Przetargi.pl
OPROGRAMOWANIE DO REKONSTRUKCJI CYFROWEJ OBRAZU FILMOWEGO

Filmoteka Narodowa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-975 Warszawa, ul. Puławska 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8455074 , fax. 022 540 83 33
  • Data zamieszczenia: 2010-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Filmoteka Narodowa
    ul. Puławska 61 61
    00-975 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8455074, fax. 022 540 83 33
    REGON: 00027612700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.fn.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPROGRAMOWANIE DO REKONSTRUKCJI CYFROWEJ OBRAZU FILMOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Słownik: FN - Filmoteka Narodowa. Render Farma - zestaw pojedynczych komputerów połączonych w sieć pozwalający na wykorzystanie mocy wielu komputerów w celu wspólnych obliczeń. Stacje Graficzne - stanowisko komputerowe do pracy automatycznej i manualnej z programem do rekonstrukcji cyfrowej. Moduł Naprawy Poklatkowej - funkcjonalność oprogramowania do rekonstrukcji obrazu filmowego na pliku obsługiwana ze Stanowiska Graficznego. Systemem do Rekonstrukcji Cyfrowej w FN - komputery wraz z oprogramowaniem do rekonstrukcji cyfrowej, trzy Stacje Graficzne wyposażone w oprogramowanie Diamant. Sieciowa Grupa Robocza - wszystkie komputery i Stacje Graficzne FN współpracujące w ramach digitalizacji i rekonstrukcji filmów połączone poprzez: FC, sieć 1Gb i Internet. Moduł Rekonstrukcji Zbiorowej - funkcjonalność oprogramowania umożliwiająca współpracę poprzez Internet określonej ilości użytkowników (internautów) przy tworzeniu i przeliczaniu projektów z udziałem Modułu Naprawy Poklatkowej przez Render Farmę. Oprogramowanie - Oprogramowanie wraz z licencjami do cyfrowej rekonstrukcji obrazu filmowego zapisanego w standardach ogólnie używanych (dpx. tif, Jpg2000, tga. Cin, QickTime, dps) oferowane przez Wykonawcę spełniające wszystkie wymagania minimalne zawarte w SWIZ, zainstalowane na Stacjach Graficznych i Render Farmie wraz z panelem administracyjnym. JPG2000, QuickTime, open EXR, - nazwy i rozszerzenia, powszechnie używanych plików graficznych i video. After Effects - program do edycji grafiki, video. Clipster - program do edycji w czasie rzeczywistym plików 4K. IRDAS SpeedGrade - program do edycji w czasie rzeczywistym plików 4K. ASSIMILATE Scrach - program do edycji w czasie rzeczywistym plików 4K. Premiere Pro CS3- program do edycji video użytkowany przez FN. Photoshop CS3 - program do edycji grafiki użytkowany przez FN. Encore CS3 - program do tworzenia authoringu użytkowany przez FN. Premiere Pro CS4 - program do edycji video użytkowany przez FN. Photoshop CS4 - program do edycji grafiki użytkowany przez FN . Encore CS4 - program do tworzenia authoringu użytkowany przez FN. GUI - (ang.Grafhic User Interface) - Graficzny Interfejs Użytkownika. Key kod - graficzna informacja o numerze klatki. LUT- (ang. Look Up Table). funkcji konwersji oryginalnych wartości składowych obrazu na nowe wartości składowe. MTF - (ang. Modulation Transfer Function) - liczba opisująca relację pomiędzy ostrością, a rozdzielczością. NAS - (ang. Network Attached Storage) - technologia umożliwiająca podłączenie zasobów pamięci dyskowej bezpośrednio do sieci komputerowej. RGB - jeden z modeli przestrzeni barw, opisywanej współrzędnymi RGB. R - red (czerwonej), G - green (zielonej) i B - blue (niebieskiej), CIN - (ang. Kodak Cineon Bitmap File) nazwa formatu pliku graficznego PIC - (ang. Generic Picture File) nazwa formatu pliku graficznego SGI - (ang. Silicon Graphics Image File) nazwa formatu pliku graficznego TIF - (ang. Tagged Image File) nazwa formatu pliku graficznego DPX- (ang. Digital Picture Exchange File) nazwa formatu pliku graficznego / filmowego MXF - (ang Material Exchange Format) nazwa formatu pliku graficznego / filmowego DPS - (ang. Digital Processing Systems ) nazwa formatu pliku video EDL - lista montażowa CPU - (ang. Central Processing Unit) - procesor, urządzenie, które pobiera dane z pamięci, interpretuje je i wykonuje jako rozkazy. API - (ang. Application Programming Interface) - interfejs programowania aplikacji, interfejs programu użytkownika SDK - (ang. Software Development Kit) - zestaw narzędzi dla programistów niezbędny w tworzeniu aplikacji korzystających z danej biblioteki. INFORMACJE TECHNICZNE - wymagania. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Oprogramowania do rekonstrukcji cyfrowej obrazu filmowego, operujący na plikach graficznych typu dpx, tif, tga, jpg 2000, dps w rozdzielczości 4K wraz z licencjami pozwalającymi na użytkowanie programu zgodnie z prawem. W związku z realizacją Projektu Konserwacja i digitalizacja przedwojennych filmów fabularnych w Filmotece Narodowej w Warszawie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach XI Priorytetu Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, dostarczone Oprogramowanie musi gwarantować najwyższą jakość przetwarzanego obrazu filmowego zapisanego w formatach profesjonalnych 4K oraz spełniać dalej wymienione parametry. Przedmiot zamówienia obejmuje: I. Dostawę Oprogramowania wraz z licencjami służące do cyfrowej rekonstrukcji obrazu filmowego na dwie samodzielne Stacje Graficzne wraz z Modułem Naprawy Poklatkowej wg. załączonej specyfikacji, przeznaczone do pracy jednego grafika/operatora każde. II. Dostawę Oprogramowania wraz z licencją służące do cyfrowej rekonstrukcji obrazu filmowego dla tzw. Render Farmy z możliwością równoległego użycia do pracy w trybie tak jak, dla co najmniej jednego samodzielnego Stanowiska Graficznego. III. Instalację Oprogramowania, szkolenie podstawowe i integrację z istniejącym Systemem do Rekonstrukcji Cyfrowej w FN. IV. Szkolenie zaawansowane z obsługi programu do rekonstrukcji dla 6 osób obejmujących co najmniej 240 godzin. V. Serwis, wsparcie techniczne i uaktualnienie Oprogramowania od momentu zainstalowania Oprogramowania na dostarczonym przez Zamawiającego sprzęcie do dnia 30.11.2013. Odnośnie do pkt. I i II Wymogi co do funkcji dostarczonego oprogramowania dla Stacji Graficznej i Render Farmy oraz środowiska ich pracy: 1. Obsługiwane systemy operacyjne 32 oraz 64 - bitowe. 2. Obsługiwana rozdzielczość 4K dla formatu 3:4 (minimum 3656 pikseli w podstawie obrazu). 3. Obsługiwana rozdzielczość 2K dla formatu 3:4 (minimum 1828 pikseli w podstawie obrazu). 4. Obsługiwana rozdzielczość 1K dla formatu 3:4 (minimum 920 pikseli w podstawie obrazu). 5. Obsługiwana rozdzielczość 1/2K dla formatu 3:4 (minimum 720 pikseli w podstawie obrazu). 6. Praca programu w rozdzielczościach innych niż zdefiniowane, dowolnych do max rozdzielczości 4K. 7. Oprogramowanie umożliwia rekonstrukcję obrazu filmowego w wariancie automatycznym i manualnym. 8. Oprogramowanie działające na ogólnie dostępnych na rynku stacjach graficznych o minimalnych parametrach: a) architektura dwuprocesorowa; b) 16 GB RAM; c) współpraca z macierzą dyskową FC (min 4 TB RAID 5); d) karta grafiki obsługująca niezależnie co najmniej dwa monitory o podstawowej rozdzielczości min. 1600 x 1200 każdy; e) co najmniej 2 karty sieciowe min. 1 Gb. 9. Wymagane filtry / narzędzia usuwające defekty: a. rysy, linie wertykalne występujące na sekwencji klatek ze zmiennym położeniem (długość od 1 piksela do 3656 pikseli, szerokość od 1 piksela do 10 pikseli); b. rysy linie wertykalne występujące na sekwencji klatek w stałym położeniu (długość od 1 piksela do 3656 pikseli, szerokość od 1 piksela do 10 pikseli); c. rysy linie wertykalne ciągłe (długość od 1 piksela do 3656 pikseli szerokość od 1 piksela do 10 pikseli); d. kurz drobny; e. plamki białe i czarne (o zmiennym kontraście); f. brudy o nieregularnych kształtach; g. włosy i zaplamienia o różnym stopniu nasycenia barwnego; h. rysy drobne tzw. zadeszczenie; i. migotanie; j. niestabilność koloru; k. martwy piksel; l. defekt obrazu o stałym umiejscowieniu (typu włos w ramce); m. ogólna niestabilność obrazu; n. nieostrość na części obrazu. 10. Wymagane funkcjonalności rekonstrukcji: a. stabilizacja na podstawie skanowanej perforacji; b. stabilizacja na podstawie zdefiniowanych punktów nieruchomych; c. korekcja deformacji geometrycznych bez konieczności wyznaczania indywidualnych punktów referencyjnych; d. stabilizacja na podstawie wskazanych obiektów ruchomych; e. korekcja artefaktów matryc cyfrowych; f. odbudowa zniszczonej klatki; g. odbudowa zaznaczonych fragmentów klatki; h. odbudowa sekwencji co najmniej 3 klatek; i. praca w danej przestrzeni barwnej co najmniej: 8 bit, 10 bit, 12 bit, 16 bit. 11. Wymagania współpracy z maskami - dotyczy wszystkich powyższych filtrów i funkcjonalności z pkt. 10 i 11. a. praca wewnątrz maski; b. praca na zewnątrz maski; c. praca z maskami statycznymi (minimum 40 jednoczesnych masek na pojedynczej klatce); d. praca z maskami ruchomymi (minimum 40 jednoczesnych masek na pojedynczej klatce); e. jednoczesna praca z maskami statycznymi i ruchomymi (minimum 40 jednoczesnych masek każdego rodzaju na pojedynczej klatce); f. możliwość definiowania rozmycia grubości granicznej maski o określoną wielkość z dokładnością do 1 piksela; g. możliwość definiowania kształtu maski o określoną wielkość z dokładnością do 1 piksela; h. możliwość definiowania obszaru maski o określony parametr z dokładnością do 1 piksela; 12. Wymagane funkcjonalności rekonstrukcji manualnej realizowane przez Moduł Rekonstrukcji Poklatkowej: a. przenoszenie zmodyfikowanego fragmentu obrazu pomiędzy klatkami; b. przenoszenie zmodyfikowanego fragmentu obrazu o zdefiniowaną odległość, rozdzielczość zmian minimalna od 1 piksela, w dowolnym kierunku na jednej klatce lub na zaznaczonej sekwencji klatek; c. możliwość obracania zmodyfikowanego fragmentu o określony kont; d. możliwość korekcji luminancji zmodyfikowanego fragmentu o daną wartość z dużą precyzją: e. możliwość skalowania zmodyfikowanego fragmentu o określoną wielkość; f. możliwość definiowania rozmycia grubości granicznej modyfikowanego fragmentu o określoną wielkość z dokładnością do 1 piksela; g. możliwość niezależnej korekcji barwy poszczególnych składowych RGB; h. możliwość dystrybucji prac rekonstrukcyjnych w sieci rozproszonej (np. poprzez Internet) do nielimitowanej liczby klientów (operatorów) na podstawie licencji zbiorowej bez konieczności licencjonowania poszczególnych stanowisk. 13. Narzędzie automatycznej zamiany prędkości odtwarzania i tworzenia nowych plików w trybach: a. pełnej interpolacji; b. interpolacji nowych klatek; c. kopiowania nowych klatek; d. usuwania klatek e. usuwania pull-down przed procesem rekonstrukcji; f. dawania pull-down po procesie rekonstrukcji 14. Możliwość zmiany interpretacji LUT. 15. Licencja per-user. Możliwość wykorzystania do pracy na innej stacji graficznej, spełniającej określone wymagania, bez konieczności odinstalowania oprogramowania z uprzednio wykorzystywanej. 16. Wymagana obsługa plików graficznych w formatach: a. DPX; b. CIN; c. TIFF, SGI, TGA; d. DPS; e. otwartych plików EXR; f. MXF; g. JPG2000 (z kompresją stratną i kompresją bezstratną ); h. QuickTime dla rozdzielczości 1/2K,1K,2K,3K,4K. 17. Wymagane zachowanie oraz możliwość nadawania własnej numeracji klatek oraz struktur nagłówkowych rekonstruowanych plików. 18. Wymagane działanie oprogramowania, zainstalowanego na Stanowisku Graficznym przy wykorzystaniu nie mniej niż 8 (osiem) rdzeni CPU. 19. Wymagane działanie oprogramowania zainstalowanego na Render Farmie wykorzystującej / obsługującej co najmniej 100+n rdzeni procesorów, gdzie n jest liczbą komputerów składających się na RenderFarmę. a. wymagana minimalna łączna ilość obsługiwanych rdzeni procesorów przez oprogramowanie jest równa (100), przy założeniu, że na każdy komputer liczący musi zostać jeden wolny rdzeń dla zapewnienia sprawnej realizacji operacji systemowych komputera liczącego. b. oprogramowanie to powinno umożliwić wykonywanie sieciowych obliczeń dla projektów definiowanych przez co najmniej cztery Stanowiska Graficzne. 20. Wymagane aby oprogramowanie mogło być przełączane w sposób automatyczny z trybu Render Farma na tryb Stanowisko Graficzne i być wykorzystywane do prac operatorskich przy rekonstrukcji cyfrowej oraz wymagana możliwość pracy równoległej na obu tych stanowiskach jednocześnie. 21. Wymagane generowanie automatyczne raportów tekstowych zrozumiałych dla operatora, dokumentujących proces rekonstrukcji w zakresie: a. uwidocznienia i wydzielenia poszczególnych etapów zakładanych poziomów rekonstrukcji; b. uwidocznienia i wydzielenia zmian dokonywanych na poszczególnych klatkach filmu / plikach; c. uwidocznienia i wydzielenia w poszczególnych etapach pracy użytych narzędzi i filtrów do dokonania danego działania wraz z jego charakterystycznymi parametrami; d. raporty te muszą być w formie czytelnych i zrozumiałych znaków graficznych i opisów w jez. angielskim (w pliku takim jak RTF); e. program pozwala na wydrukowania otrzymanych raportów w celu zabezpieczenia archiwalnego. 22. Program powinien umożliwić w szczególności wywołanie aplikacji używanych w Filmotece Narodowej z poziomu interfejsu graficznego programu licencjonowanego (ze Stacji Graficznej do rekonstrukcji): a. Photoshop CS3, Photoshop CS4 PL. 23. Wymagana możliwość wywołania dodatkowych aplikacji z poziomu GUI na Stacji Graficznej oraz zaimportowania danych z następujących aplikacji graficznych służących do pobierania i zapisu obrazu z nośników video w standardzie SD,HD,2K, 4K i być wywoływany bezpośrednio z interfejsu graficznego tegoż programu (funkcja pomocnicza) dla takich aplikacji jak: Photoshop CS3, Clipster, Assimilate SCRATCH, IRIDAS SpeedGrade DI i DVS Clipster. 24. Wymagane jest udostępnienie i przekazanie dokumentacji do stworzenia we własnym zakresie nowych plaginów / filtrów w ramach dostępnego interfejsu (API i/lub SDK). 25. Oprogramowanie powinno umożliwiać wymianę danych z zainstalowanym dotychczasowo w Filmotece Narodowej programem do cyfrowej rekonstrukcji na stacjach graficznych - Diamant. Dostarczane oprogramowanie powinno współpracować z dotychczasowym nie powodując konfliktów. 26. Oprogramowanie Render Farmy powinno posiadać funkcjonalność do obsługi Modułu Rekonstrukcji Zbiorowej. W ramach przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zapewni zainstalowanie w/w modułu obsługującego poprzez Internet Moduł Naprawy Poklatkowej w trybie ręcznym i półautomatycznym dla co najmniej 3 użytkowników zewnętrznych. 27. Wykonawca najpóźniej w dniu dostawy przekaże Zamawiającemu szczegółowe instrukcje obsługi oprogramowania w języku polskim i angielskim. 28. Wykonawca udzieli zamawiającemu bezterminowej licencji na użytkowane Oprogramowanie (licencja na Render Farmę wraz z Moduł Rekonstrukcji Zbiorowej, licencja na Stacje Graficzne wraz z Modułami Naprawy Poklatkowej). Całość dostarczonego Oprogramowania powinno: a) umożliwić wykonywanie sieciowych obliczeń dla projektów definiowanych przez co najmniej pięć Stanowisk Graficznych, z uwzględnieniem funkcjonowania Moduł Rekonstrukcji Zbiorowej, b) być przełączane z trybu Render Farma w tryb Stanowiska Graficznego; c) zintegrować dostarczone Oprogramowanie z istniejącym oprogramowaniem na funkcjonujących stacjach graficznych do rekonstrukcji w FN. odnośnie pkt. III Wymagania szczegółowe dotyczące instalacji, szkolenia podstawowego i integracji z istniejącym Systemem do Rekonstrukcji Cyfrowej Obrazu Filmowego w FN . 1. Wykonawca zainstaluje oraz uruchomi, skonfiguruje i zintegruje dostarczone oprogramowanie w sposób zapewniający maksymalne wykorzystanie ich możliwości funkcjonalnych. 2. Instalacja i uruchomienie, a także integracja oraz wszelkie próby i testy dostarczonego oprogramowania powinno odbywać się wyłącznie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 3. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: a. Instalacji dostarczonego przez Wykonawcę oprogramowania na wskazanych i dostarczonych komputerach przez Zamawiającego. b. Przeszkolenia podstawowego dla 4 pracowników FN w Warszawie, we wskazanym przez Zamawiającego, miejscu i na dostarczonym sprzęcie w czasie nie krótszym niż 12 roboczogodzin w zakresie: - przygotowania plików do rekonstrukcji import do systemu, - wstępne działania na pliku, - struktura projektu i jej lokacje w systemie, - ruch danych w aplikacji, - narzędzia do usuwania zniekształceń, - współpraca z innymi aplikacjami w ramach interfejsu graficznego (GUI). c. Przeszkolenia podstawowego dla 2 pracowników FN w Warszawie, we wskazanym przez Zamawiającego, miejscu i na dostarczonym sprzęcie w czasie nie krótszym niż 12 roboczogodzin w zakresie: - instalacji softwaru; - administracji i zarządzania softwarem (połączenia sieciowe); - współpracy przy zdalny wsparciu technicznym z serwisem; d. Zainstalowanie uaktualnienia oprogramowania dla umożliwienia wymiany danych na funkcjonujących trzech Stacjach Graficznych FN celem ujednolicenia procedur pracy z nowym dostarczonym oprogramowaniem przez Zamawiającego; e. Zintegrowanie oprogramowania dla co najmniej pięciu Stacji Graficznych i Render Farmy. f. Utworzenie ścieżek dostępu do danych, projektów, tak by można było zachować i kontynuować istniejące projekty i zachować dane; g. Na stacjach roboczych z istniejącym Systemem do Rekonstrukcji Cyfrowej w FN do chwili zainstalowania nowych licencji. 4. Integracja z istniejącym w FN systemem do rekonstrukcji nie może zakłócić i zmienić zasad jego działania. 5. Czas integracji z istniejącym systemem to maksymalnie 2 dni robocze po instalacji programu na Stacjach Graficznych, udostępnionych przez Zamawiającego. Odnośnie pkt. IV Wymagania dotyczące szkolenia zaawansowanego z obsługi programu do rekonstrukcji. 1. Wykonawca zobowiązany jest do szkolenia w ramach którego nastąpi/ zostanie wykonane: a. szkolenie w trakcie trzech miesięcy; b. szkolenie minimum 240 roboczogodzin dla 6 osób; c. liczba godzin teorii minimum 40; d. liczba godzin zajęć praktycznych minimum 200; e. wszystkie szkolenia odbywać się powinny na terenie Zamawiającego (Warszawa Filmoteka Narodowa) w godzinach pracy zespołu od 8 do16; f. w wypadku ćwiczeń praktycznych lub teoretycznych poza terenem Zamawiającego, Wykonawca zapewni transport i pokryje koszty transportu szkolonych osób na miejsce szkolenia; g. wszelkie materiały pomocnicze do szkoleń są przygotowywane na koszt Wykonawcy; h. ćwiczenia praktyczne i teoretyczne z zakresu instalacji programu w środowisku 32 i 64 bitowymi; i. ćwiczenia praktyczne i teoretyczne z zakresu współpracy i konfiguracji z programem do importu i exportu plików w czasie rzeczywistym; j. ćwiczenia praktyczne i teoretyczne z zakresu funkcjonalność aplikacji dla operatora podczas wykonywania obliczeń automatycznych korekcji (renderowania zadań); k. ćwiczenia praktyczne i teoretyczne z zakresu współpracy z Interfejsem zdalnego sterowania VTR; l. ćwiczenia praktyczne i teoretyczne z zakresu automatycznego czyszczenie zanieczyszczeń typu kurz (dust); m. ćwiczenia praktyczne i teoretyczne z zakresu możliwości wykorzystywania do czyszczenia map defektów; n. ćwiczenia praktyczne i teoretyczne z zakresu automatycznego czyszczenia zanieczyszczeń typu zadrapanie (rysy pionowe); o. ćwiczenia praktyczne i teoretyczne z zakresu automatycznych napraw sklejek; p. ćwiczenia praktyczne i teoretyczne z zakresu stabilizacji obrazu na podstawie markerów; q. ćwiczenia praktyczne i teoretyczne z zakresu stabilizacji obrazu na podstawie wskazanych obiektów.; r. ćwiczenia praktyczne i teoretyczne z zakresu stabilizacji obrazu na podstawie detekcji ruchu; s. ćwiczenia praktyczne i teoretyczne z zakresu automatycznej korekcji migotania obrazu; t. ćwiczenia praktyczne i teoretyczne z zakresu korekcji błędów artefaktów matryc cyfrowych; u. ćwiczenia praktyczne i teoretyczne z zakresu korekcji kolorów; v. ćwiczenia praktyczne i teoretyczne z zakresu odbudowy brakujących klatek na podstawie klatek brzegowych; w. ćwiczenia praktyczne i teoretyczne z zakresu odbudowy fragmentów klatek na podstawie klatek brzegowych; x. ćwiczenia teoretyczne z zakresu właściwości budowy nagłówków DPX; y. ćwiczenia teoretyczne z zachowania w procesie nagłówków Keycode; z. ćwiczenia teoretyczne edycja nieliniowa i współdziałanie z programem do rekonstrukcji; aa. ćwiczenia teoretyczne bezstratna edycja obrazu; bb. praca programu do rekonstrukcji w sieci komputerów liczących; cc. instalacja i narzędzia administratora programu do rekonstrukcji. Odnośnie pkt. V Wymagania szczegółowe dotyczące serwisu i usługi wsparcia technicznego. 1. Świadczenie usługi wsparcia technicznego obejmuje termin od zainstalowania dostarczonego oprogramowania do 30.11.2013, w którym to Wykonawca zapewni: a. telefoniczne wspomaganie użytkownika - świadczone w dni robocze, w godz. od 9:00 do 17:00, przy czym przedstawiciel Wykonawcy lub przedstawiciel producenta oprogramowania zobowiązany jest odpowiedzieć w ciągu czterech godzin od momentu zwrócenia się przez Zamawiającego z prośbą o udzielenie wsparcia; b. usunięcie problemu wynikającego z niewłaściwego działania programu w terminie 48 godzin (liczonych w dni robocze) od chwili zgłoszenia takiego faktu przez Zamawiającego drogą elektroniczną; c. wsparcie techniczne poprzez serwisanta w sytuacjach zawieszenia się oprogramowania na skutek wady jego działania (przez upoważnioną osobę w trybie zdalnym lub na miejscu w FN - działanie to możliwe jest tylko przez osobę lub firmę autoryzowaną przez producenta oprogramowania); d. nieodpłatny upgrade Oprogramowania (uaktualnienia do najnowszej wersji) w trakcie trwania świadczeń serwisowych; e. rekonfigurację systemu wynikającą z uaktualnienia programu przez producenta; f. modyfikację plików konfiguracyjnych w przypadku działania w grupie roboczej dla Stacji Graficznych i Render Farmy; g. wprowadzanie zmian w systemie na poziomie administratora. Termin wymagany: Umowa będzie obowiązywać do 30.11.2013 r. Harmonogram wykonania poszczególnych etapów: Dostawa programu wraz z licencją - 30 dni od daty podpisania umowy. Szkolenie rozszerzone najwcześniej miesiąc po instalacji, ale nie później niż 6 miesięcy po instalacji. Serwis, wsparcie techniczne i uaktualnienie oprogramowania od momentu zainstalowania oprogramowania na dostarczonym przez Zamawiającego sprzęcie do dnia 30.11.2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 483220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.fn.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach