Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg
- Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6314871 , fax. 042 6314872
- Data zamieszczenia: 2011-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
91-348 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6314871, fax. 042 6314872
REGON: 00028853800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja dwóch sesji szkoleniowych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja dwóch imprez: 1. 1-dniowego szkolenia z zakresu pylic dla lekarzy orzeczników ZUS w dn. 28 lutego 2011 roku. 2. 1-dniowego szkolenia z zakresu pylic dla służby medycyny pracy w dn. 1 marca 2011 roku. Zakres zamówienia: Zapewnienie sali szkoleniowej oraz kompleksowej obsługi restauracyjnej obejmującej: 1. wyżywienie (2 przerwy kawowe i jedna obiadowa) dla 15 uczestników sesji szkoleniowej oraz 5 organizatorów w dniu 28 lutego 2011; 2. wyżywienie (2 przerwy kawowe i jedna obiadowa) dla 15 uczestników sesji szkoleniowej oraz 5 organizatorów w dniu 1 marca 2011; Warunki realizacji: warunkiem jest zorganizowanie dwóch sesji szkoleniowych. - Szkolenia zorganizowane zostaną w Łodzi; - W miejscu organizacji szkoleń firma powinna zapewnić możliwość dodatkowego wykupu noclegów dla uczestników szkoleń. Opłatę za noclegi ponosić będą uczestnicy szkoleń. - Ze względów organizacyjnych firma zapewni wyżywienie dla uczestników i organizatorów w miejscu prowadzenia szkoleń; - Firma powinna zapewnić wszystkim uczestnikom szkolenia bezpłatny dozorowany parking samochodowy przez cały czas trwania szkolenia; - Szkolenia zorganizowane zostaną w sali szkoleniowej spełniającej następujące wymagania: sala szkoleniowa pomieści 25 osób jednocześnie (miejsca siedzące przy stołach); sala będzie wyposażona w sprzęt multimedialny (rzutnik multimedialny, ekran do rzutnika, komputer) oraz system nagłośnieniowy (mikrofony, głośniki) wraz z obsługą techniczną; sala będzie klimatyzowana; zostanie wydzielone pomieszczenie w pobliżu sali szkoleniowej na zorganizowanie cateringu dla co najmniej 25 osób (miejsca siedzące); w przypadku, gdy sala jest wystawiona na intensywne światło słoneczne w godzinach organizacji szkolenia w oknach sali powinny być zainstalowane rolety; sala będzie zarezerwowana dla uczestników szkolenia przez co najmniej 9 godzin, od godziny 8 rano każdego dnia; - W trakcie szkolenia przygotowane zostaną trzy przerwy: dwie przerwy kawowe (każda ok. 15 minut) oraz jedna przerwa obiadowa (około 45 minut); - W trakcie przerw kawowych dla uczestników przygotowany zostanie catering: napoje (kawa, herbata, woda, sok plus cukier i mleko do kawy) w ilości nieograniczonej oraz przekąski (ciastka różnego rodzaju w ilości po minimum 20 dag na każdego uczestnika); ponadto uczestnicy będą mieć możliwość skorzystania z napojów (jw.) podczas trwania całego szkolenia; - W trakcie przerwy obiadowej sugerujemy przygotowanie menu złożonego z dwóch dań (zupy + drugiego dania i kompotu z owoców/soku ze świeżych owoców) oraz deseru. Każdego dnia powinny być do wyboru dwa różne zestawy obiadowe, w tym jedno danie jarskie każdego dnia, propozycja menu na obiad podczas jednego dnia: Przystawka: Łosoś z serem mozarella z grzankami Zupy: Kremowa zupa serowa podawana z plasterkami łososia; Zupa-krem warzywny Danie główne (podanie na półmiskach do wyboru): Pieczone polędwiczki wieprzowe w sosie Pieczony filet z kurczaka pieczony z serem w sosie pomidorowym Dodatki: Opiekane ziemniaczki, frytki, kopytka + zestaw surówek Deser: Deser tiramisu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie i obsługa 2,5 - dniowej międzynarodowej konferencji naukowej w dniach 19-21 maja 2016 roku
Dodano: 2016-01-14 - Świadczenie usług w zakresie obsługi XXII Ogólnopolskiej Konferencji Inżynierii Chemicznej i Procesowej 5-9 września 2016 r. organizowanej przez Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2015-06-12 - Świadczenie usług w zakresie obsługi XXII Ogólnopolskiej Konferencji Inżynierii Chemicznej i Procesowej 5-9 września 2016 r. organizowanej przez Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2015-05-26 - Zorganizowanie i obsługa dwóch 1- dniowych konferencji podsumowujących projekt Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych
Dodano: 2014-10-06 - Zorganizowanie i obsługa dwóch 1- dniowych konferencji podsumowujących projekt Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych.
Dodano: 2014-09-24 - Zorganizowanie i obsługa pięciu 1- dniowych konferencji podsumowujących projekt Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych
Dodano: 2014-09-10 - usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego w Krakowie, Poznaniu i Łodzi, w ramach projektu >Dobre Prawo - sprawne rządzenie< Działanie 5.2 PO KL
Dodano: 2014-09-09 - usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego w Katowicach, Krakowie, Poznaniu i Łodzi, w ramach projektu >>Dobre Prawo - sprawne rządzenie<< Działanie 5.2 PO KL
Dodano: 2014-07-16 - W-5 ZP/6/2014 usługi związane z organizacją konferencji naukowej 16th International Biodeterioration and Biodegradation Symposium, która odbędzie się w terminie 03.-05.09.2014 r. w Łodzi
Dodano: 2014-03-31 - W-5 ZP/3/2014 usługi związane z organizacją konferencji naukowej 16th International Biodeterioration and Biodegradation Symposium, która odbędzie się w terminie 03.-05.09.2014 r. w Łodzi
Dodano: 2014-03-10