Przetargi.pl
Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Gminy Rogoźno w 2024 roku

Gmina Rogoźno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-610 Rogoźno, Nowa 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 785 009 402 , fax. (67) 261 80 75
  • Data zamieszczenia: 2024-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogoźno
    Nowa 2
    64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie
    tel. 785 009 402, fax. (67) 261 80 75
    REGON: 570791425
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Gminy Rogoźno w 2024 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Gminy Rogoźno w 2024 roku.1) Przedmiot zamówienia obejmuje opróżnianie nieczystości stałych (min. 2 razy w tygodniu poniedziałki i piątki w tym parki, siłownie zewnętrzne i place zabaw) 306 szt. koszy na śmieci zlokalizowanych na placach w tym: Placu Karola Marcinkowskiego, miasteczka ruchu rowerowego, Parku Niepodległości, Centrum Sportowo – Rekreacyjnego przy ul. Plażowej, Ośrodka za Jeziorem – parku i plaży na parkingach, zatokach autobusowych i ulicach na terenie Gminy Rogoźno (wraz z utrzymaniem czystości wokół tych pojemników) oraz koszy z terenów Sołectw Gminy Rogoźno – załączniki nr 2.1 i 2.2 do SWZ.2) Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego zamocowania pojemnika w uchwycie mocującym oraz zgłaszania wszelkich aktów wandalizmu.3) Przedstawicielem Zamawiającego w sprawach prowadzenia oraz kontroli i odbiorów z zakresu usług objętych przedmiotem zamówienia jest Straż Miejska.4) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami tj.: ,,Cechy techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie”.5) Zamówienie obejmuje również opróżnianie i wywóz nieczystości pochodzących z 22 szt. pojemników wraz z uzupełnieniem worków biodegradalnych rozstawionych na terenie miasta Rogoźna, a służących do zbiórki odchodów zwierzęcych 2 razy w miesiącu.6) Wykonawca zobowiązany zostanie do jednokrotnego mycia koszy w okresie kwiecień i sierpień.7) Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny prac i podpisania umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli to wynika z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej i finansowejZamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).(W przypadku wartości w walucie obcej wartość podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy ubezpieczenia).d) zdolności technicznej i zawodowej1) Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w wykonaniu usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług w zakresie opróżniania i wywozu śmieci z koszy z terenów miejskich o łącznej wartości brutto wykonanych usług minimum 100 000,00 zł (w przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość robót podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy).UWAGA:• Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie nie wykonywał wykazywanego zakresu robót. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu robót oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez wykonawcę faktur.2) Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponować niżej wymienionym sprzętem:- min. 1 szt. pojazdu przystosowanym do wywozu śmieci z koszy ulicznych,wraz informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach