Przetargi.pl
Opróżnianie koszy na terenie miasta Piły

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. gen. Władysława Andersa 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 212 34 25 , fax. 67 212 46 81
  • Data zamieszczenia: 2013-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
    ul. gen. Władysława Andersa 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81
    REGON: 57076656800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opróżnianie koszy na terenie miasta Piły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Ustawienie na terenie miasta Piły 466 jednakowych koszy ulicznych stanowiących własność Wykonawcy o pojemności 50 litrów - w miejscach obecnej ich lokalizacji. Systematyczne nie dopuszczające do przepełnienia kosza opróżnianie 466 koszy ulicznych stanowiących własność Wykonawcy wraz z wywozem zebranych odpadów komunalnych. 2.Opróżnianie koszy należy wykonywać wg następującego harmonogramu: a) dwa razy w tygodniu wtorek i piątek - załącznik nr 1; b) trzy razy w tygodniu poniedziałek, środa i piątek - załącznik nr 2; c) sześć razy w tygodniu - załącznik nr 3; 3.Usługa musi być wykonywana w godzinach nie utrudniających ruchu ulicznego z zachowaniem przepisów sanitarnych i ochrony środowiska Opróżnianie w soboty w centrum miasta powinno odbywać się od godz. 14.00 do godz. 18.00. 4.Utrzymywanie estetycznego wyglądu koszy, które obejmuje usuwanie zabrudzeń koszy oraz mycie całych koszy według potrzeb. Terminy wykonania prac w zakresie mycia koszy winny być uzgodnione z Zamawiającym. 5.Utrzymywanie we właściwym stanie technicznym koszy Wykonawcy, w tym niezwłoczne wykonywanie drobnych napraw np. - zamontowanie wyrwanego kosza z podłożem lub bez podłoża, - wyprostowanie przechylonego kosza, - naprawa zawiasów np. od urwanej pokrywy, - uzupełnienie kołków mocujących, - ułożenie kostki betonowej lub granitowej w przypadku wyrwania kosza z podłożem, 6.Usuwanie nieczystości wokół koszy w promieniu 2m od kosza. Wykonawca będzie usuwał w promieniu 2m od kosza nieczystości w postaci niedopałków papierosów, papierów i resztek żywności oraz inne, które nie zostały wrzucone przez przechodniów do kosza lub wypadły z kosza. 7.Wymiana zniszczonych koszy stanowiących własność Wykonawcy na nowe kosze tego samego typu. 8.Przestawianie koszy ulicznych będących własnością Wykonawcy w przypadku zaistnienia takiej konieczności wniosek mieszkańców, prace remontowe lub budowlane itp. 9.Informowanie w formie pisemnej Zamawiającego o ewentualnych uszkodzeniach i zniszczeniach koszy lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia. 10.Usługi dostawy, montażu i demontażu koszy będą wykonywane w uzgodnieniu z Zamawiającym i w terminie określonym przez Zamawiającego w odrębnym piśmie 11.W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego faktu przewrócenia kosza i zalegania wokół niego nieczystości w godzinach opróżniania od godz. 6.00 do godz. 14.00 Wykonawca ma obowiązek ustawić kosz i usunąć nieczystości w promieniu 2m od kosza w ciągu 3 godzin od zgłoszenia. 12.W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego faktu przewrócenia kosza i zalegania wokół niego nieczystości poza godzinami opróżniania od godz.14.00 do godz. 6.00 dnia następnego Wykonawca ma obowiązek ustawić kosz i usunąć nieczystości w promieniu 2m od kosza w ciągu: - 6 godzin od zgłoszenia w dni robocze od poniedziałku do piątku - 12 godzin od zgłoszenia w soboty, niedziele i święta. 13.W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie usługi zgodnie z zapisami umowy Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego podając jednocześnie nowy termin wykonania usługi. 14.Kolor koszy winien być uzgodniony z Zamawiającym. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z dnia Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 Dz.U. 2013 nr 0 poz. 21 ma obowiązek gospodarowania powstałymi podczas realizacji zadania odpadami zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późniejszymi zmianami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach