Przetargi.pl
Organizacja dwunastu jednodniowych wyjazdów integracyjnych o charakterze turystyczno-kulturalnym dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno zawodowej w gminie Zabrze

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Roosevelta 40
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2777800 , fax. 032 2777802
  • Data zamieszczenia: 2013-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Roosevelta 40 40
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2777800, fax. 032 2777802
    REGON: 00345348100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.zabrze.magistrat.pl, www.mopr.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja dwunastu jednodniowych wyjazdów integracyjnych o charakterze turystyczno-kulturalnym dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno zawodowej w gminie Zabrze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania dwunastu jednodniowych wyjazdów integracyjnych o charakterze turystyczno-kulturalnym dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno zawodowej w gminie Zabrze wg załącznika nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) Jednodniowe wyjazdy integracyjne odbędą się w dniach: I termin - 19.04.2013 II termin - 25.04.2013 III termin - 16.05.2013 IV termin - 14.06.2013 V termin - 09.07.2013 VI termin - 18.07.2013 VII termin - 08.08.2013 VIII termin - 13.08.2013 IX termin - 29.08.2013 X termin - 30.08.2013 XI termin - 26.09.2013 XII termin - 14.11.2013 *W/w terminy Zamawiający określa jako preferencyjne. W nieprzewidzianych przez Zamawiającego okolicznościach w tym niezapewnieniu przez Zamawiającego określonej ilości osób dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia za zgodą obu stron. Na każdy jednodniowy wyjazd musi składać się m. in. transport autokarem wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków dla każdego uczestnika i opiekunów na kwotę 10 000,00 zł, wszystkie opłaty drogowe i parkingowe obejmujące całą trasę wyjazdu, bilety wstępu, opieką przewodnika (przy zaznaczonych wyjazdach również wyżywienie dla uczestników wyjazdu w postaci posiłku obiadowego zgodnie z rozpiską zawartą w załączniku nr 1 do SIWZ). Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez zamawiającego miejsca w godzinach ustalonych przez Zamawiającego (orientacyjne godziny wyjazdu podane w załączniku nr 1 do SIWZ), zwiedzanie wybranych atrakcji pod opieką przewodnika, obiad w lokalu restauracyjnym dla wszystkich uczestników wyjazdów, powrót do Zabrza na miejsce wyznaczone przez Zamawiającego oraz orientacyjnie podaną godzinę powrotu (załącznik nr 1 do SIWZ). Autokar musi być przystosowany do przewozu opisanej w załączniku nr 1 ilości osób. Wykonawca zapewni podstawienie autokaru lub innego odpowiedniego środka transportu dostosowanego do ilości osób w trakcie jednego wyjazdu na wybrany przez Zamawiającego parking na co najmniej 15 minut przed planowanym wyjazdem. Zamawiający zaznacza, iż zastrzega sobie prawo do wezwania odpowiednich służb w celu kontroli stanu technicznego pojazdu i trzeźwości kierowcy. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie zapewnić sprawny pojazd zastępczy w celu ciągłości świadczenia usług będących przedmiotem umowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu szczegółowy program wyjazdu na co najmniej 3 dni przed terminem uwzględniając planowany czas od godziny wyjazdu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do godz. przyjazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Ilość uczestników każdego wyjazdu zostanie ustalona przez Zamawiającego i przekazana Wykonawcy telefonicznie bądź mailowo w terminie nie krótszym niż 7 dni przed dniem planowanego wyjazdu. Przewidziana ilość uczestników: łącznie na dwanaście jednodniowych wyjazdów przewidziano ilość minimum 321 osób, maksimum 501 uczestników projektu oraz dodatkowo po 2 opiekunów grupy na każdy wyjazd. W cenie należy uwzględnić koszt opiekunów ze strony Zamawiającego. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się zorganizowanie wyjazdu dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby przewidzianych osób maksymalnie o 10% w stosunku do minimalnej liczby uczestników. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojazdu dopuszczonego do ruchu zgodnie z obowiązującym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej prawem tj. na dzień rozpoczęcia usługi pojazd musi posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające do ruchu. Łączna kwota zamówienia musi obejmować m.in. cenę transportu wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika, wszystkie opłaty drogowe i parkingowe obejmujące całą trasę wyjazdów integracyjnych, zwiedzanie miejscowych atrakcji, opiekę przewodnika (w wybranych wyjazdach Wykonawca zapewni również wyżywienie dla uczestników wyjazdu w postaci posiłku obiadowego). Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane. Wystąpienie kosztów związanych z ewentualną zmianą programu, przedłużeniem czasu trwania wyjazdu i innych nie przewidzianych okoliczności nie powoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o czasie pracy kierowców z dnia 16 kwietnia 2004 (z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.zabrze.magistrat.pl.; www.mopr.zabrze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach