Przetargi.pl
Organizacja dowozu na zajęcia programowe w ramach projektu pn. Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2014-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    ul. Żwirki i Wigury 4a 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja dowozu na zajęcia programowe w ramach projektu pn. Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: usługa w zakresie organizacji dowozu na zajęcia programowe przewidziane w ramach projektu pn. Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1.1 Do zadań Wykonawcy należy zorganizowanie dowozu na następujące zajęcia programowe: 1) Trening ruchu w wodzie; 2) Hipoterapia; 3) Dogoterapia; 4) Gimnastyka korekcyjno - kompensacyjna 5) Warsztaty plastyczne 6) Warsztaty muzyczne 7) Warsztaty teatralno - taneczne Transport Lp. Rodzaj zajęć Liczba uczniów Ilość wyjazdów Prognozowana liczba km Miejsce przeprowa dzenia zajęć 1. Trening ruchu w wodzie 4 gr. po 4 osoby = 16 osób 60 600 Paniówki, ul. Gliwicka 11 b 2. Hipoterapia 14 gr. po 5 osób = 70 osób 140 14000 Paniówki, ul. Zwycięstwa 102 3. Dogoterapia 8 gr. po 5 osób = 40 osób 120 (w tym 30 wyjazdów razem z grupą na gimnastykę korekcyjno - kompensacyjną) 24000 Mikołów, ul. Pokoju 4a 4. Gimnastyka korekcyjno - kompensacyjna 2 gr. po10 osób = 20 osób 30 (w ramach wyjazdów na dogoterapię) - Mikołów, ul. Pokoju 4a 5. Warsztaty plastyczne 4 gr. po 8 osób = 32 osoby 60 (2 grupy razem z uczestnikami warsztatów muzycznych i 2 grupy razem z uczestnikami warsztatów teatralno - tanecznych) 12000 Mikołów, ul. Pokoju 4a 6. Warsztaty muzyczne 2 gr. po 15 osób = 30 osób 30 (w ramach wyjazdów na warsztaty plastyczne) - Mikołów, ul. Pokoju 4a 7. Warsztaty teatralno - taneczne 2 gr. po 15 osób = 30 osób 30 (w ramach wyjazdów na warsztaty plastyczne) - Mikołów, ul. Pokoju 4a RAZEM 50600 km 1.2.Do zadań Wykonawcy należy dowóz uczestników projektu na zajęcia programowe, a po zakończonych zajęciach przywóz dzieci do domów na terenie Powiatu Mikołowskiego. Wykonywanie zadań odbywać się będzie od poniedziałku do soboty w godzinach uzgodnionych z Koordynatorem Projektu. Dokładne godziny dowozu i przywozu dzieci uzależnione są od ich rozkładu zajęć, przy czym Zamawiający zastrzega, że czas przejazdu dziecka z miejsca zamieszkania do placówki, gdzie realizowane będą zajęcia oraz po zajęciach z placówki do miejsca zamieszkania nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę. 1.3.Maksymalna liczba osób korzystająca jednocześnie z usługi transportowej to 23 uczniów + opiekun + kierowca + 1 miejsce wolne. 1.4.Samochody muszą być wyraźnie oznakowane jako przewóz dzieci oraz osób niepełnosprawnych.Samochody muszą posiadać sprawne ogrzewanie i oświetlenie wewnętrzne. 1.5 Wykonawca jest zobowiązany do opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (przewozu osób) na kwotę min. 50 000,00 zł. 1.6 Kierowca każdego samochodu zobowiązany jest do prowadzenia szczegółowego rejestru przejechanych km na każdej trasie. Wzór Karty przejazdu stanowi załącznik do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia karty przejazdu Zamawiającemu do końca każdego okresu rozliczeniowego ujętego w harmonogramie płatności zgodnie z § 5 ust. 6 umowy. 1.7 Wykonawca w czasie dowozu dzieci musi zapewnić na własny koszt, w każdym z samochodów dowożących dzieci opiekę minimum 1 osoby, która zagwarantuje przewożonym dzieciom warunki bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. Opiekun podpisujeDeklarację w sprawie ochrony zdrowia i życia dziecka w trakcie przejazdów na zajęcia i z powrotem, której wzór stanowi załącznik do umowy. 1.8.Wykonywanie usługi odbywać się będzie na terenie powiatu mikołowskiego oraz miejscowości Paniówki w powiecie gliwickim, gdzie będą prowadzone zajęcia z hipoterapii i treningu ruchu w wodzie. 1.9. Wykonywanie usługi odbywać się będzie przez czas trwania umowy od poniedziałku do soboty w godzinach uzgodnionych z Koordynatorem Projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach