Przetargi.pl
Organizacja dla dzieci z terenu Sosnowca imprezy sportowo-rekreacyjnej z okazji Mikołajek

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2960600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2012-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2960600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja dla dzieci z terenu Sosnowca imprezy sportowo-rekreacyjnej z okazji Mikołajek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu dla dzieci z terenu Sosnowca imprezy o charakterze sportowo - rekreacyjnym z okazji Mikołajek. Impreza odbędzie w Hali Widowiskowo - Sportowej Zagórze (Hala wyposażonaw scenę) w dniu 6 grudnia 2012r. w godz. od 10.00 do 14.00. Skierowana jest do grupy nie większej niż 299 osób (ok. 270 dzieci w wieku 6 - 10 lat wraz z opiekunami). Dostęp do Hali zapewnia Zamawiający. Zamawiający wytypuje uczestników imprezy i przekaże im zaproszenia. Oszacowana przez Zamawiającego wartość zamówienia wynosi 38.310,99 zł. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie przez Wykonawcę imprezy o charakterze sportowo - rekreacyjnym z okazji Mikołajek w tym w szczególności: 1.Przygotowanie i realizacja autorskiego scenariusza imprezy nawiązującego do Mikołajek, w tym w szczególności: a)programu dla dzieci o charakterze interaktywnym z elementami rywalizacji sportowej (czas trwania min. 45 min.); b)bloku zabaw dla dzieci - minimum 7 stanowisk z konstrukcji dmuchanych wraz z obsługą; c)konkursów sportowych bądź rekreacyjnych - minimum 15 stanowisk wraz z obsługą. Scenariusz, o którym mowa powyżej, Wykonawca powinien dostarczyć do Zamawiającego wraz z Ofertą. 2.Zapewnienie nagród (które uzyskają akceptację Zamawiającego - propozycje nagród należy przedłożyć do dnia 26 listopada 2012r.) dla uczestników zabaw i konkursów, o których mowa w ust. 1 lit. b) i c): a)nagrody w postaci sprzętu sportowego dla dzieci, które zajmą miejsca 1 - 3 w konkursach sportowych bądź rekreacyjnych (np. zestawy do gry w tenisa stołowego, badmintona, skakanki itp.); b)nagrody pocieszenia w postaci słodyczy dla dzieci, które zajmą miejsca poniżej 3. Wartość nagród nie może przekroczyć 2 500,00zł. 3.Zapewnienie upominków dla dzieci (które uzyskają akceptację Zamawiającego - propozycje nagród należy przedłożyć do dnia 26 listopada 2012r.) - każdy upominek (w sumie 270 sztuk) winien się składać z: 1 pluszowej zabawki, 1 szt. owocu (np. pomarańcza), 1 szt. batonika (ok. 50g), soku owocowego (ok. 250 ml), 1 reklamówki. 4.Zapewnienie osoby, która odegra rolę św. Mikołaja, wraz ze strojem św. Mikołaja oraz 2 osób, które odegrają role Śnieżynek, wraz ze strojami Śnieżynek. 5.Zapewnienie obsługi konferansjerskiej. 6.Zapewnienie obsługi fotograficznej (w tym zgranie zdjęć na 2 płyty CD i przekazanie Zamawiającemu). 7.Zapewnienie opieki medycznej. 8.Zapewnienie, dostarczenie, montaż, demontaż sprzętu nagłośnieniowego i oświetlenia wraz z obsługą. 9.Przygotowanie 30 sztuk zaproszeń, w tym projekt, wykonanie i dostarczenie zaproszeń do Wydziału do dnia 28 listopada 2012r. (projekt winien uzyskać akceptację Zamawiającego - propozycję projektu należy przedłożyć do dnia 26 listopada 2012r.). 10.Ubezpieczenie OC imprezy na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00zł. 11.W razie konieczności zawarcie umowy z ZAiKS oraz uiszczenie wynikających z niej opłaty. 12.Zawarcie umów z wykonawcami (oraz pokrycie wszelkich kosztów wynikających z umów). 13.Zapewnienie serwisu sprzątającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: scenariusz
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach