłanych przez uczestników kart w wyznaczonym terminie między zakończeniem akcji a losowaniem nagród. f) przygotowanie bazy danych uczestników imprezy. g) przygotowanie i przeprowadzenie uroczystego zakończenie gry miejskiej i wyłonienia laureatów imprezy. 4. Do łącznej oferty cenowej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: a) scenariusz gry miejskiej b) projekt materiałów promocyjnych (plakaty, billboardy, banery, city light itp.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena scenariusza Gry miejskiej
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja regat wodociągowych o puchar Prezesa Górnośląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów S.A. wraz ze spotkaniem integracyjnym pracowników Spółki
Dodano: 2016-04-15 - Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2016 roku
Dodano: 2016-04-06 - Organizacja Rodzinnego Rajdu Rowerowego po Funduszach Europejskich wraz z piknikiem dla mieszkańców województwa śląskiego i uczestników rajdu
Dodano: 2015-08-26 - Usługa organizacji regat żeglarskich o puchar Prezesa Górnośląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów S.A. na jeziorze Goczałkowickim w dniu 26 września 2015r
Dodano: 2015-08-21 - Przygotowanie, organizacja i obsługa konferencji połączonej z galą wręczenia nagród INNOSILESIA
Dodano: 2015-05-29 - Zorganizowanie plenerowej imprezy integracyjnej dla pracowników Górnośląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów S.A. połączonej z obchodami 60-lecia powstania Stacji Uzdatniania Wody Bibiela
Dodano: 2015-05-18 - Organizacja konferencji i spotkań informacyjnych związanych z realizacją Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego
Dodano: 2015-04-14 - Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2015 roku
Dodano: 2015-03-16 - Organizacja imprezy WAKACYJNE GRILLOWANIE
Dodano: 2015-03-16 - Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2014 roku
Dodano: 2014-05-16