Przetargi.pl
Organizacja dwóch sesji szkoleniowych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6314871 , fax. 042 6314872
  • Data zamieszczenia: 2011-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
    91-348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6314871, fax. 042 6314872
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja dwóch sesji szkoleniowych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja dwóch imprez: 1. 1-dniowego szkolenia z zakresu pylic dla lekarzy orzeczników ZUS w dn. 28 lutego 2011 roku. 2. 1-dniowego szkolenia z zakresu pylic dla służby medycyny pracy w dn. 1 marca 2011 roku. Zakres zamówienia: Zapewnienie sali szkoleniowej oraz kompleksowej obsługi restauracyjnej obejmującej: 1. wyżywienie (2 przerwy kawowe i jedna obiadowa) dla 15 uczestników sesji szkoleniowej oraz 5 organizatorów w dniu 28 lutego 2011; 2. wyżywienie (2 przerwy kawowe i jedna obiadowa) dla 15 uczestników sesji szkoleniowej oraz 5 organizatorów w dniu 1 marca 2011; Warunki realizacji: warunkiem jest zorganizowanie dwóch sesji szkoleniowych. - Szkolenia zorganizowane zostaną w Łodzi; - W miejscu organizacji szkoleń firma powinna zapewnić możliwość dodatkowego wykupu noclegów dla uczestników szkoleń. Opłatę za noclegi ponosić będą uczestnicy szkoleń. - Ze względów organizacyjnych firma zapewni wyżywienie dla uczestników i organizatorów w miejscu prowadzenia szkoleń; - Firma powinna zapewnić wszystkim uczestnikom szkolenia bezpłatny dozorowany parking samochodowy przez cały czas trwania szkolenia; - Szkolenia zorganizowane zostaną w sali szkoleniowej spełniającej następujące wymagania: sala szkoleniowa pomieści 25 osób jednocześnie (miejsca siedzące przy stołach); sala będzie wyposażona w sprzęt multimedialny (rzutnik multimedialny, ekran do rzutnika, komputer) oraz system nagłośnieniowy (mikrofony, głośniki) wraz z obsługą techniczną; sala będzie klimatyzowana; zostanie wydzielone pomieszczenie w pobliżu sali szkoleniowej na zorganizowanie cateringu dla co najmniej 25 osób (miejsca siedzące); w przypadku, gdy sala jest wystawiona na intensywne światło słoneczne w godzinach organizacji szkolenia w oknach sali powinny być zainstalowane rolety; sala będzie zarezerwowana dla uczestników szkolenia przez co najmniej 9 godzin, od godziny 8 rano każdego dnia; - W trakcie szkolenia przygotowane zostaną trzy przerwy: dwie przerwy kawowe (każda ok. 15 minut) oraz jedna przerwa obiadowa (około 45 minut); - W trakcie przerw kawowych dla uczestników przygotowany zostanie catering: napoje (kawa, herbata, woda, sok plus cukier i mleko do kawy) w ilości nieograniczonej oraz przekąski (ciastka różnego rodzaju w ilości po minimum 20 dag na każdego uczestnika); ponadto uczestnicy będą mieć możliwość skorzystania z napojów (jw.) podczas trwania całego szkolenia; - W trakcie przerwy obiadowej sugerujemy przygotowanie menu złożonego z dwóch dań (zupy + drugiego dania i kompotu z owoców/soku ze świeżych owoców) oraz deseru. Każdego dnia powinny być do wyboru dwa różne zestawy obiadowe, w tym jedno danie jarskie każdego dnia, propozycja menu na obiad podczas jednego dnia: Przystawka: Łosoś z serem mozarella z grzankami Zupy: Kremowa zupa serowa podawana z plasterkami łososia; Zupa-krem warzywny Danie główne (podanie na półmiskach do wyboru): Pieczone polędwiczki wieprzowe w sosie Pieczony filet z kurczaka pieczony z serem w sosie pomidorowym Dodatki: Opiekane ziemniaczki, frytki, kopytka + zestaw surówek Deser: Deser tiramisu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach