Urząd Gminy Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie ogłasza przetarg
- Adres: 14-107 Gierzwałd, Gierzwałd 33
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6472052 , fax. 089 6472150
- Data zamieszczenia: 2012-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie
Gierzwałd 33 33
14-107 Gierzwałd, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6472052, fax. 089 6472150
REGON: 00053560000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja 4-dniowej wycieczki do Krakowa w dniach 3-6.05.2012r., 7-dniowej wycieczki do Londynu w dniach 20-26.08.2012r oraz obozu naukowo-rekreacyjnego w terminie 29.06.2012r. - 08.07.2012r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia Część A: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja 4-dniowej wycieczki edukacyjnej dla 15 uczestników zajęć pt.: Śladami Władysława Jagiełły i historii Polski oraz 2 opiekunów w terminie 3-6 maja 2012 r. 2.W ramach realizacji zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zorganizować wycieczkę zapewniając: 3 noclegi w hotelu minimum 3-gwiazdkowym położonym w Krakowie lub najdalej 20 km od jego centrum, w pokojach 2-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym; wyżywienie całodobowe: obejmujące 3 posiłki dziennie tj.: śniadanie, obiad składający się z dwóch dań i kolację; z tym, że w pierwszym dniu wycieczki Wykonawca zapewnia obiad i kolację, a w czwartym śniadanie i obiad; wszystkie śniadania i kolacje zostaną przygotowane i podane w miejscu zakwaterowania, natomiast obiady w miejscach wybranych przez Wykonawcę w związku z realizowanym programem, dwukrotny deser w postaci lodów i soku, bądź ciasta i soku w ramach podwieczorku; usługę przewozową uczestników ze Stębarka, do miejsca docelowego i z powrotem - autokarem lub busem na minimum 20 miejsc siedzących, wyposażonym w sprawną klimatyzację, autokar lub bus musi być sprawny technicznie, posiadać w dniu wyjazdu wszystkie aktualne dokumenty wymagane do przewozu pasażerów; usługa winna być zorganizowana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. z 2005 r., Dz. U. Nr 108 poz. 908 ze zmianami); usługę przewozową w trakcie trwania wycieczki, w tym zapewnienie wymaganej przepisami liczby kierowców, pozostających do ciągłej dyspozycji w trakcie trwania wycieczki; jednolite koszulki dla uczestników wycieczki (15szt.) i opiekunów (2szt.), ułatwiające identyfikację grupy w rozmiarach podanych przez Zamawiającego Wykonawcy najpóźniej do 20.04.2012r w kolorystyce i kroju uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym; miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych; objęcie wszystkich uczestników wyjazdu ubezpieczeniem NNW w wysokości min. 5.000zł/ osobę; bilety wstępu do zwiedzanych miejsc: Kopalni Soli w Wieliczce, Muzeum Auschwitz-Birkenau, Zamek Królewski na Wawelu - Reprezentacyjne Komnaty Królewskie, Prywatne Apartamenty Królewskie, Katedry Wawelskiej (w tym Dzwon Zygmunta), Kościoła Mariackiego, Synagogi Remuh, Muzeum Historyczne Miasta Krakowa - Fabryka Schindlera, karnety całodobowe do Wesołego Miasteczka w Chorzowie lub alternatywnie w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych bilety wstępu do Aquaparku w Krakowie (bilet 2 godzinny) oraz bilety wstępu do kina, bilety wstępu do podziemi Rynku Głównego w Krakowie - Śladami europejskiej tożsamości Krakowa; organizację lekcji muzealnej pt.: Śladami św. Jadwigi Andegaweńskiej - królowej Polski na Zamku Królewskim na Wawelu; przeprowadzenie konkursu wiedzy historycznej związanego z tematyką programu wycieczki, w tym nagrody dla 5 najlepszych uczestników; usługi posiadających odpowiednie uprawnienia przewodników, po Krakowie, kopalni soli w Wieliczce, w Muzeum Auschwitz-Birkenau; opiekę pilota posiadającego odpowiednie kwalifikacje; realizację programu wycieczki według ramowego planu, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej dokumentacji. Część B: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja 7-dniowej wycieczki edukacyjnej do Londynu dla 20 uczniów i 2 opiekunów w terminie 20-26 sierpnia 2012r. 2.W ramach realizacji zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zorganizować wycieczkę zapewniając: jednolite koszulki dla uczestników wycieczki (20 szt.) i opiekunów (3 szt.), ułatwiające identyfikację grupy w rozmiarach podanych Wykonawcy do 30.06.2012r. w kolorystyce i kroju uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym; 6 noclegów w Londynie w hotelu minimum 3***, w pokojach 2-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym; wyżywienie całodobowe: obejmujące 3 posiłki dziennie tj.: śniadanie, obiad składający się z dwóch dań i kolację; z tym, że w pierwszym dniu wycieczki Wykonawca zapewnia obiad i kolację, a w ostatnim śniadanie i obiad; transfer uczestników wycieczki ze Stębarka na lotnisko w Gdańsku lub Warszawie, autokarem na minimum 30 miejsc siedzących, wyposażonym w sprawną klimatyzację, autokar musi być sprawny technicznie, posiadać w dniu wyjazdu wszystkie aktualne dokumenty wymagane do przewozu pasażerów; transport winien być zorganizowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. z 2005 r., Dz. U. Nr 108 poz. 908 ze zmianami); przelot samolotem do Londynu i z powrotem; usługi przewozowe (autokar) w trakcie trwania wycieczki na terenie Londynu i okolic; miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych; objęcie wszystkich uczestników wyjazdu ubezpieczeniem NNW w wysokości min. 5.000 zł/ osobę oraz kosztów leczenia na minimum 10 000 euro/ osobę; bilety wstępu do wszystkich zwiedzanych miejsc - wykaz w ramowym planie wycieczki, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej dokumentacji; usługi posiadających odpowiednie uprawnienia przewodników; opiekę pilota posiadającego odpowiednie kwalifikacji i biegle posługującego się językiem angielskim; realizację programu wycieczki według ramowego planu, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej dokumentacji. Część C: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja 10-dniowego obozu naukowo-rekreacyjnego dla 30 uczestników i 4 opiekunów w terminie 29 czerwca 2012r.- 8 lipca 2012 r. 2.W ramach realizacji zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zorganizować obóz zapewniając: 9 noclegów w hotelu lub pensjonacie lub ośrodku wypoczynkowym, w pokojach 2-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym; jednolite koszulki dla uczestników obozu (30szt.) i opiekunów (4szt.), ułatwiające identyfikację grupy w rozmiarach podanych Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej do dnia 15.06.2012r w kolorystyce i kroju uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym;; wyżywienie całodobowe: obejmujące 3 posiłki dziennie tj.: śniadanie, obiad składający się z dwóch dań i kolację; z tym, że w pierwszym dniu obozu Wykonawca zapewnia obiad i kolację, a w ostatnim dziesiątym dniu śniadanie i obiad; usługę przewozową uczestników ze Stębarka, do miejsca docelowego i z powrotem - autokarem lub busem na minimum 40 miejsc siedzących, wyposażonym w sprawną klimatyzację, autokar lub bus musi być sprawny technicznie, posiadać w dniu wyjazdu wszystkie aktualne dokumenty wymagane do przewozu pasażerów; transport winien być zorganizowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. z 2005 r., Dz. U. Nr 108 poz. 908 ze zmianami); usługę przewozową w trakcie trwania obozu - Wykonawca powinien zapewnić do stałej dyspozycji wymaganą przepisami liczbę kierowców dla realizacji ramowego planu obozu; miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych; objęcie wszystkich uczestników obozu ubezpieczeniem NNW w wysokości min.5.000zł / osobę kosztów leczenia na minimum 10 000 euro/ osobę; bilety wstępu do wszystkich zwiedzanych miejsc, wymienionych w ramowym planie obozu, stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej dokumentacji; usługi posiadających odpowiednie uprawnienia przewodników w miejscach, gdzie jest to wymagane; opiekę pilota posiadającego odpowiednie kwalifikacje; realizację programu obozu według ramowego planu, stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej dokumentacji. 3. Ramowy opis wycieczki do Krakowa został określony w załączniku nr 5 do SIWZ, ramowy opis wycieczki do Londynu został określony w załączniku nr 6, natomiast obozu naukowo-rekreacyjnego w załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Podane w ust.1 wszystkich części przedmiotu zamówienia liczby uczestników należy traktować jako maksymalne. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zamówienia, o którym mowa w ust. 2 w sytuacjach, których nie można było przewidzieć z chwilą wszczęcia niniejszego postępowania, w szczególności: 1) niedostępności biletów do obiektów, 2) z powodu siły wyższej. 6. W przypadku niezrealizowania części zamówienia zastrzega się, że za usługę niewykonaną nie przysługuje wynagrodzenie. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany w formularzu ofertowym wskazać te części zamówienia, które powierzy podwykonawcom. 8. Wymagania jakościowe i materiałowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym - aktualny przegląd i ubezpieczenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego każdorazowo przed wyruszeniem w trasę. 2) Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: a) przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, b) spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, c) prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, d) posiadającymi: a. nagłośnienie z mikrofonem, b. woreczki na nieczystości, c. sprawną klimatyzację. 3) Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: a) utrzymywać w czystości i porządku pojazdy, b) przestrzegać przepisów p.poż. i BHP, d) oznaczyć pojazdy, na czas przewozu, że wykorzystywane są do przewozu młodzieży szkolnej. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 2) W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, spełniający warunki, o których mowa powyżej w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych; 3) Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego, poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu zgłaszania uwag. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grunwald.akcessnet.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dwudniowa wycieczka na Podlasie dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie.
Dodano: 2016-07-05 - Zorganizowanie wycieczki samolotowej do Lizbony (Portugalia) dla pracowników oraz emerytów Szkoły Podstawowej nr 4 im. prof. Władysława Szafera w Ełku
Dodano: 2016-02-22 - Organizacja wycieczki turystyczno-rekreacyjnej na trasie Olsztyn-Dolny Śląsk
Dodano: 2016-02-19 - Organizacja Wycieczki edukacyjnej do Jury Krakowsko-Częstochowskiej w ramach projektu - Poznawanie przez działanie - realizowanej przez Gminę Sępopol w 2015 r.
Dodano: 2015-04-16 - Ośmiodniowa wycieczka samolotowa do Hiszpanii dla 45 osób w terminie od 04 sierpnia 2015 r do 11 sierpnia 2015 roku .
Dodano: 2015-02-19 - Organizacja 5 - dniowej wycieczki do Włoch dla pracowników i emerytów ZSCKR w Karolewie
Dodano: 2015-02-05 - Zorganizowanie wycieczki samolotowej do Barcelony dla pracowników oraz emerytów Szkoły Podstawowej nr 4 im. prof. Władysława Szafera w Ełku
Dodano: 2015-01-21 - Organizacja wycieczki turystyczno-rekreacyjnej do Włoch przez: Wiedeń, Padwę, Florencję, Rzym, Monte Casino, Wenecję
Dodano: 2015-01-14 - Organizacja 5 - dniowej wycieczki do Włoch dla pracowników i emerytów ZSCKR w Karolewie
Dodano: 2015-01-09 - Świadczenie usług turystycznych w zakresie zorganizowania dwudniowej wycieczki do Bydgoszczy i Torunia dla 56 osób, pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie.
Dodano: 2014-12-09