Przetargi.pl
Organizacja Biura II Ogólnopolskiego Konkursu Piosenki AL. LEGRO. TRIBUTE TO SZPILMAN

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2960600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2012-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2960600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja Biura II Ogólnopolskiego Konkursu Piosenki AL. LEGRO. TRIBUTE TO SZPILMAN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca organizację Biura II Ogólnopolskiego Konkursu Piosenki AL LEGRO. TRIBUTE TO SZPILMAN. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje organizację Biura II Ogólnopolskiego Konkursu Piosenki: AL LEGRO. TRIBUTE TO SZPILMAN (zwanego dalej Biurem), poświęconego pamięci Władysława Szpilmana, a także realizacja Ogólnopolskiego Konkursu Piosenki (zwanego dalej Konkursem) i przeprowadzenie imprez kulturalno-artystycznych w Sosnowcu, wg harmonogramu: 1-2 grudnia 2012: Konkurs - eliminacje. Proponowane miejsce: Energetyczne Centrum Kultury Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury w Sosnowcu; 3 grudnia 2012: Konkurs - Gala finałowa z udziałem laureatów oraz zaproszonych artystów. Proponowane miejsce: Teatr Zagłębia w Sosnowcu, w godzinach 18.00-21.00. Wykonanie statuetki Grand Prix Konkursu z grawerem dla laureata według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. Do zadań Biura będzie należało: - dostosowanie się do formuły Konkursu w oparciu o postać Władysława Szpilmana w nawiązaniu do I edycji Konkursu; - aktualizacja Regulaminu Konkursu z ujęciem harmonogramu zaproponowanego przez Zamawiającego oraz wprowadzenie zapisu o wyłączeniu z Konkursu laureata Grand Prix z poprzednich edycji; - wykonanie materiałów promocyjnych: koszulki, 500 sztuk - powinny być przygotowane dla uczestników Konkursu oraz gości Gali do końca października 2012 roku) według projektu przekazanego przez Zamawiającego; - nadzór oraz unifikacja promocyjna całego przedsięwzięcia; - rozplakatowanie i dystrybucja plakatów, ulotek i zaproszeń dostarczonych przez Zamawiającego: plakaty - 400 sztuk formatu B2, 400 sztuk formatu A2, 200 sztuk formatu A4 umieszczonych przez Wykonawcę w MPK, 1 000 sztuk ulotek oraz 400 sztuk zaproszeń); - obsługa strony internetowej www.szpilman.pl od daty zawarcia umowy do 16 grudnia 2012 roku; po tym terminie administrowanie stroną internetową Wykonawca przekaże Zamawiającemu; - działania public & media relations, w tym pozyskanie patronów medialnych np.: Program Pierwszy Polskiego Radio, TVP; - ogłoszenie Konkursu w ogólnopolskich kanałach informacyjnych zaproponowanych przez Biuro. W tym wysłanie ogłoszenia o Konkursie do instytucji upowszechniających kulturę - szczególnie muzyczną, jak również do szkół i uczelni muzycznych w całym kraju); - pozyskanie do promocji instytucji wspierających Konkurs; - zaproponowanie i zaproszenie Jury Konkursu w liczbie trzech osób (artystów, ludzi kultury), którzy charakterem odpowiadają przedstawionej formule Konkursu, w tym zapewnienie noclegów i wszelkich przejazdów dla Jury w dniach 1-3 grudnia 2012 oraz podpisanie stosownych umów cywilno-prawnych; - przyjmowanie zgłoszeń i rejestracja uczestników Konkursu do 16 listopada 2012 roku; - organizacja przesłuchań Konkursu, w tym zapewnienie dla Jury napojów i posiłków w dniach 1-2 grudnia (na sprawną organizację składa się również: zabezpieczenie szatni, miejsca prób z dostępem do nastrojonego fortepianu/ pianina, zapewnienie wody mineralnej oraz gorących napojów dla uczestników konkursu); - zapewnienie osoby odpowiadającej za ułożenie harmonogramu przesłuchań konkursowych w dniach 1-2 grudnia 2012 roku oraz odpowiadającej za czasowy i sprawny przebieg przesłuchań; - zapewnienie pianisty do sali prób oraz ułożenie harmonogramu prób dla osób chcących skorzystać z nastrojonego fortepianu/ pianina oraz akompaniamentu pianisty; - kompleksowa organizacja Gali finałowej z wręczeniem nagród, połączonej z koncertem laureatów dnia 3 grudnia 2012 w Teatrze Zagłębia w Sosnowcu (koncert prowadzony przez konferansjera, zakończony występem artysty/ zespołu, uznanego w całym kraju, odpowiadającego charakterem do formuły Konkursu i twórczości Władysława Szpilmana) w tym przygotowania całej imprezy pod względem artystycznym, organizacyjnym z zapewnieniem zaplecza technicznego, które jest zgodne z riderem technicznym artystów zaproponowanych przez Wykonawcę w scenariuszu koncertu oraz zapewnienie scenografii); - zawarcie umowy z ZAiKS oraz uiszczenie wynikających z niej opłat przy realizacji wszystkich wydarzeń zaproponowanych przez Biuro Konkursu; - druk i dystrybucja wejściówek na przesłuchania Konkursu w dniach 1-2 grudnia oraz Galę finałową 3 grudnia 2012 roku według projektu przekazanego przez Zamawiającego; - wykonanie i druk folderu Konkursowego do końca sierpnia 2012, według projektu przekazanego przez Zamawiającego (treść oraz materiały do folderu zaproponuje Biuro); - ujęcie w kosztorysie nagród dla laureatów Konkursu: przewidziana pula nagród 16.000 zł brutto (Grand Prix 8.000 zł); - zobowiązanie do korzystania z materiałów graficznych zaproponowanych przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799521003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: program artystyczny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach