Przetargi.pl
„Opracowanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Moszczenica”.

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 97310 Moszczenica, ul. Kosowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 169 570 , fax. 446 169 625
  • Data zamieszczenia: 2019-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    ul. Kosowska 1
    97310 Moszczenica, woj. łódzkie
    tel. 446 169 570, fax. 446 169 625
    REGON: 59064794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszczenica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Opracowanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Moszczenica”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Moszczenica. Przedmiot opracowania określony został w Uchwale nr L/423/18 Rady Gminy Moszczenica z dnia 27 marca 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Moszczenica. Kod CPV - 71 40 00 00-5 Usługi planowania przestrzennego 1. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności : 1) wykonanie stosownych analiz oraz bilansów terenów, o których mowa w art. 10 ust. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym 2) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego; 3) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko; 4) opracowanie projektu Studium; 5) przeprowadzenie procedury zmierzającej do uzyskania opinii i uzgodnień projektu Studium od właściwych organów, wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczególnymi; 6) prezentacja projektu Studium podczas posiedzeń Gminnej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej; 7) wprowadzenie do projektu Studium korekt wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień z właściwymi organami- w razie konieczności ponowne uzgadnianie projektu Studium; 8) przeprowadzenie procedury wyłożenia projektu Studium do publicznego wglądu przy udziale Gminy Moszczenica. Zamawiający zapewnieni pomieszczenie do przeprowadzenia dyskusji publicznej; 9) opracowanie analizy uwag wniesionych do projektu Studium wraz z propozycją ich uwzględnienia oraz uzasadnieniem nieuwzględnienia pozostałych i uzyskanie akceptacji Zamawiającego; 10) przygotowanie Studium wraz z wymaganymi załącznikami do uchwalenia; 11) prezentacja studium podczas sesji Rady Gminy – w razie potrzeb; 12) przedstawienie Wojewodzie Łódzkiemu uchwały o uchwaleniu zmiany Studium wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych; w przypadku uwag organu nadzoru prawnego do uchwalonego Studium Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić to opracowanie do zgodności z przepisami w terminach ustalonych przez Zamawiającego w ramach ustalonego wynagrodzenia 13) Sporządzenie „podsumowania” oraz „uzasadnienia”, o których mowa art. 55 ust. 3 oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2081, poz. 1479). 14) Pozyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy, w tym niezbędnych kopii map pochodzących z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Forma opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu kompletne opracowania w następującej formie i ilości: 1) Część tekstowa studium – ogółem szt. 4 (w tym 3 egz. w wersji papierowej i 1 w wersji elektronicznej) 2) Część graficzna studium – ogółem szt. 4 (w tym 3 egz. w wersji papierowej i 1 w wersji elektronicznej PDF, JPG, Shp z atrybutami /aplikacja GIS/ lub innych formatach zaakceptowanych przez Zamawiającego) + Rysunek przedstawiający kierunki zagospodarowania przestrzennego gminy w skali 1:10 000 z możliwością powieszenia na ścianie - 1 szt. 3) Opracowanie ekofizjograficzne – 2 egz. 4) Opracowanie prognozy skutków oddziaływania na środowisko - 2 egz. 5) Analizy oraz bilans terenów, o których mowa w art. 10 ust. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – 1 szt. 6) Dokumentacja planistyczna – 2 egz. 7) Część tekstowa i graficzna powinna być też dodatkowo przekazana w formacie XML, 4. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (DZ. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę z uwagi na fakt, że przedmiot zamówienia charakteryzuje się działalnością twórczą i autorską, wykonywany jest przez osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, a realizacja usług będących przedmiotem zamówienia następuje w formie samozatrudnienia więc sposób jego realizacji nie wyczerpuje znamion definicji pracy wynikającej z Kodeksu pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71400000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – wg. Załącznika nr 1 do SIWZ; 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia potencjału - w przypadku, gdy wykonawca powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Dokumenty, z których wynika upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji wykonawcy, w szczególności pełnomocnictwo (o ile w imieniu wykonawcy działa pełnomocnik), lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie, jeżeli sposób reprezentacji nie wynika z KRS

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach