Przetargi.pl
Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Więcbork

Gmina Więcbork ogłasza przetarg

  • Adres: 89-410 Więcbork, ul. Mickiewicza 22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3897 207 , fax. 052 3897 212
  • Data zamieszczenia: 2012-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Więcbork
    ul. Mickiewicza 22 22
    89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3897 207, fax. 052 3897 212
    REGON: 09235096100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wiecbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Więcbork
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Więcbork, zgodnie z Uchwałą Nr LIII/414/2010 Rady Miejskiej w Więcborku z dnia 28 października 2010 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Więcbork. Zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Więcbork należy sporządzić zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233) oraz innymi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Granicami obszaru objętego zmianą studium są granice administracyjne Gminy Więcbork. Powierzchnia gminy wynosi ok. 23.571 ha. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: FAZA I: a) Skompletowanie niezbędnych podkładów mapowych - miasto w skali 1:5000, gmina w skali 1:10000, b) Przygotowanie ogłoszeń, obwieszczeń i zawiadomień o przystąpieniu do zmiany studium - projekty pism, c) Inwentaryzacja urbanistyczna - prace terenowe i kameralne (wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia oraz elementów przyrodniczych): d) Wykonanie opracowania ekofizjograficznego dla gminy i miasta Więcbork - dokument obejmuje tekst oraz rysunki w postaci kolorowego wydruku - miasto w skali 1:5000 - 2 egz.; gmina w skali 1:10000 - 2 egz., e) Analiza złożonych wniosków do studium wraz ze stosownymi wykazami i rejestrem na mapie - 1 egz. oraz propozycja rozpatrzenia wniosków. FAZA II: a) Sporządzenie koncepcji projektu studium - 1 egz. dokumentu obejmującego tekst oraz rysunki w postaci wydruku kolorowego i prezentacja przez Wykonawcę koncepcji w siedzibie Zamawiającego oraz w poszczególnych sołectwach Gminy (wg obopólnie uzgodnionego harmonogramu spotkań), b) Uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań przed przystąpieniem do dalszych prac planistycznych, c) Uzyskanie pozytywnej opinii o projekcie studium od gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej. FAZA III: a) Sporządzenie projektu studium w formie tekstowej oraz w formie graficznej, rysunek studium miasto w skali 1:5000, gmina w skali 1:10000 (ew. pomniejszeń rysunku) - ilość egz. niezbędna do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych przepisami w formie tekstowej i cyfrowej, b) Sporządzenie prognozy oddziaływania ustaleń studium na środowisko - 3 egz. w formie tekstowej i 1 egz. w formie cyfrowej, c) Wdrożenie procedury opiniowania i uzgadniania projektu studium, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - przygotowanie projektów pism. FAZA IV: a) Analiza otrzymanych opinii i uzgodnień wraz ze stosownymi wykazami i rejestrem oraz wprowadzenie zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień i ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania, b) Sporządzenie projektu studium do wyłożenia do wglądu publicznego - 1 egz. oraz udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami -przygotowanie projektów pism oraz protokołu z dyskusji publicznej, c) Analiza złożonych uwag do wyłożonego projektu studium wraz z wykazem oraz przygotowanie stanowiska burmistrza dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia - 1 egz., d) Wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z rozpatrzenia uwag i o ile to będzie konieczne ponowienie uzgodnień w niezbędnym zakresie, e) Sporządzenie projektu studium do przedstawienia na komisji oraz na sesji Rady Miejskiej, ilość egz. (ew. pomniejszeń rysunku) 1 egz. - projekty pism i uchwał w formie tekstowej i cyfrowej. FAZA V: a) Po uchwaleniu studium przygotowanie dokumentacji prac planistycznych do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi - tom w oprawie trwałej ze spisem i numeracją dokumentów oraz sporządzenie - 5 egz. uchwalonego studium, w tym 1 egz. w postaci umożliwiającej wykonanie kopii oraz 1 egz. rysunku studium kreślonego w technice umożliwiającej jego ekspozycję - kolorowe wydruki, b) Tekst i rysunek studium + rysunki i teksty powstałe w trakcie opracowania planu - zapisanie CD/DVD, rysunki w wersji cyfrowej wraz z programem umożliwiającym jego wydruk w skali oraz jpg. - 1 egz., c) Przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych - projekty wszystkich pism zgodnie z art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i współpraca przy prowadzeniu procedury z wyłączeniem wysyłki pism, d) Forma graficzna w postaci kolorowego rysunku naklejona na płótno lub usztywniona - do umieszczenia na ścianie - miasto w skali 1:5000 - 2 egz., gmina w skali 1:10000 - 2 egz. Obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Więcbork dostępne jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, I piętro, pok. nr 13. Wersja tekstowa przedmiotowego dokumentu znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.wiecbork.pl w zakładce: Plany i programy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Urzędzie Miejskim w Więcborku przy ul. Mickiewicza 22 przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) Wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem Wadium - Opracowanie zmiany studium, BS Więcbork Nr rachunku 22816200030000356420000050 b) w przypadku wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach Wykonawca winien dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium do oferty lub złożyć oryginał w kasie Urzędu Miejskiego w Więcborku, a do oferty dołączyć w sposób trwały kopię dokumentu posiadającego potwierdzenie (dokonane przez kasjera) złożenia w kasie wadium. 3. Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami). 2) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 4) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6. Inne postanowienia dotyczące wadium. 1) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania z ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiecbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach