Starosta Limanowski ogłasza przetarg
- Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 33 37 816 , fax. 18 33 37 880
- Data zamieszczenia: 2013-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starosta Limanowski
ul. Józefa Marka 9 9
34-600 Limanowa, woj. małopolskie
tel. 18 33 37 816, fax. 18 33 37 880
REGON: 49189332200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja autokarowej wycieczki do Chorwacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja 6-dniowej wycieczki autokarowej do Chorwacji w terminie 10-15 września 2013 r. dla 50 osób - pracowników Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz członków ich rodzin. W ramach organizowanej wycieczki Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w szczególności następujących świadczeń: 1. transport uczestników wycieczki na trasie określonej w programie wycieczki stanowiącym załącznik specyfikacji i ich bagażu, wraz z dowozem uczestników do zwiedzanych obiektów lub gdy nie jest to możliwe, w ich pobliże z możliwością pozostawienia w autokarze uczestników wycieczki którzy zgłoszą taką potrzebę z uwagi na stan zdrowia. Wykonawca do transportu uczestników zapewni sprawny technicznie i komfortowy autokar klasy LUX z liczbą kierowców i stanem technicznym pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie mogący przewieźć jednorazowo wszystkich uczestników wycieczki do miejsca zakwaterowania i w miejsca wskazane w programie wycieczki podczas jej trwania oraz przywieźć uczestników wycieczki do Limanowej w miejsce uzgodnione z Zamawiającym. Autokar musi posiadać m.in. udogodnienia takie jak: klimatyzacja z indywidualnymi nawiewami, rozkładane i rozsuwane siedzenia, toaleta, telewizor, odtwarzacz DVD, nagłośnienie i mini barek, 2. zakwaterowanie i 4 noclegi wszystkich uczestników wycieczki w jednym hotelu w Rijece lub w okolicy Rijeki, o standardzie minimum trzy gwiazdki nad morzem lub zapewniającym możliwość bezpłatnego korzystania z basenu, (pokoje 1, 2 lub 3 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym, tj. umywalka, prysznic, WC), (Standard hotelu zgodnie wymogami dla hotelu trzy gwiazdkowego określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie Dz. U. z 2006 r. nr 5, poz. 29 ze zm.), Zamawiający nie dopuszcza podziału i zakwaterowania grupy w dwóch lub więcej hotelach. 3. wyżywienie: 4 śniadania kontynentalne w formie bufetu, 4 obiadokolacje w miejscu zakwaterowania składające się z 2 dań (zupa lub przystawka i ciepłe drugie danie) oraz deseru wraz z napojami dla każdego z uczestników (co najmniej wodą stołową) w ilości co najmniej 0,5 l na osobę oraz obiad w drodze powrotnej, 4. opiekę doświadczonego pilota pełniącego obowiązki przewodnika polskojęzycznego z biegłą znajomością języka chorwackiego lub angielskiego oraz ewentualnych miejscowych przewodników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 223, poz. 2268 ze zm.). Pilot odpowiadać będzie m.in. za bezpieczne dotarcie na miejsce przeznaczenia oraz organizację przejazdu i pobytu wraz ze zwiedzaniem, noclegami, wyżywieniem, ewentualną opieką lekarską, 5. noclegi i wyżywienie dla kierowców i pilota, 6. ubezpieczenie wycieczki oraz osób uczestniczących w wycieczce. Minimalne sumy ubezpieczenia: KL - 100 000,00 zł, NNW - 15 000,00 zł, OC - 20 000,00 zł i bagaż: 1 000,00 zł, 7. pokrycie kosztów biletów wstępu do wszystkich zwiedzanych obiektów i atrakcji turystycznych, 8. opłaty drogowe, parkingowe, za wjazdy do miast, opłatę klimatyczną oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zapisami SIWZ zrealizowania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników wycieczki maksymalnie o 5 osób bez podania przyczyny najpóźniej do dnia 2 września 2013 r. W przypadku gdy Zamawiający zgłosi Wykonawcy zmniejszenie liczby uczestników wycieczki, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji Programu wycieczki stanowiącego załącznik do specyfikacji. Program wycieczki może ulec zmianom w układzie i kolejności realizacji poszczególnych jego punktów, wynikających z bieżących okoliczności takich jak m. in. przyczyny pogodowe, organizacyjne itp. pod warunkiem realizacji wszystkich punktów programu wycieczki. W przypadku braku możliwości spełnienia któregokolwiek ze świadczeń wymienionych w programie wycieczki, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, a będących wynikiem działania siły wyższej, wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia świadczenia zastępczego o wartości co najmniej takiej samej jak w programie wycieczki lub zwrotu kosztów świadczenia, które nie zostało zrealizowane. Wykonawca winien posiadać wszelkie uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wynikające m.in. z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 223, poz. 2268 ze zm.), dysponować sprawnymi technicznie pojazdami o standardach odpowiadających wymaganiom określonym powyżej, oraz osobami uprawnionymi do kierowania pojazdami w ilości wymaganej przepisami prawa, do zapewnienia całodobowej obsługi tych pojazdów, a ponadto winien posiadać aktualną i ważną polisę ubezpieczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 PLN).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja wycieczek autokarowych nad Bałtyk oraz do Chorwacji
Dodano: 2016-06-23 - Zorganizowanie wycieczek dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Dodano: 2016-04-18 - ORGANIZACJA I WYKONANIE STAŻU, WIZYTY ZAWODOZNAWCZEJ DLA UCZNIÓW ZASADNICZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM.ŚWIĘTEJ JADWIGI KRÓLOWEJ W ŻEGOCINIE.
Dodano: 2015-07-21 - ORGANIZACJA I WYKONANIE STAŻY, WIZYT ZAWODOZNAWCZYCH DLA UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W LIMANOWEJ ORAZ ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. JANA PAWŁA II W LIMANOWEJ
Dodano: 2015-05-26 - Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie jednodniowych wycieczek z warsztatami o charakterze edukacyjnym, wyjazdów do teatrów z warsztatami o charakterze kulturalnym oraz wizyt zawodoznawczych dla uczestników projektu Pokonajmy bariery, uczniów trzech szkół gimnazjalnych z terenu Gminy Bukowina Tatrzańska
Dodano: 2015-04-17 - ORGANIZACJA I WYKONANIE STAŻY, WIZYT ZAWODOZNAWCZYCH DLA UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ W SZCZYRZYCU, UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W MSZANIE DOLNEJ ORAZ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNO - INFORMATYCZNYCH W MSZANIE DOLNEJ
Dodano: 2015-04-14 - ORGANIZACJA I WYKONANIE STAŻY, WIZYT ZAWODOZNAWCZYCH DLA UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. JANA PAWŁA II W LIMANOWEJ
Dodano: 2015-04-10 - ORGANIZACJA I WYKONANIE STAŻY, WIZYT ZAWODOZNAWCZYCH DLA UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W LIMANOWEJ
Dodano: 2015-03-17 - Zorganizowanie wycieczek dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Pakiet nr 1- Wycieczka do Grecji w terminie: 05-12 czerwiec 2015r - 50 osób , 04-11 wrzesień 2015r - 50 osób 18-25 wrzesień 2015r. - 50 osób Pakiet nr 2- Wycieczka do Wrocławia w terminie: 19-21 czerwiec 2015r - 50 osób
Dodano: 2015-02-24 - organizacja staży - wizyt zawodoznawczych
Dodano: 2015-02-23