Przetargi.pl
opróżnianie pojemników na psie odchody zlokalizowanych na terenie miasta Piły

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2011-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    opróżnianie pojemników na psie odchody zlokalizowanych na terenie miasta Piły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opróżnianiu ok. 340 pojemników o pojemności 35 litrów na psie odchody zlokalizowanych na terenie miasta Piły. Usługa będzie polegała na: - opróżnianiu raz w tygodniu w każdą środę i wyposażaniu pojemników w foliowe worki oraz utrzymaniu czystość wokół pojemników, - myciu i dezynfekcja pojemników raz w miesiącu, - transporcie i utylizacji odpadów. Wykonawca będzie ponosił koszty zakupu i wymiany worków, jak również transportu odpadów i ich unieszkodliwiania. Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac. Wykonawca na bieżąco kontrolować będzie zamocowanie koszy i słupków, a w razie potrzeby usuwać drobne usterki. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego o uszkodzonych koszach lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia wskazana forma pisemna. W przypadku uszkodzenia koszy przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania. Wykonawca zapewni stałą łączność telefoniczną z Zamawiającym, jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy w trakcie trwania umowy interwencyjnego opróżnienia koszy. W takiej sytuacji, działając na wyraźne polecenie Zamawiającego, Wykonawca interwencyjnie wykona zleconą czynność, a jego wynagrodzenie miesięczne zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych opróżnień. O konieczności opróżnianie koszy poza harmonogramem Wykonawca zostanie powiadomiony e-mailem lub telefonicznie. Umowa będzie wykonywana z zachowaniem przepisów Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz.U. z 2005 Nr 236 poz. 2008 j.t. z późn. zm., Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody Dz.U z 2009 r., Nr 151, poz. 1220 t.j. z późn. zm., Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska Dz.U z 2008 Nr 25 poz. 150 tj. z późn. zm., Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz.U. Z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 t.j. z późn. zm. oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Piła Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody osób trzecich powstałe na skutek wykonywanych usług objętych umową. Wykonawca zapewni pracowników ubranych w estetyczne ubrania robocze z logo firmy oraz odpowiednie pojazdy oznakowane, sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji prac, w ilości gwarantującej realizację zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający - w ramach przedmiotu zamówienia - będzie żądał od Wykonawcy każdorazowo karty przekazania odpadów które dołączy do faktury. Wynagrodzenie miesięczne zostanie ustalone według cen jednostkowych ujętych w formularzu oferty. Aktualny wykaz lokalizacji pojemników na psie odchody Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach