Przetargi.pl
Oprawa muzyczna ceremonii pogrzebowych

Łódzki Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 94-102 Łódź, ul. Nowe Sady 19
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Zakład Usług Komunalnych
    ul. Nowe Sady 19 19
    94-102 Łódź, woj. łódzkie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zaklad@lzuk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oprawa muzyczna ceremonii pogrzebowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest oprawa muzyczna ceremonii pogrzebowych w poniższym zakresie : Rodzaj i ilość usług : a)Ceremoniał pełny ( organista, skrzypek, zespół wokalny 4-osobowy)-3150 usług, b)Mistrz ceremonii - 60 usług, c)Mistrz ceremonii + instrumentalista - 90 usług, d)Mistrz ceremonii + organista + skrzypek - 150 usług, e)Mistrz ceremonii + zespół wokalny 4 osobowy - 180 usług, f)Oprawa liturgiczna (mistrz ceremonii + organista) - 3570 usług, g)Mistrz ceremonii + organista - 330 usług, h)Mistrz ceremonii + trąbkarz - 30 usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 923120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawa nakłada na nich obowiązek posiadania takich uprawnień tj. : a) posiadają wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub są zarejestrowani w odpowiednich rejestrach; b) posiadają wykształcenie wyższe (mistrz ceremonii) i wykształcenie kierunkowe (muzycy). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. : a) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania należycie wykonali usługi polegające na wykonaniu oprawy artystycznej ceremonii pogrzebowych o wartości min. 150.000,00 zł brutto w ciągu jednego roku, w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. b) posiadają odpowiednią ilość osób przeznaczonych do realizacji zamówienia ( 2 mistrzów ceremonii i minimum 6 muzyków ); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków zawartych w pkt 7 SIWZ. Dotyczy pkt 7.1) a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich ), b) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie 2 mistrzów ceremonii i min. 6 muzyków. Dotyczy pkt 7.2) a) wykaz usług polegających na wykonaniu oprawy artystycznej ceremonii pogrzebowych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz ten musi być udokumentowany informacjami o należytym wykonaniu przedmiotowych usług - np. : referencje, protok. odbioru, zapłacone faktury, itp. b) wykaz - poświadczenie o posiadaniu odpowiedniej ilości osób ( 2 mistrzów ceremonii i minimum 6 muzyków), które będą uczestniczyć w realizacji usługi - wg zał. 5a. ewentualnie: pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia . Dotyczy pkt 7.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań zawartych w art. 22 u. Pzp. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań zawartych w art. 24 u. Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pozostałe dokumenty - adekwatnie do opisanych. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem potwierdzonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzuk.lodz.pl/lzuk/media/42.pdf
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach