Przetargi.pl
Opróżnianie i dezynfekcja pojemników na psie odchody zlokalizowanych na terenie miasta Piły

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2013-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opróżnianie i dezynfekcja pojemników na psie odchody zlokalizowanych na terenie miasta Piły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    opróżnianiu i dezynfekcji 285 pojemników o pojemności 35 litrów na psie odchody zlokalizowanych na terenie miasta Piły. Usługa będzie polegała na: 1) opróżnianiu raz w tygodniu w każdą środę (w przypadku gdy środa będzie dniem wolnym od pracy to w kolejny dzień pracujący) i wyposażaniu w foliowe worki (co tydzień inny kolor) oraz utrzymaniu czystości wokół pojemników, 2) myciu i dezynfekcji pojemników raz w miesiącu, 3) transporcie i utylizacji odpadów. Wykonawca ponosił będzie koszty zakupu i wymiany worków, jak również transportu odpadów i ich unieszkodliwiania. Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac. Wykonawca na bieżąco kontrolować będzie zamocowanie koszy i słupków, a w razie potrzeby usuwać drobne usterki. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego o uszkodzonych koszach lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia (wskazana forma pisemna). W przypadku uszkodzenia koszy przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania. Wykonawca zapewni stałą łączność telefoniczną z Zamawiającym, jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym. Wykonawca powinien przedłożyć: 1) zezwolenie na transport odpadów wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) lub umowę z innym posiadaczem odpadów, który posiada takie zezwolenie, 2) zezwolenie na przetwarzanie odpadów wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) lub umowę zawartą z podmiotem posiadającym takie zezwolenie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody osób trzecich powstałe na skutek wykonywanych usług objętych umową. Wykonawca zapewnieni pracowników (ubranych w estetyczne ubrania robocze z logo firmy) oraz odpowiednie pojazdy (oznakowane), sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji prac, w ilości gwarantującej realizację zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający - w ramach przedmiotu zamówienia - będzie żądał od Wykonawcy każdorazowo karty przekazania odpadów które dołączy do faktury. Wynagrodzenie miesięczne zostanie ustalone według cen jednostkowych ujętych w formularzu oferty. Ilość pojemników na psie odchody do opróżniania może ulec zmianie proporcjonalnie zwiększając wynagrodzenie za wykonaną usługę za dany miesiąc. Umowa z Wykonawcą ulega wcześniejszemu rozwiązaniu w razie wyczerpania środków finansowych za całość zamówienia. Aktualny wykaz lokalizacji pojemników na psie odchody Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach