Przetargi.pl
Opróżnianie ulicznych koszy na odpady na terenie Gminy Pyskowice w 2020 r.

Gmina Pyskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 326 000 , fax. 323 326 002
  • Data zamieszczenia: 2020-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
    ul. Strzelców Bytomskich 3
    44-120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 323 326 000, fax. 323 326 002
    REGON: 27625759300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl lub gmpyskowice.peup.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opróżnianie ulicznych koszy na odpady na terenie Gminy Pyskowice w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Opróżnianie ulicznych koszy na odpady na terenie Gminy Pyskowice w 2020 r.” 2. Rodzaj zamówienia: Usługi 3. Zakres zamówienia 3.1. Opróżnianie koszy ulicznych z odpadów o kodzie 20 03 01 (niesegregowane, zmieszane odpady komunalne) w szacunkowej ilości ok. 70 Mg, posadowionych zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ 3.2. Przy opróżnianiu koszy żółto – czerwonych oraz koszy na psie odchody należy stosować wymienne worki o odpowiedniej pojemności, o której mowa w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.3. Kosze będą opróżniane zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Harmonogram w zakresie podstawowym obowiązuje w następujących miesiącach: październik, listopad, grudzień. Harmonogram w zakresie rozszerzonym obowiązuje w następujących miesiącach: maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień. 3.4. Kosze przy lokalizacji z symbolem „*” opróżniane będą w pierwszej kolejności tj. do godz. 800, natomiast pozostałe do godz. 1100. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac zgodnie z ustalonym harmonogramem (załącznik nr 5 do SIWZ), w ilości 25 069 opróżnień. Ilość ta może ulec zmniejszeniu nie więcej niż 5% z powodu konieczności likwidacji koszy w danej lokalizacji np. na skutek kradzieży lub dewastacji. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowych opróżnień na telefoniczne lub mailowe zgłoszenie Zamawiającego poza ustalonym harmonogramem w ilości maksymalnej 1380 opróżnień w ramach dodatkowych wywozów. 3.7. Wykonawca w każdym miesięcznym rozliczeniu wyszczególni ilość opróżnień wykonanych zgodnie z harmonogramem oraz ilość opróżnień wykonanych w ramach dodatkowych wywozów. 3.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do opróżniania koszy także w dni ustawowo wolne od pracy, w tym w niedziele i święta. Wymagany czas reakcji 3 godziny na zgłoszenie dokonane w godz. od 800 – 1600. 3.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo ustawienia w czasie trwania umowy, dodatkowych koszy w nowych lokalizacjach (przewidywana ilość to maksymalnie 27 koszy w trakcie trwania umowy). Postawienie koszy nie będzie należało do obowiązków Wykonawcy, a jedynie ich opróżnianie w częstotliwości wskazanej przez Zamawiającego (szacowana ilość opróżnień została uwzględniona w opróżnieniach dodatkowych). 3.10. Poprzez opróżnianie kosza należy rozumieć: usunięcie odpadów z wnętrza kosza oraz z terenu znajdującego się wokół kosza tj. w promieniu 2 metrów od kosza. W sytuacji gdy kosz zostanie przekrzywiony do obowiązków Wykonawcy należy ustawienie go w prawidłowej pozycji. 3.11. Wykonawca zobowiązany jest do umycia wszystkich koszy wewnątrz i na zewnątrz pojemnika jeden raz w roku w terminie od 05.08.2020r. do 19.08.2020r. Wykonawca musi powiadomić Zamawiającego o terminie mycia kosz z 2-dniowym wyprzedzeniem oraz o zakończeniu prac, w celu dokonania odbioru. 3.12. Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o kradzieży lub zdewastowanym koszu. Fakt ten powinien być zgłoszony, w tym samym dniu, w którym zgodnie z harmonogramem realizowano zadanie. 3.13. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie przy wykorzystaniu minimum następującego sprzętu: Nazwa i opis wymaganego sprzętu Wymagana ilość Samochód ciężarowy samowyładowczy do 3,5 t 1 szt - wyżej wymieniona Ilość sprzętu jest ilością minimalną, jaka winna być w całodobowej, wyłącznej dyspozycji dla potrzeb Gminy Pyskowice na okres realizacji umowy, faktyczna ilość sprzętu jaką Wykonawca będzie musiał zastosować będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb, tak aby kosze były opróżnione w wymaganym czasie, - pojazd służący do realizacji zadania powinien być sprawny i posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczony do ruchu. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni natychmiast na czas jego naprawy inny sprawny technicznie pojazd, - pojazd służący do realizacji zadania powinien spełniać wymagania Dyrektywy 98/69/EC (normy dopuszczalnej emisji spalin) – co najmniej norma EURO 4 ( nie dotyczy pojazdów elektrycznych). W przypadku awarii samochodu Wykonawca natychmiast zapewni na czas jego naprawy inny samochód spełniający wymagania w zakresie normy emisji spalin, co najmniej norma EURO 4 ( nie dotyczy pojazdów elektrycznych). Uwaga: Zamawiający przeprowadzał będzie wyrywkowe kontrole realizacji usługi. W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie tj. występują wady w wykonaniu przedmiotu umowy (kosz nie został opróżniony w wymaganym terminie, wokół kosza w promieniu 2 metrów zalegają odpady, kosze nie zostały prawidłowo umyte), Zamawiający poinformuje Wykonawcę o występujących nieprawidłowościach, na potwierdzenie czego zostanie sporządzona notatka służbowa oraz dokumentacja zdjęciowa. Wykonawca zostanie każdorazowo obciążony karą o której mowa w § 6 we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Wytwórcą odpadów jest Zamawiający, natomiast Wykonawca realizacji usługi opróżniania ulicznych koszy jest odbierającym odpady komunalne. W związku z powyższym Wykonawca od momentu odbioru odpadów ponosi za nie wszelką odpowiedzialność oraz ponosi opłaty na rzecz ochrony środowiska zgodnie z ustawą o odpadach i innych obowiązujących przepisów. Przekazywanie zmieszanych odpadów komunalnych winno nastąpić do Instalacji Odpadów Komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie umowy poinformować o zmianie Instalacji, w przypadku, gdy nie została ona ujawniona w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zmieszanych odpadów komunalnych do Instalacji Odpadów Komunalnych. Uwagi końcowe: 1) Cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie obowiązki nałożone na Wykonawcę wymienione powyżej. 2) Ceny jednostkowe netto oraz cena całkowita brutto umowy podana w załączniku 2 do SIWZ – formularz cenowy, będzie maksymalnym wynagrodzeniem Wykonawcy jakie może uzyskać przy realizacji zamówienia. Cena ta ustalona jest na cały okres obowiązywania umowy i nie podlega zmianie z zastrzeżeniem sytuacji opisanych w rozdziale XXIX SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na przedmiot zamówienia. 3) Zamawiający oświadcza, że ze względu na charakter zamówienia, wielkości podane w  kolumnie nr 4 poz. 2 załącznika nr 2 do SIWZ – formularz cenowy (tj. ilość opróżnień ulicznych koszy na odpady na dodatkowe wezwanie Zamawiającego), są wielkościami oszacowanymi, które mogą ulec zmniejszeniu podczas realizacji umowy lub zwiększeniu na zasadach określonych w rozdziale XXIX SIWZ i wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 4) Kwota wskazana przez Oferenta w poz. 4 w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. 3.14. Zatrudnianie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług tj. kierowanie pojazdami, opróżnianie koszy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonego szczegółowo we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:  W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 4.2 rozdz. XII SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. UWAGA: Proszę powyższych dokumentów nie załączać do oferty. UWAGA (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn.zm.), W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (brak podstaw wykluczenia), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach