Przetargi.pl
Opracowanie, zorganizowanie i merytoryczna realizacja programu wyjazdu studyjnego

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 68 4565404
  • Data zamieszczenia: 2013-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, fax. 68 4565404
    REGON: 97077008900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie, zorganizowanie i merytoryczna realizacja programu wyjazdu studyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, zorganizowanie i merytoryczna realizacja programu trzydniowego wyjazdu studyjnego. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części. Część I- Wyjazd pn. Współpraca czy konsolidacja między hodowcą indywidualnym, zrzeszonym, a wylęgarnią piskląt i wytwórnią pasz. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, zorganizowanie i merytoryczna realizacja programu trzydniowego wyjazdu studyjnego do województw: warmińsko - mazurskiego oraz kujawsko- pomorskiego. Tytuł wyjazdu: Współpraca czy konsolidacja między hodowcą indywidualnym, zrzeszonym, a wylęgarnią piskląt i wytwórnią pasz. Liczba uczestników - w wyjeździe będzie uczestniczyć 27 osób, w tym: 25 regionalnych rolników - Grupy Producentów Rolnych woj. lubuskiego, aktywnych hodowców drobiu obszarów wiejskich woj. lubuskiego oraz 2 przedstawicieli Urzędu Marszałkowskiego woj. lubuskiego. Dodatkowo Wykonawca zapewni 1 pilota wycieczki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 1 do SIWZ. Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 63515000-2- usługi podróżne, - 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego, - 55110000-4 - hotelarskie usługi noclegowe. Część II- Wyjazd pn. Jak dynamicznie wdrażać LSR w oparciu o zasoby turystyczne. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, zorganizowanie i merytoryczna realizacja programu wyjazdu studyjnego pn. Jak dynamicznie wdrażać LSR w oparciu o zasoby turystyczne dla przedstawicieli lokalnych grup działania oraz przedstawicieli urzędu marszałkowskiego W wyjeździe będzie uczestniczyć 25 osób (w tym: przedstawiciele lokalnych grup działania województwa lubuskiego, 3 przedstawicieli urzędu Marszałkowskiego województwa lubuskiego) dodatkowo ze strony Wykonawcy pilot wycieczki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 1 a do SIWZ. Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 63515000-2- usługi podróżne, - 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego, - 55110000-4 - hotelarskie usługi noclegowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635150002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę na Część I zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 900,00 złotych (słownie: dziewięćset złotych 00/100), składając ofertę na część II zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 1050,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach