Przetargi.pl
Organizacja biesiady, w dniu 3 czerwca 2017 r., w godzinach od 12.00 - 22.00, pod nazwą „Europa na widelcu”, która odbędzie się na rynku wrocławskim.

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50141 Wrocław, pl. Nowy Targ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
  • Data zamieszczenia: 2017-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 42377
    50141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
    REGON: 109467000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja biesiady, w dniu 3 czerwca 2017 r., w godzinach od 12.00 - 22.00, pod nazwą „Europa na widelcu”, która odbędzie się na rynku wrocławskim.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja biesiady „Europy na Widelcu” w dniach 3 czerwca 2017 r. na wrocławskim Rynku. Rozpoczęcie imprezy o godz. 12.00 w dniu 3.06.2017 a zakończenie o 22.00. Usługa polega między innymi na: 1) Zaplanowanie i zorganizowanie biesiady europejskiej „Europejskie Hity Kulinarne...” z udziałem Roberta Makłowicza, Piotra Bikonta z udziałem 19 szefów kuchni (udział Roberta Makłowicza, Piotra Bikonta zapewni Zamawiający). 2)Udostępnienie miejsca gastronomicznego dla 19 kucharzy, w celu przygotowania 36.000 porcji(150-200g) potraw wg menu Zamawiającego wraz z dostarczeniem określonej ilości produktów niezbędnych do jego realizacji. Zapewnienie udziału 19 najlepszych szefów kuchni z wrocławskich restauracji wg listy dostarczonej przez Zamawiającego 3) Budowa 18 stoisk kuchni europejskich: Litwa, Węgry, Hiszpania, Czechy, Belgia, Austria, Irlandia, Grecja, Włochy, Słowacja, Szwecja,Niemcy, Francja, Holandia, Portugalia, Chorwacja, Polska oraz Dolny Śląsk, wraz z ich dekoracją charakterystyczną dla danego kraju oraz zapleczem technicznym takim jak np.: stołów, każdy o długości ok.6 m, 18 namiotów (3mx6m w kolorze pomarańczowym lub białym), 2 chłodnie oraz 4 umywalki itp. dla potrzeb ekspedycji potraw wraz z ich demontażem. Zapewnienie namiotu ok. 6 m x 6 m na potrzeby przeprowadzenia warsztatów chleba oraz dwóch namiotów 3 m x 2 m na potrzeby warsztatów dla dzieci. 4) Zapewnienie prowadzącego imprezę: Pawła Gołębskiego 5) Dostarczenie, montaż i demontaż profesjonalnej aparatury nagłośnieniowej. Usługa ma polegać na zapewnieniu adekwatnej ilości głośników szeroko pasmowych, celem pokrycia dźwiękiem wyznaczonych miejsc tj.: strefy bezpośrednio przed sceną i w linii do 100 metrów od krawędzi sceny, strefy odsłuchowej na scenie dla prowadzących i występujących artystów, strefy okalających stół biesiadny oraz strefy jarmarku. Zamawiający wymaga zapewnienia systemu nagłośnieniowego typu: NEXO, MAYER lub L’Acustic, sterowany niezależnie ze stanowiska FOH mikserem audio cyfrowym minimum 104-o kanałowym, głośniki w technologii LINEARAY wyrównane liniowo w częstotliwościach od 500Hz do 16 kHz. Aparatura z systemem bezprzewodowych mikrofonów w ilości dwunastu sztuk (na komplet składa się hand held, bodypack, odbiornik). System z kompletem mikrofonów do nagłośnienia orkiestry w ilości czterdzieści pięć sztuk wysokiej klasy oraz okablowania całości aparatury i jej realizacji. 7) Dostarczenie, montaż i demontaż profesjonalnej aparatury oświetleniowej. Usługa mapolegać na dostarczeniu co najmniej 16 ruchomych punktów świetlnych, co najmniej 15 statycznych źródeł światła, stołu mikserskiego, okablowania całości aparatury oraz realizacji całości Imprezy 8)Dostarczenie, montaż i demontaż zadaszonej sceny nie mniejszej niż 14mx12m 9) Dostarczenie,montaż i demontaż ekranu diodowego o wymiarach nie mniejszych niż 6m x 4 m i rozdzielczości 10mm podwieszanego do konstrukcji 10) Zapewnienie obsługi elektrycznej całości imprezy 11)Dostarczenie dwóch niezależnych kontenerów-kas (co najmniej 5 stanowisk na kasę) wraz z obsługą (20 osób). Talony zostaną dostarczone przez Zamawiającego. 12) Zapewnienie ochrony całości imprezy w ilości 30 osób, profesjonalnych ochroniarzy na czas trwania całej Imprezy. 13)Dostarczenie, montaże i demontaż płotów zaporowych. Usługa ma polegać na zapewnieniu 350m płotków zaporowych o wysokości 1,2 m, oraz 50 m o wysokości 2.0 m tak, aby wygrodzić następujące obszary: scenę, strefę backstage, punkty poboru prądu, zaplecze techniczne sceny, zaplecze stołu biesiadnego, strefę dla dzieci oraz strefę garderoby dla Artystów 14) Zapewnienie profesjonalnej realizacji kamerowej na co najmniej 5 kamer wraz z rozwiązaniem użycia kamery oddalonej od ekranu diodowego powyżej 120m wraz z wozem realizacyjnym w technologii HD. 15) Zaprojektowanie i wykonanie elementów scenografii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach