Przetargi.pl
Opracowanie i wdrożenie strategii przewidywania i zarządzania zmianą gospodarczą (SPIZZG) Subregionu Sierpeckiego.

Starostwo Powiatowe w Sierpcu ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2754648, 2758918 , fax. 024 2754806
  • Data zamieszczenia: 2012-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sierpcu
    ul. Świętokrzyska 2a 2a
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 2754648, 2758918, fax. 024 2754806
    REGON: 61101920000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie i wdrożenie strategii przewidywania i zarządzania zmianą gospodarczą (SPIZZG) Subregionu Sierpeckiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie i wdrożenie Strategii Przewidywania i Zarządzania Zmianą Gospodarczą (SPiZZG) Subregionu Sierpeckiego (Miasto Sierpc, Powiat Sierpc, Gmina Gozdowo, Mochowo, Rościszewo, Sierpc, Szczutowo, Zawidz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 732000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 5.000,00 zł, które wykonawca wnosi w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, przy czym w przypadku wyboru przez wykonawcę formy pieniężnej kwotę wadium należy przelać na konto Zamawiającego w Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 95 8213 0008 2007 0500 5345 0009 z zaznaczeniem Strategia i okazać dowód wniesienia wadium przy otwarciu ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.sierpc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach