Przetargi.pl
Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Iławy. Postępowanie znak OO.3410-32/11

Gmina Miejska Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Niepodległości 13
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 6490159, 6490101 , fax. (089) 649 26 31
  • Data zamieszczenia: 2011-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Iława
    ul. Niepodległości 13 13
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 6490159, 6490101, fax. (089) 649 26 31
    REGON: 00052437000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umilawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Iławy. Postępowanie znak OO.3410-32/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Iławy. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: 1) część 1 - PÓŁNOC - opróżnianie koszy ulicznych ustawionych w ciągach ulic miejskich w północnej części miasta. Obszar objęty zamówieniem został określony w załącznikach nr 1,2,3 do wzoru umowy dla części 1 - północ a) Opróżnianie koszy ulicznych, koszy na przystankach autobusowych oraz koszy na psie odchody, usługa obejmuje: - opróżnianie koszy ulicznych, koszy przy przystankach oraz pojemników na psie odchody z częstotliwością trzy razy w tygodniu: w poniedziałek, środę i piątek, - uzupełnianie worków do pojemników na psie odchody, - oczyszczanie terenu wokół koszy w trakcie ich opróżniania w promieniu 2 m, łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem, - ustawianie przewróconych lub przestawionych koszy, - informowanie Zamawiającego o zniszczeniu lub skradzeniu koszy. - Ilość i lokalizację koszy dla części 1 -północ zamieszczono w załączniku nr 1 do wzoru umowy. b) Oczyszczanie terenów wokół pojemników do segregacji odpadów (bez opróżniania pojemników)- usługa obejmuje usuwanie zanieczyszczeń: butelek, puszek, papierów, folii, kartonów itp. wokół pojemników wraz ze zgrabieniem terenu przy pojemnikach z częstotliwością raz w tygodniu (każda środa). Wykaz miejsc, gdzie zlokalizowane są pojemniki do segregacji odpadów dla części 1 - północ stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy. c) Mycie wiat przystankowych - usługa obejmuje mycie wiat przystankowych wraz z usuwaniem plakatów, ulotek, naklejek itp. Wyłącznie na zgłoszenie Zamawiającego. Ilość i lokalizację wiat dla części 1 - północ zamieszczono w załączniku nr 3 do wzoru umowy. d) Usuwanie nielegalnych skupisk odpadów - na każde zlecenie zamawiającego. Wykonawca w cenie musi uwzględnić koszty związane z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów. 2) Część 2 - POŁUDNIE - opróżnianie koszy ulicznych ustawionych w ciągach ulic miejskich w południowej części miasta. Obszar objęty zamówieniem został określony w załącznikach nr 1,2,3 do wzoru umowy dla części 2 - południe. a) Opróżnianie koszy ulicznych, koszy na przystankach autobusowych oraz koszy na psie odchody, usługa obejmuje: - opróżnianie koszy ulicznych, koszy przy przystankach oraz pojemników na psie odchody z częstotliwością trzy razy w tygodniu: w poniedziałek, środę i piątek, - uzupełnianie worków do pojemników na psie odchody, - oczyszczanie terenu wokół koszy w trakcie ich opróżniania w promieniu 2 m, łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem, - ustawianie przewróconych lub przestawionych koszy, - informowanie Zamawiającego o zniszczeniu lub skradzeniu koszy. - Ilość i lokalizację koszy dla części 2 -południe zamieszczono w załączniku nr 1 do wzoru umowy. b) Oczyszczanie terenów wokół pojemników do segregacji odpadów (bez opróżniania pojemników)- usługa obejmuje usuwanie zanieczyszczeń: butelek, puszek, papierów, folii, kartonów itp. wokół pojemników wraz ze zgrabieniem terenu przy pojemnikach z częstotliwością raz w tygodniu (każda środa).Wykaz miejsc, gdzie zlokalizowane są pojemniki do segregacji odpadów dla części 2 - południe stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy. b) Mycie wiat przystankowych - usługa obejmuje mycie wiat przystankowych wraz z usuwaniem plakatów, ulotek, naklejek itp. Wyłącznie na zgłoszenie Zamawiającego. Ilość i lokalizację wiat dla części 2 - południe zamieszczono w załączniku nr 3 do wzoru umowy. c) Usuwanie nielegalnych skupisk odpadów - na każde zlecenie zamawiającego. Wykonawca w cenie musi uwzględnić koszty związane z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia prac zamiennych, przy czym przez prace zamienne rozumie się wykonanie tego samego rodzaju prac w danym zadaniu, lecz na innym terenie, również w soboty, niedziele i święta w szczególności w przypadku odbywających się imprez okolicznościowych na podstawie zgłoszenia Zamawiającego za pomocą faksu lub pisemnego zlecenia. 3. Wszelkie prace wykonane bezzasadnie lub bez uzgodnienia z Zamawiającym nie będą podlegały rozliczeniu. 4. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 90.51.32.00-8, 5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedną z wymienionych części zamówienia oraz na całość zamówienia. 6. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część wówczas wypełnia formularze ofertowe na części, na które składa ofertę Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Pzp zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umilawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach