Przetargi.pl
Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ludwin

Gmina Ludwin ogłasza przetarg

  • Adres: 21-075 Ludwin, Ludwin 51
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 7570901 , fax. 0-81 7570028
  • Data zamieszczenia: 2011-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ludwin
    Ludwin 51 51
    21-075 Ludwin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 7570901, fax. 0-81 7570028
    REGON: 00540601000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludwin.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ludwin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ludwin zgodnie z uchwałą nr VII/32/2011 Rady Gminy w Ludwinie z dnia 29 czerwca 2011r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ludwin. Obszar opracowania obejmuje obszar Gminy Ludwin w granicach administracyjnych. Gmina Ludwin posiada trzy aktualne plany zagospodarowania przestrzennego: al. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego jez. Piaseczno. b/. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego wsi Rogóźno. ci. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy Ludwin. Studium należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności wymogami ustawy z dnia 23 marca 2003r.o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717, z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. nr 118, poz. 1233 ). W toku realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - wykonania w imieniu Zamawiającego wszelkich czynności niezbędnych do prawidłowego i kompletnego przeprowadzenia procedury wynikającej z art. 11 oraz art. 12 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. - do udziału w posiedzeniach Komisji, sesjach Rady Gminy, spotkaniach z Wójtem Gminy i innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury planistycznej. 6. Zamówienie obejmuje wykonanie: - projektu zmiany Studium ( część tekstowa i graficzna) sporządzonego na podkładach mapowych w skali 1 : 10 000 w trzech egzemplarzach oraz w formie elektronicznej na płycie; - prognozy oddziaływania na środowisko - zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. nr 199, poz. 1227, z późniejszymi zmianami); - opracowania ekofizjograficznego, o którym mowa wart. 72 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. nr 25, poz.150, z późniejszymi zmianami ); - dokumentacji formalno - prawnej prac planistycznych zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy ( 7. Kopię mapy topograficznej, o której mowa w § 5 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. Wykonawca pozyska we własnym zakresie, a jej koszt zawiera się w cenie oferty przetargowej. 8.Pprzygotowanie dokumentów w celu uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, 9. Wykonawca przekaże zamawiającemu: - materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień - 1 egz. dla Zamawiającego + egzemplarze do uzgodnień i opinii, - materiały w celu wyłożenia projektu planów do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko - 1 egz. dla Zamawiającego, - komplet dokumentacji formalno-prawnej, 10. Wybrany Wykonawca przedstawi do akceptacji zamawiającemu harmonogram rzeczowo - terminowo-finansowy. Termin przedstawienia w/w harmonogramu nastąpi najpóźniej w dniu podpisania umowy i będzie stanowił załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742510003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludwin.powiatleczynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach