Przetargi.pl
Opróżnianie i dzierżawa koszy na ulicach miasta Opola w roku 2013

Miejski Zarząd Dróg Opole ogłasza przetarg

  • Adres: 45-512 Opole, ul. Obrońców Stalingradu 66
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4543767, 4536602 , fax. 77 4536602 w.102
  • Data zamieszczenia: 2013-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg Opole
    ul. Obrońców Stalingradu 66 66
    45-512 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4543767, 4536602, fax. 77 4536602 w.102
    REGON: 53054601300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opróżnianie i dzierżawa koszy na ulicach miasta Opola w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z opróżnianiem i dzierżawą koszy w roku 2013. Usługi obejmują: opróżnianie i dzierżawę koszy ulicznych. 1. 1. Do zadań w zakresie powyższego utrzymania należy: A/ opróżnianie koszy ulicznych stanowiących własność MZD B/ opróżnianie i dzierżawa koszy ulicznych stanowiących własność Wykonawcy C/ opróżnianie i dzierżawa pojemników 1100 l. stanowiących własność Wykonawcy D/ montaż i demontaż koszy ulicznych Zakres wykonywanych usług będzie uzależniony od występujących potrzeb oraz posiadanych środków finansowych. 1. 2. Warunki realizacji zadania: a) wybrany oferent będzie zobowiązany do kompleksowego wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia. b) Wykonawca zobowiązany będzie posiadać kosze w ilości, jaka jest wyszczególniona w wykazie lokalizacji koszy - zał. nr 3 (oprócz koszy będących własnością MZD), a także niezbędny zapas do uzupełnienia skradzionych lub zniszczonych i ustawienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i wydzierżawiać je Zamawiającemu w okresie objętym umową. Na wszystkich dzierżawionych koszach należy umieścić oznakowanie identyfikacyjne z logo i nr telefonu firmy wykonującej usługę opróżniania c) opróżnianie koszy polega na usunięciu z nich śmieci, zebraniu śmieci wokół kosza, oczyszczeniu i dezynfekcji koszy oraz wywozie śmieci na wysypisko sprzętem przystosowanym do ich transportu d) opróżnianie i dezynfekcja koszy z ulic powinno odbywać się w taki sposób, aby nie były one przepełnione, a przestrzeń przy koszach była bez odpadów stałych e) opróżnianie koszy może odbywać się mechanicznie lub ręcznie. Opróżnianie mechaniczne odbywa się przy użyciu samojezdnego sprzętu specjalistycznego z urządzeniami samo rozładowczymi i ewentualnie z układem do wysysania zawartości kosza f) Zamawiający może dokonywać zakupu koszy stacjonarnych, które będą instalowane w nowych lokalizacjach lub w miejsce koszy dzierżawionych g) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania koszy w estetycznym wyglądzie, poprzez bieżące mycie zewnętrznych elementów i w razie potrzeby malowanie całego kosza. Kosze stylowe winny być zaopatrzone w worki plastikowe w kolorze kosza. Kosze z widocznymi oznakami korozji należy wymienić na nowe h) Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego pisemnego zgłaszania Zamawiającemu faktów kradzieży lub zniszczenia koszy i) lokalizacje koszy na ulicach zawiera załącznik nr 3 i 4 j) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z dzierżawy koszy i montowanie koszy własnych k) po zakończeniu umowy Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia własnych koszy na własny koszt w terminie 3 dniowym od wydania takiej decyzji przez Zamawiającego. l) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu prowadzenia prac wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia niezależnie od odpowiedzialności wobec Zamawiającego określonego szczegółowymi zapisami umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach