Przetargi.pl
Opracowanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego w rejonie ul. Łużyckiej i ul. Górnowiejskiej w Zgorzelcu oraz zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dzielnicy Ujazd Południe w rejonie ul. Łużyckiej i ul. Górnowiejskiej w Zgorzelcu

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego w rejonie ul. Łużyckiej i ul. Górnowiejskiej w Zgorzelcu oraz zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dzielnicy Ujazd Południe w rejonie ul. Łużyckiej i ul. Górnowiejskiej w Zgorzelcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych w art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 .01. 2004r. Prawo Zamówień Publicznych 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Zgorzelec w rejonie ul. Łużyckiej i ul. Górnowiejskiej w Zgorzelcu oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Ujazd Południe w rejonie ul. Łużyckiej i ul. Górnowiejskiej w Zgorzelcu wraz z ich uchwaleniem przez Radę Miasta Zgorzelec. Zakres zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Zgorzelec w rejonie ul. Łużyckiej i ul. Górnowiejskiej w Zgorzelcu, określony został Uchwałą Rady Miasta Zgorzelec Nr 225/08 z dnia 27.11.2008 r. Zakres zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Ujazd Południe w rejonie ul. Łużyckiej i ul. Górnowiejskiej w Zgorzelcu, określony został Uchwałą Rady Miasta Zgorzelec Nr 226/08 z dnia 27.11.2008 r. Obszar objęty zmianami wynosi ok. 0,4013 ha 2. Przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy ( Dz. U. 118 poz.1233 z 2004 r.) oraz ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003r. z późn. zm.). Wymagana skala części graficznej studium: 1:5000. Zakres projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Zgorzelec w rejonie ul. Łużyckiej i ul. Górnowiejskiej w Zgorzelcu, obejmuje: a) sporządzenie projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z uwzględnieniem ustalenia planu zagospodarowania przestrzennego województwa, b) przygotowanie zawiadomień na piśmie o przystąpieniu do sporządzenia projektu zmiany studium dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania, c) analizę wniosków do projektu zmiany studium i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, d) uzyskanie od miejskiej komisji urbanistyczno- architektonicznej opinii o projekcie studium, e) uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień projektu studium zgodnie z art. 11, ust. 6,7,8 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003 r. z późn. zm.), f) prezentację koncepcji projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko władzom Gminy, g) wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, h) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o włożeniu projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, i) udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie zmiany studium i prognozie oddziaływania na środowisko, j) analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu zmiany studium i prognozie oddziaływania na środowisko, k) wprowadzenie zmian w projekcie zmiany studium, wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, l) ewentualne ponowne uzgodnienie projektu zmiany studium w niezbędnych zakresach, ł) przygotowanie projektu uchwały w sprawie zmiany studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag i przedstawienie go do uchwalenia przez Radę Miasta, m) przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących zmiany studium wraz z załącznikami, w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę. 3. Przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego określony jest w art. 15, ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z 2003 r. z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 z 2003r., poz. 1587). Wymagana skala części graficznej planu: 1:2000. Zakres projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla dzielnicy Ujazd Południe w rejonie ul. Łużyckiej i ul. Górnowiejskiej w Zgorzelcu, obejmuje: a) sporządzenie projektu zmiany MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, uwzględniając ustalenia obowiązującego studium b) przygotowanie zawiadomień na piśmie o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania, c) analizę wniosków do zmiany planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, z uwzględnieniem obowiązującego planu, d) uzyskanie od miejskiej komisji urbanistyczno-architektonicznej opinii o projekcie zmiany MPZP, e) prezentację koncepcji zmiany MPZP wraz prognozą oddziaływania na środowisko, władzom Gminy, f) sporządzenie prognoz skutków finansowych uchwalenia zmiany MPZP, g) uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do projektu zmiany MPZP, h) sporządzenie wniosków i uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, i) wprowadzenie zmian do projektu zmiany MPZP, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, j) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o włożeniu projektu zmiany MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, do publicznego wglądu, k) udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie zmiany MPZP i w prognozie oddziaływania na środowisko, l) analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu zmiany MPZP i prognozy oddziaływania na środowisko, ł) wprowadzenie zmian w projekcie zmiany MPZP, wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, m) ewentualne ponowne uzgodnienie projektu zmiany MPZP w niezbędnych zakresach, n) przygotowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia zmiany MPZP wraz z listą nieuwzględnionych uwag oraz przedstawienie Radzie Miasta, o) przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących zmiany studium wraz z załącznikami, w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę. 4. Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności zmiany planu i zmiany studium z przepisami prawnymi wszystkie czynności związane z obowiązkiem sporządzenia zmiany planu i studium należą do wykonawcy. 5 Opracowania będą zawierać część tekstową i graficzną, uwzględniającą określenia wyszczególnione odpowiednio w art. 10 i w art. 15 ust. 2 i ust. 3, z uwzględnieniem art. 16 ustawy z dnia 27 marca 2003 r., o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z 2003 roku, z późn. zm.). Projekt MPZP winien być wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 z 2003 r., poz. 1587). Projekt studium winien być wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy (Dz. U. Nr 118 poz 1233 z 2004 r.) oraz ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 poz. 717 z 2003 r. z późn. zm.). Przedmiot zamówienia należy wykonać techniką tradycyjną wraz z elektronicznym zapisem na płycie CD tekstu (format MS Office 2003 .doc oraz format .XML) i rysunków planów w plikach cyfrowych (format JPEG - standard kompresji statycznych obrazów rastrowych, przy minimalnej kompresji , z zachowaniem jak najwyższej jakości). Rysunki i plany do publikacji ( umieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego) w formacie JPEG oraz w formacie SVG (uniwersalny format dwuwymiarowej grafiki wektorowej ) W związku z tym, że przedmiotowa dokumentacja publikowana będzie jako prawo miejscowe Zamawiający wymaga aby przygotowana dokumentacja w formacie XML była zgodna z : - Ustawą z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007 roku nr 68 pozycja 449. - Rozporządzeniem Ministar Spraw Wewnętrznych z 25 kwietnia 2008, w sprawie wymagań technicznych dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne , elektronicznej formy dzienników urzędowych oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych ( Dz.U. nr75, poz.451; zmiany Dz.U nr 113, poz.722 i Dz.U. nr 232, poz.1568 ) Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: a) tekst zmiany studium- 4 egz. oprawione + płyta CD b) rysunek zmiany studium w skali 1:5000 - 4 egz.(w tym min. 2 egz. w kolorze)+płyta CD c) rysunek zmiany studium czarno-biały, pomniejszony do publikacji - 4 egz. d) prognoza oddziaływania na środowisko - 4 egz. oprawione + płyta CD e) rysunek zmiany studium w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD - 1 egz. Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: a) tekst zmiany planu - 4 egz. oprawione + płyta CD b) rysunek zmiany planu w skali 1:2000 - 4 egz.(w tym min. 2 egz. w kolorze) + płyta CD c) rysunek zmiany planu czarno-biały, pomniejszony do publikacji - 4 egz. d) rysunek zmiany planu w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD - 1 egz. e) prognoza oddziaływania na środowisko - 4 egz. oprawione + płyta CD f) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 4 egz. oprawione + płyta CD
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 1.170,- PLN brutto (słownie: jeden tysiąc sto siedemdziesiąt złotych 00/100) 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Uwaga! Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy dot. w/w ustaleń będą podlegały odpowiednio nowym terminom. 3. Termin wniesienia wadium upływa przed terminem składania ofert 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a/ pieniądzu, b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 6. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt 5 ppkt b,c,d, i e z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt.14. Zabronionym jest umieszczenie w treści tego dokumentu jakiejkolwiek klauzuli lub zapisu stanowiącego, że wypłata wadium w okolicznościach określonych w pkt.14 będzie uzależniona od dodatkowych okoliczności dowodowych, które spełnić ma Beneficjent. Gwarancja ma mieć charakter bezwarunkowy i być płatna na pierwsze wezwanie. 7. Warunkiem uznania wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt.5 ppkt b,c,d, i e będzie załączony do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium do Zamawiającego. W przypadku gdy z treści tego dokumentu wynikać będzie, że warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z gwarancji/poręczenia jest posiadanie jej oryginału, Wykonawca pod rygorem odrzucenia jego oferty zobowiązany jest załączyć do oferty oryginał gwarancji/poręczenia. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PEKAO S.A. I O/Zgorzelec. Na przelewie należy umieścić informację : Wadium do postępowania przetargowego: Opracowanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego w rejonie ul. Łużyckiej i ul. Górnowiejskiej w Zgorzelcu oraz zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dzielnicy Ujazd Południe w rejonie ul. Łużyckiej i ul. Górnowiejskiej w Zgorzelcu Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie oryginał dowodu wpłaty lub potwierdzona za zgodność z oryginałem jego kopia załączona do oferty. 9. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, uważa się za wniesione prawidłowo pod warunkiem, że wniesienie jego nastąpiło po związaniu się przez Wykonawców umową np. konsorcjum. 10. Wadium zostanie zwrócone jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a/ który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b/ który został wykluczony z postępowania, c/ którego oferta została odrzucona, chyba że wystąpią okoliczności określone w pkt.14 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.2 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę . 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. c/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu przez niego umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 6. Zamawiający informuje, ze w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą zostać spełnione warunki, odpowiednio: a) warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i pkt. 4 ustawy PZP muszą zostać spełnione przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie, b) warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 mogą być spełnione przez każdego z wykonawców, kilku lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt. b wielkości stanowiące o spełnianiu warunków będą zsumowane. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oparciu o dokumenty wymagane od Wykonawców metodą spełnia / nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie załączą dokumentu potwierdzającego spełnianie choć jednego z warunków udziału w postępowaniu zostaną, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający żąda załączenia do oferty : a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (§ 1 ust.1, pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) b) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz art. 24 ust. 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert (§ 1 ust 1. pkt. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) c) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert (§ 1 ust 1. pkt. 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) Zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn zmianami), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.6 a) i c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zmianami), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.6 b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. (dokument lub dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty : a) Wykazu osób lub podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga również przedstawienia dokumentów potwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. Oprócz w/w dokumentów Zamawiający wymaga załączenia do wykazu, dokumentu potwierdzającego przynależność głównego projektanta, do Okręgowej Izby Urbanistów. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje samodzielnie, ale będzie dysponował osobami lub podmiotami zdolnymi do wykonania zamówienia, udostępnionymi od innego podmiotu, zobowiązany jest on do złożenia w ofercie wraz z wykazem, pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia. b) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonane zostały należycie np. referencji. Zamawiający uzna za wystarczające, wykazanie przez Wykonawcę, wykonanie zgodnie z procedurami określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003r. z późn. zm.): - co najmniej dwóch wykonanych, uchwalonych i opublikowanych w dzienniku urzędowym województwa miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian o łącznej wartości usług min. 30.000 zł. lub - co najmniej jednego wykonanego, uchwalonego i opublikowanego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany i co najmniej jednego wykonanego, uchwalonego i opublikowanego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany łącznie, o łącznej wartości usług min. 30.000 zł. Do wykazu załączyć należy dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach