Przetargi.pl
Opróżnianie lokali mieszkalnych, użytkowych, strychów i piwnic z gabarytów, gruzu i innych zalegających rzeczy z wywozem, wywóz gabarytów z altanek śmietnikowych wg wskazań Zamawiającego na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-379 Warszawa, ul. Białobrzeska 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6581903 , fax. 022 6581903
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
    ul. Białobrzeska 11 11
    02-379 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6581903, fax. 022 6581903
    REGON: 14070016300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnochota.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opróżnianie lokali mieszkalnych, użytkowych, strychów i piwnic z gabarytów, gruzu i innych zalegających rzeczy z wywozem, wywóz gabarytów z altanek śmietnikowych wg wskazań Zamawiającego na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: a) Wywozie gabarytów z altanek śmietnikowych wg wykazu adresowego załącznik Nr 2 do umowy - 2 razy w miesiącu - 1 i 15 dnia każdego miesiąca w przypadku dnia świątecznego przypadającego na dzień 1 lub 15 następny kolejny dzień wg wykazu adresowego - załącznik nr 1 do umowy b) Załadunek i wywóz nielegalnie składowanych śmieci, gruzu, gabarytów i innych zalegających rzeczy - na zgłoszenie telefoniczne potwierdzone na piśmie przez upoważnionego Administratora /w miarę potrzeb/- rozliczenie na podstawie zlecenia do umowy. c) Opróżnienie lokali mieszkalnych z gabarytów, gruzu i innych zalegających rzeczy - na zgłoszenie telefoniczne potwierdzone na piśmie przez upoważnionego Administratora /w miarę potrzeb/- rozliczenie na podstawie zlecenia do umowy. d) Opróżnienie lokali użytkowych z gabarytów, gruzu i innych zalegających rzeczy- na zgłoszenie telefoniczne potwierdzone na piśmie przez upoważnionego Administratora /w miarę potrzeb/- rozliczenie na podstawie zlecenia do umowy. e) Opróżnienie strychów z gabarytów, gruzu i innych zalegających rzeczy - na zgłoszenie telefoniczne potwierdzone na piśmie przez upoważnionego Administratora /w miarę potrzeb/- rozliczenie na podstawie zlecenia do umowy. f) Opróżnienie piwnic z gabarytów, gruzu i innych zalegających rzeczy - na zgłoszenie telefoniczne potwierdzone na piśmie przez upoważnionego Administratora /w miarę potrzeb/- rozliczenie na podstawie zlecenia do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 i art. 24 Ustawy, b)Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)Posiadają uprawnienie do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, d)Posiadają zezwolenie, wydane przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, ważnego na okres i obszar objęty zamówieniem (ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Dz. U. z 20.06.2001 r. z póź. zm.), e)Posiadają zezwolenie, wydane przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych (ustawa z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 20.11.1996 ze zm.). f)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału i osób zdolnych do wykonania zamówienia.: g)Udokumentują, iż w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 usługi zgodne z przedmiotem zamówienia przez okres co najmniej 6 miesięcy i o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł miesięcznie każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ b)Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające brak zaległości w opłatach na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e)Zezwolenie, wydane przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, ważne na okres i obszar objęty zamówieniem (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). f)Zezwolenie, wydane przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych ważne na okres i obszar objęty zamówieniem, (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). g)Wykaz wykonanych usług. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia, minimum 2 referencje,- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ h)Dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnochota.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach